Omega niedługo idzie na żyletki.
Kupiłem vectrę B z w/wym silnikiem i czytam sobie o rozrządzie bo podobno mam łańcuch.
W sumie to wiem że mam. Niby są wieczne ale szukając info na temat natknąłem się na ciekawą informację przy okazji odwiedzin tej strony
Chodzi mi o tą dyszę smarującą.
Spotkał się ktoś z Was, żeby ta dysza była przyczyną awarii tego akurat silnika??
Bo zastanawiam się czy warto grzebać czy wystarczy po prostu dbać o czystość oleju:o
kumplowi ostatnio strzelił łańcuch w S6 4,2 i tak mnie zastanawia ta dysza
0
Z22se
Rozpoczęte przez
zgred
, 24 sty 2015, 00:56
3 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 16:04
Łańcuch niby jest wieczny ale inne podzespoły rozrządu już nie
Kumplowi ostatnio łańcuch przeskoczył w fordzie galaxy z silnikiem vr6
Z tego co mi tłumaczył jest tam jakaś tam rolka napinająca która jest z tworzywa i z czasem się zużywa i jej ubywa aż w końcu łańcuch ma luzy i przeskakuje
Też kiedyś myślałem żeby kupić auto z silnikiem na łańcuchu, że nic nie trzeba wymieniać rozrządu a tu ;p
Rozrząd na łańcuchu też wymaga przeglądów i wymiany części eksploatacyjnych
Kumplowi ostatnio łańcuch przeskoczył w fordzie galaxy z silnikiem vr6
Z tego co mi tłumaczył jest tam jakaś tam rolka napinająca która jest z tworzywa i z czasem się zużywa i jej ubywa aż w końcu łańcuch ma luzy i przeskakuje
Też kiedyś myślałem żeby kupić auto z silnikiem na łańcuchu, że nic nie trzeba wymieniać rozrządu a tu ;p
Rozrząd na łańcuchu też wymaga przeglądów i wymiany części eksploatacyjnych
#3 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 19:49
przy lancuchach sa plastikowe prowadnice ktore sie wycieraja i jak zaczyna dzwonic lancuch to moze byc juz koncowka zywotu tych prowadnic i trzeba je wymienic