Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Samoczynne przełączanie na benzyne i szarpanie na LPG.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 stycznia 2015 - 16:12

a co ma zregenerowanie reduktora do spadku ciśnienia, puki nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Do Warszawy to PKS i PKP jeździ:D

#22 OFFLINE   bzyku9999

bzyku9999
  • 318 postów
  • Dołączył: 06-05-2011
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 stycznia 2015 - 08:28

Trzy potrójne piknięcia, ale po wyłączeniu zapłonu, to informacja o przeglądzie instalacji gazowej.

#23 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 29 stycznia 2015 - 08:39

Panowie to teraz ja mam pytanko :)

Kolega ma omege b 2.5 v6 z gazem stag 300 + zołte valteki + gold. Natłukł na niej kupe kilometrow, filtry wymieniane od gazu, velteki tez były regenerowane luz ustawiany, reduktor roke temu tez był regenerowany, woz jezdził naprawde dobrze nic nie szarpało itd.

Od paru dni ma taki kaprys ze, po rozgrzaniu, niezaleznie czasem szybciej czasem wolniej, nawet jak samochod stoi na jałowym, przełącza sie na benzyne, tzn dioda zaczyna szybko migac i jest beznyna, po czym przy probie przełaczenia na gaz nie ma bata, nie przełącza sie.
Gasze, odpalam woz i to samo nie przełącza sie, dioda mruga. Natomiast gdy samochod zgasze i odpale go na lpg trzymajac guzik b/g to woz normalnie pali przyspiesza nie szarpie idt, jest gitara :) Nic sie nie dzieje.

Co zdiagnozowałem;
-Podpinka kompa, wywala błąd za niskiego cisnienia, własnie wtedy kiedy to przełącza go
-normalnie jak jest dobrze cisnienie jest jakies 1.10 agdy wywali bład jest 0.57 i tak zostaje
- zmierzyłem napiecie na kostce elektro zaworu przy reduktorze i jest jest dobrze to napiecie jest około 14-14.5 v natomiast jak wywala błąd to spada do 0.00
- co ciekawe odłączajac kostke od elektrozaworu jesli woz odpale awaryjnie na gazie to jedzie przyspiesza nic sie nie dzieje jest ok
- z tyłu przy butli elektrozawor cyk słychac go przy kazdej probie przełaczania nawet jak wywali błąd cisnienia, natomiast z przodu na eletrozaworze nie ma wtedy pradu na kostce elektro zaworu

tylko z drugiej strony co z tego jak nie ma prądu, jesli odłączam kostke od elektrozaworu i odpalam woz awaryjnie na lpg i normalnie jezdzi?
Czy ten zawor nie trzyma? Dlaczego na kostce zanika napiecie?

Pomocy :)

#24 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 stycznia 2015 - 10:59

obwód na elektrozawory jest jeden, może gubi masę lub kabel plusowy gdzieś przerywa, dołóż dodatkową masę i popatrz

#25 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 29 stycznia 2015 - 11:21

Robercie nie koniecznie jeden. Niektóre instalacje mają tak, że jest wspólna masa ale są dla plusy. Jeden dla elektrozaworu w butli, który otwiera się trochę szybciej przy przełączaniu aniżeli ten przy reduktorze. To ma za zadanie napełnić przewody odpowiednim ciśnieniem i dopiero otworzyć zawór przy reduktorze aby puścić gaz. Tak mam właśnie w pumie na agisie zrobione.

#26 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 stycznia 2015 - 14:08

wiemy o co chodzi:p

gratuluje awansu:hihi:

#27 OFFLINE   mai

mai
  • 87 postów
  • Dołączył: 27-08-2011
  • Skąd: Staroźreby
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 marca 2015 - 11:03

Podepne się pod temat. U mnie też sam przełącza się na benzynę i wraca na lpg i tak w koło. Instalacja diego g3. Tak to wszystko ok nie szarpie ładnie chodzi na gazie i na PB. Podłączyłem pod kompa i co jakiś czas komputer od lpg nie widzi obrotów silnika. Kabelki niby ok. Nie wiem czy wyjąć sterownik i go rozkręcić bo to chyba on wali - fakt chyba ma już trochę latek. Może miał ktoś podobny problem?

#28 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 marca 2015 - 19:35

zrób nowe wpięcie na obroty
stary supełek odetnij i daj nowy, pewnie się zrobił "zimny lut"

#29 OFFLINE   szymon gsi

szymon gsi
  • 80 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 marca 2015 - 21:14

pęknięta guma (membrana) parownika ??
_____________________________
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....

#30 OFFLINE   kifffor

kifffor
  • 80 postów
  • Dołączył: 07-08-2012
  • Skąd: Jasło
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 marca 2015 - 22:00

witam mam podobny problem :/ (raz LPG raz PB) omega 2.5 v6 instalacja scirocco,na lpg pracuje ok ale jak jest jakiś hopek to przeskakuje na PB i znowu na LPG dodam ze lpg nie był używany około 3 miesięcy ,co Wy na to :)

#31 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 16 marca 2015 - 22:05

fajnie masz :F





























jedz do gazownika niech ci wynajdzie gdzie sie kabel rozlacza :p

#32 OFFLINE   marian50001

marian50001
  • 2 postów
  • Dołączył: 29-05-2015

Napisany 29 maja 2015 - 21:04

mi rozłanczał gaz gdy miałem walnięty czujnik ciśnienia gazu