

Przepływomierz-objawy zabrudzenia,czyszczenie...
#101
OFFLINE
#102
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2009 - 09:41
#103
OFFLINE
#104
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2009 - 18:59
tak czujnik powietrzao jest <chyba> czujnik temperatury powietrza


#105
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 06:43
#106
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 15:35

#107
OFFLINE
#108
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 18:34
aha!Jeszcze jedno zjawisko: przy podpiętej przepływce na LPG jako tako jeździ,gdy przełączę na benzynę zaczyna się strasznie dusić.Gdy ściągnę kabelek z przepływki dzieje się na odwrót...
#109
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 19:49
Jedyną rozsądną metodą czyszczenia tej "tzw gorącej płytki" jest chemiczne jej spłukanie z syfu np: czystym spirytusem w ilościach niespożywczych.
(Pamiętam jak we fronterze padała mi przepływka - heheh auto zaczynało dostawać takiego kopa jak po czip tuningu a na następny dzień muł.)
#110
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2009 - 06:24
właśnie przeczytałem cały temat i mam krótkie pytanko,czym najlepiej wyczyścić przepływkę ,rozkręciłem swoją i na oko wygląda że jest cała ( ramka wewnątrz bez widocznych uszkodzeń), i druga sprawa ma może ktoś fotkę wnętrza tego ustrojstwa(2,5 dt).
pzdr.
#111
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2009 - 06:28
Z reguły zalecają wymianę przepływki,ale dlaczego by nie spróbować czyszczenia?? Czy jest ktoś kto mógłby to opisać?
#112
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2018 - 20:49
#113
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2018 - 11:13
Doświadczenie podpowiada, że szkoda tracić na półśrodkach. Nowy i zapomnieć. Możesz wymienić sam wkład w przepływce z innego auta :
http://www.forum.alf...ek-2-print.html
str 2
Co zauważyłeś w aucie, że stawiasz na przepływomierz? tez bede szukał na wymianę u siebie
#114
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2018 - 21:41
Doświadczenie podpowiada, że szkoda tracić na półśrodkach. Nowy i zapomnieć. Możesz wymienić sam wkład w przepływce z innego auta :
http://www.forum.alf...ek-2-print.html
str 2
Co zauważyłeś w aucie, że stawiasz na przepływomierz? tez bede szukał na wymianę u siebie
Mam m.in. problemy z odpalaniem na zimnym. Na obydwu bankach zauważyłem wysokie korekty długoterminowe (+24%), nawet po resecie map i przejechaniu 200 km na benzynie. Do tego błędy 0170 i 0173. Te błędy występują tylko na benzynie. Jednocześnie przy mocniejszym przyśpieszaniu i wejściu na wysokie obroty, szczególnie tuż po puszczeniu pedału gazu, przełącza się w tryb awaryjny (początkowo check engine mruga i później świeci na stałe). Silnik pracuje jakby na 3 cylindrach. Po ponownym uruchomieniu jest ok. Wydaje mi się też, że sondy regulacyjne zawieszają się czasem na określonym napięciu (na obydwu bankach). Obstawiam przepływomierz, nieszczelny dolot, sondy albo problem z ciśnieniem paliwa (pompa, wąż miedzy pompą a pokrywą, regulator ciśnienia na listwie). Jeśli chodzi o przepływomierz to przy rozgrzanym silniku op-com pokazuje około 13 kg/h. Na zimnym znacznie więcej (29 kg/h przy temperaturze cieczy chłodzącej 57 stopni).
Jakie są u Ciebie objawy?
[Edycja]
Okazuje się, że po odłączeniu przepływomierza silnik pracuje równiej. Pomimo odłączenia wtyczki check engine się nie zapala.
Postanowiłem jednak przetestować ten środek Liqui Moly. Czekam na dostawę. Zobaczymy czy coś się zmieni.
Edytowany przez Pabloo, 16 marca 2018 - 16:25.
#115
OFFLINE
Napisany 30 października 2018 - 18:15
omega b 2,5v6 lpg po remoncie trzyma 1000 obr na skrzyni w pozycji D schodzi do 700 takie zdjecia cos podpowiedza?