Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Z22se


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zgred

zgred

    lama

  • 67 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: z kupki siana

Napisany 24 stycznia 2015 - 00:56

Omega niedługo idzie na żyletki.
Kupiłem vectrę B z w/wym silnikiem i czytam sobie o rozrządzie bo podobno mam łańcuch.
W sumie to wiem że mam. Niby są wieczne ale szukając info na temat natknąłem się na ciekawą informację przy okazji odwiedzin tej strony
Chodzi mi o tą dyszę smarującą.
Spotkał się ktoś z Was, żeby ta dysza była przyczyną awarii tego akurat silnika??
Bo zastanawiam się czy warto grzebać czy wystarczy po prostu dbać o czystość oleju:o

kumplowi ostatnio strzelił łańcuch w S6 4,2 i tak mnie zastanawia ta dysza
Omega caravan 3.0 12V 1989 hehehe

#2 OFFLINE   bialyx94

bialyx94

    Życie się kręci od 4 tys

  • 68 postów
  • Dołączył: 07-12-2014
  • Skąd: Łącko/Nowy Sącz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 lutego 2015 - 16:04

Łańcuch niby jest wieczny ale inne podzespoły rozrządu już nie ;)
Kumplowi ostatnio łańcuch przeskoczył w fordzie galaxy z silnikiem vr6
Z tego co mi tłumaczył jest tam jakaś tam rolka napinająca która jest z tworzywa i z czasem się zużywa i jej ubywa ;) aż w końcu łańcuch ma luzy i przeskakuje
Też kiedyś myślałem żeby kupić auto z silnikiem na łańcuchu, że nic nie trzeba wymieniać rozrządu a tu :pupa: ;p
Rozrząd na łańcuchu też wymaga przeglądów i wymiany części eksploatacyjnych ;)

#3 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 lutego 2015 - 19:49

przy lancuchach sa plastikowe prowadnice ktore sie wycieraja i jak zaczyna dzwonic lancuch to moze byc juz koncowka zywotu tych prowadnic i trzeba je wymienic

#4 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 lutego 2015 - 15:19

Łańcuchy się też wyciągają i to sporo.