Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zakup Opla Omegi 3.2 manual


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
45 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2015 - 16:03

Tak się napaliłem na to auto że masakra. Chyba zaryzykuję kupie i postaram się doprowadzić do jak najlepszego stanu


ale na co się tak napaliłeś??:o

#22 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 11 lutego 2015 - 16:39

Trochę odbiegne od rzeczywistości doczytalem się ostatnio ze omegi po rm97 wychodziły w ocynku.tylko ciekawy jestem jakim ocynku jak nadal gnija


Żadna nigdy nie miała ocynku.

#23 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2015 - 18:30

Żadna nigdy nie miała ocynku.

To dlaczego przód nie gnije tylko te :stop: tylne nadkola ??

#24 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 lutego 2015 - 19:05

Może dlatego że zazwyczaj zbiera się tam błoto(przez brak nadkola) i wszystko zaczyna gnić przez syf

#25 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2015 - 19:08

brak nadkola plastikowego + gumka na rancie:D

#26 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 lutego 2015 - 19:09

przednie błotniki są w ocynku, nawet w astrach z 95r były już pryśnięte, przez 6lat goła blacha nawet nalotem nie zaszła, tylna klapa też, czego nie można powiedzieć o drzwiach i budzie ....

#27 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2015 - 20:32

Przednie błotniki są ocynkowane , lepiej gdyby tył był ocynkowany , wymienić przednie to żaden problem a z tyłu jest zabawa .

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#28 OFFLINE   lysy10

lysy10
  • 122 postów
  • Dołączył: 25-10-2009
  • Skąd: szamotuly

Napisany 11 lutego 2015 - 23:29

Nie chce być nie miły
Maska .i tył do malowania
Środek do naprawy (schowek.podlokietnik)
Zapewne rozrząd i olej do wymiany
Co jeszcze do wymiany wyjdzie w praniu
Jak narazie naliczylem 1600zl wkładu i co dalej
Ale to TWA decyzja nie kupuj emocjami kolego

#29 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 12 lutego 2015 - 00:04

Zapewne rozrząd i olej do wymiany


To normalne przy zakupie?

#30 OFFLINE   xalbus123

xalbus123
  • 9 postów
  • Dołączył: 09-02-2015
  • Skąd: Ostrów Wlkp.

Napisany 12 lutego 2015 - 04:02

Nie chce być nie miły
Maska .i tył do malowania
Środek do naprawy (schowek.podlokietnik)
Zapewne rozrząd i olej do wymiany
Co jeszcze do wymiany wyjdzie w praniu
Jak narazie naliczylem 1600zl wkładu i co dalej
Ale to TWA decyzja nie kupuj emocjami kolego

Maska jeżeli będzie naprawdę fatalna będzie kupiona pod kolor, co do zderzaka tez myślę kupić pod kolor ze spryskami. Co do rozrządu i oleju uważam to za rzecz która zostanie zrobiona odrazu. A klamka schowka i podłokietnika to majątek chyba nie kosztuje. :-)

#31 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 lutego 2015 - 10:45

Klamki nie kosztują majątku ale są trudnodostępne same. Ich montaż jest dosyć kłopotliwy. :-)

#32 OFFLINE   omega2oo1

omega2oo1
  • 161 postów
  • Dołączył: 29-12-2010
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 13 lutego 2015 - 16:25

mówisz że kupisz w kolorze...
kupisz jedną część z auta garażowanego druga z pod chmurki i co? będzie kameleon jedna część wyblakła druga normalna... srebrny jest trudnym kolorem najlepiej było by z tego co widzę oblecieć ją lakierką w koło :)

#33 OFFLINE   Vengazo

Vengazo
  • 168 postów
  • Dołączył: 12-01-2014
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lutego 2015 - 17:52

Ja bym w nią sie nie ładował za te pieniądze to lepiej kupic zwykłe b w idealnym stanie bo czasem trafiają sie takie niż kupić flke która może się okazać jedną wielką skarbonką bez dnia :)

#34 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 14 lutego 2015 - 16:46

Auto nieciekawe. Widać, że właściciel olewał pierwsze oznaki korozji, teraz naprawa to poważna robota. Wiem, bo sam dbam. Elementy odkręcane (drzwi pokrywy) nawet w kolorze zawsze muszą być malowane z uwagi na stan. Lakier jeśli perłowy koszta o wiele wyższe niż metalic.
Mechanika nigdy nie jest ideał, zawsze jest coś do zrobienia.
Przeszczepy silnika jeśli nie na ten sam model zawsze źródło problemów.
Reasumując, auto moim zdaniem niewarte zachodu.

#35 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 14 lutego 2015 - 17:11

Przeszczepy silnika jeśli nie na ten sam model zawsze źródło problemów


Demonizujesz :hihi:

Skoro widac korozje na zewnątrz to oblukaj dokładnie szybę i podszybie, bo tam wszystko na kleju już pewnie wisi. Regeneracja podszybia to pewnik w bfl, niemal tak jak wymiana rozrządu po kupnie więc parę stówek na ten cel też sobie dolicz.

#36 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 14 lutego 2015 - 17:16

[quote name='greg200']Demonizujesz :hihi:

Nie, wiem tylko, że w praktyce mało kto umie to zrobić dobrze i kończy się druciarstwem.

#37 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 14 lutego 2015 - 17:22

Nie, wiem tylko, że w praktyce mało kto umie to zrobić dobrze i kończy się druciarstwem.


W praktyce to i przy wymianie klocków druciarstwo można spotkać. Wszystko zależy od konkretnego egzemplarza, nie generalizujmy

#38 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 14 lutego 2015 - 17:36

Klocki i silnik to jakby inny poziom wiedzy. Nie zamierzam wchodzić w dyskusje. Wyraziłem swój prywatny pogląd, a nie sąd ogólny. Decyzja należy do nabywcy.

#39 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 lutego 2015 - 19:28

Przeszczepy silnika jeśli nie na ten sam model zawsze źródło problemów.


Przerzuciłem już trochę silników i nie spotkałem się z tym nigdy, aby to było źródło problemów. Wręcz przeciwnie, przy przekładce silnika można bardzo dużo rzeczy ponaprawiać w miedzy czasie, szczególnie takie do których jest bardzo trudny dostęp.

#40 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 15 lutego 2015 - 00:15

szczególnie takie do których jest bardzo trudny dostęp.

A przy v6 o takie nie trudno. Szczególnie przez 15 lat uzytkowania