Czołem Panowie,
przymierzam się do kupna jakiegoś małego samochodu dla żony i oczywiście pierwsza myśl to czym go zagazować
swoją Omegę mam zagazowaną od 108tys km (brc sequent56), w tym momencie ma już ponad 330tys na liczniku i zastanawiam się jak wam w dłuższym okresie sprawowały się różne instalacje, czy akurat trafiła mi się perełka prawie bezawaryjna czy może jest jakaś prawidłowość, że makaroniarze jakoś lepiej sobie radzą z " tom technikom" elpegie
Co naprawiałem w czasie życia instalacji:
przy 205 padł jeden wtryskiwacz(pomaranczowy) wymieniony na gwarancji
okolo 250 zawor przestal odbijac, nie wymienialem juz, staram sie nie tankowac do 100%
przy 250 czujnik ciśnienia na listwie (przełączał się na pb mimo pelnej butli) - koszt 150zł
przy 320tys rozszczelniła się miedziana rurka na łączeniu do gniazda tankowania (wymieniłem zgniazdo i zmieniłem na węzyki faro - 150zl)
Świece i przewody wymieniałem gdzies przy 230tys, wiec mit ze na gazie padają po 10tys obalam, tak samo jak UPG, ktorej nie robilem i oby nie bylo potrzeby
0
220tys na gazie, małe podsumowanie
Rozpoczęte przez
migelus
, 04 mar 2015, 09:45
1 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 04 marca 2015 - 09:45
#2 OFFLINE
Napisany 04 marca 2015 - 11:29
Ogólnie jeśli dba się o instalację, to nie ma problemu. Kwestia tylko, żeby ktoś z głową to założył. U ojca w Scenicu BRC to całkowita porażka. Kosztowała prawie 3000 zł, a co chwilę były problemy z regulacją, wskaźnikiem poziomu gazu i od długiego już czasu sama przełącza na benzynę przy wciśnięciu gazu. A ponoć jeden z lepszych warsztatów w okolicy robił. Mój stag 300 w omedze ma już 7 lat, ja jeżdżę od czerwca 2014. To tylko zwykle rzeczy jak sparciały wąż, czy teraz wtryskiwacz mam do wymiany. Nie wiem ile już przejechane, ale ja robię ok. 30tys. Rocznie. Jeszcze posłuży
Wysyłane z mojego GT-I8260 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I8260 za pomocą Tapatalk 2