

GID w omie B 95 rok
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 08:18
Kurde ale dam sobie rękę obciąć że na forum było albo zdjęcie albo film z tego jak działa.
Jak załatwisz schemat szyny CAN, dokładny schemat naszej szyny (gdzieś mam więc raczej znajde, zresztą jest na forum), wyświetlacz kolorowy, odpowiednie radio (chyba z astry było, albo corsy, nie pamiętam), skrzynie browca, nocleg dla wujka, lutownice, cyne, koszulki na kable i taśmę izolacyjną, przewodów z kilometr (nie wiem ile wyjdzie) - jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę - i przyjeżdżam, zakładamy, a potem manuala robimy

Tylkp te pieprzone schematy, albo chociaż opisy pinów na CAN od strony radia i od strony wyświetlacza trzeba załatwić
Wujek Pomoże

#3
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 13:24
Jesli chcesz CIDa wstawic to radio chyba tylko pod Vectre, bo z Omegowych to tylko 2DIN obslugiwaly. Niepelnego GIDa widzialem w wielu Omegach, ale tak jak powiedzial kolega wymaga odpowiedniego radia ktore musi byc sparowane TECHem-2. Moze kablem sie da, ale bez parowania nie "funka"
To jest pelny GID http://www.vectra-fo...nstigem-gid.jpg
To jest CID http://www.blue-lcd....orum/DVB-T3.jpg http://www.blue-lcd....orum/DVB-T1.jpg
Jak znajde zdjecia niepelnego GIDa to wkleje
#4
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 13:35
BEAST - kiedy zakładamy ??

#5
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 13:47
Zaraz, zaraz. GID nie jest kolorowym wyswietlaczem i o ile sie orientuje to sa dwa rodzaje. Jeden normalny ktory sie dalo wstawic prawie do kazdego (o ile pamietam wyglada jak polowa MIDa) , a drugi tylko to poliftow pod nawigacje (moge sie mylic, ale tak jak pelny MID i ma wyswietlacz full-dot). Tylko CID byl kolorowy.
Jesli chcesz CIDa wstawic to radio chyba tylko pod Vectre, bo z Omegowych to tylko 2DIN obslugiwaly. Niepelnego GIDa widzialem w wielu Omegach, ale tak jak powiedzial kolega wymaga odpowiedniego radia ktore musi byc sparowane TECHem-2. Moze kablem sie da, ale bez parowania nie "funka"
To jest pelny GID http://www.vectra-fo...nstigem-gid.jpg
To jest CID http://www.blue-lcd....orum/DVB-T3.jpg http://www.blue-lcd....orum/DVB-T1.jpg
Jak znajde zdjecia niepelnego GIDa to wkleje
dokladnie chodzilo mi o GID ale tego malego.
#6
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 13:49
dokladnie chodzilo mi o GID ale tego malego.
To mówie bez schematu nic nie powiem. Muszę wiedzieć co za sygnały i skąd tam wchodzą. A czy w TISie albo EPC nie ma??
#7
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 13:52
dokladnie chodzilo mi o GID ale tego malego.
To mówie bez schematu nic nie powiem. Muszę wiedzieć co za sygnały i skąd tam wchodzą. A czy w TISie albo EPC nie ma??
nie wiem jeszcze nie szukalem
#8
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 14:20
#9
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 14:28
Co do tego że CID pójdzie tylko z konkretnym radiem - fakt jeśli nie został wylogowany techem z auta to możesz się spiąć a nie włączysz i musisz resetowac chipy i wgrywać nowy program
#10
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 18:26
Tu masz tzw SoldAsSeen czyli nietestowane i całkowicie przypadkiem facet miał w garażu CIDa... ciekawe http://home2.btconne...OmegaSatNav.htm a tu ile biorą za samą naprawę http://cgi.ebay.co.u...1QQcmdZViewItem
Co do sparowania to jakimiś kabelkami są problemy, ale TECHem2 nie powinno być.
A tutaj mały deser. Jak zamontować CIDa z radiem oraz zdjęcia niepełnego GIDa.
http://home2.btconne...OmegaSatNav.htm
A tu sam CID w opcji kup teraz. Do tego trzeba mieć radio
http://cgi.ebay.de/O...1QQcmdZViewItem
#11
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 19:01

#12
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 19:50
nie bawie sie w kup teraz - na ebay.de nie takie rarytasy za psie pieniadze wyciagalem
- trzeba tylko pilnie obserwowac
mam ten wyswietlacz u siebie
Oznaczenia z tylu
GM 24400697 10.03.00-15
SIEMENS 5wk70120 69713529725 00A
Ident BK
jest czysta - wystarczy wbic pin z radia.
teraz czy to jest ten
http://home2.btconne.../Fitted GID.JPG
czy ten
wtyczka 32 pinowa.

#13
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 19:51

Beast. Ten pierwszy który pokazałeś ma numer Part No 24435386 (ten nie jest pod navi)
Twój to 24400697.
Ja tu za dużo nie pomogę, bo ten drugi który pokazałeś może być jeszcze inny (wygląda jak od innego Opla)
Dawać tu kogoś kto bangla po germańsku to może coś wyciągnie z tego ostatniego posta http://www.motor-tal...b-t1603863.html Tu są rozpiski jak rozróżnić oba GIDy
#14
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 20:05
Roooooooooooooooooozgahttp://www.motor-talk.de/...b-t1603863.html Tu są rozpiski jak rozróżnić oba GIDy




z tym ze tam jest tylko informacja z EPC.
UKŁAD ZOBRAZOWANIA, WSKAŹNIK WIELOFUNKCYJNY (IDENT BK) (DLA DODATKOWEGO ONSTAR'U LUB CZĘŚCI SYSTEMU NAWIGACYJNEGO) (BEZ WYŚWIETLACZA KOLOROWEGO) Y1000001- Y1999999 24400697 12 36 536
UKŁAD ZOBRAZOWANIA, WSKAŹNIK WIELOFUNKCYJNY (IDENT JA) (DLA DODATKOWEGO ONSTAR'U LUB CZĘŚCI SYSTEMU NAWIGACYJNEGO) (BEZ WYŚWIETLACZA KOLOROWEGO) 11000001- 24435386 12 36 554 \
Ja mam ten pierwszy
#15
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 20:25
A czy czasem Gidy nie były sterowane z radia?? bo jak przez przełącznik zespolony z wycieraczek to jesteśmy w domu

Edit - GM-Teil-Nr. 24435394 - to jest tego drugiego co pokazałeś
#16
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 00:08
#17
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 09:10
Mając duży GID można zmienić język oraz jednostki (gal-l, miles-kilometry), więc radio też współgra. O ile sie orientuję (mogę się oczywiście mylić) mały GID nie ma takich funkcji. W takich przypadkach nawigacja miała swój wyświetlacz koło radia, a GID był tylko wstawiony, by wyświetlić komunikaty z telefonu.
Duży GID miał już pełne sterowanie i obsługiwał Navi
Pytanie spoza konkursu: Czy gdybym załatwił MIDa lub GIDa to czy ktoś poza autem może przeprogramować go tak by spalanie pokazywał w l/km? No i czy którys pakiet językowy obsługuje mile jako dystans oraz spalanie w l/km czy albo kontynentalne spalanie jest tylko powiązane z kilometrami?
#18
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 09:22
Pytanie spoza konkursu: Czy gdybym załatwił MIDa lub GIDa to czy ktoś poza autem może przeprogramować go tak by spalanie pokazywał w l/km? No i czy którys pakiet językowy obsługuje mile jako dystans oraz spalanie w l/km czy albo kontynentalne spalanie jest tylko powiązane z kilometrami?
Jeśli chodzi o mida - to żaden problem, przerogramujesz go poza autem (np w innym aucie), ale z Gidem to już inna sprawa, bo musisz wylogować go z auta i zalogować do innego, przeprogramować, i wylogować i zalogować - niestety
Co do pakietów językowych, albo mile i galony, albo litry i kilometry - nie ma opcji innej - no chyba że na www.elektroda.pl znajdziesz wsad i przeprogramujesz go sobie
#19
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 13:09
Szczypcami i mlotkiem nie przemowie mu do rozsadku wiec co potrzebuje, zeby sie zgodzil na zmiane na litry i km?
#20
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 13:12
Drugie pytanie poza konkursem - co potrzebuje, zeby przeprogramowac MIDa? Nie jestem w Polsce a nie chce placic calkiem sporej kasy za swoje fanaberie (przeprogramowanie MIDa w aucie tutaj kosztuje ok 20 funtow).
Szczypcami i mlotkiem nie przemowie mu do rozsadku wiec co potrzebuje, zeby sie zgodzil na zmiane na litry i km?
potrzebujesz TECH'a. W ASO 80 pln