Drżenie przy 90-130 km/h.
#1 OFFLINE
Napisany 05 października 2014 - 12:16
Podczas dynamicznego rozpedzania auta czuc delikatne wibracje. Od 90 km i 5 bieg czuc je wyraznie, az do zakresu 130 km/h. 150 juz malo czuć, przy 200 prawie w ogole.
Auto juz z tym fantem takie juz kupilem. Sprzedajacy twierdzil, ze to poloś krotka. Niezbyt chcialo mi sie w to wierzyc, bardziej obstawialem tarcze hamulcowe. Wymienilem obie polosie z przegubami i kielichami skrzyni. Zero poprawy, ten sam zakres trzesień. Nastepne poszly do wymiany tarcze. Poprawa jest delikatna. Podczas jazdy pod gorke 100 kmh wali niemilosiernie. Jak tylko odposzcze gaz tak jest spokoj. Wystepuje to glownie przy rozpedzaniu. Przy utrzymywanii predkosci mniej, przy odpuszczeniu pedalu gazu w ogole.
Skonczyly mi sie pomysly. Obstawialem jeszcze poduche skrzyni ale siedzi sztywno i nie szarpie przy gwaltowniejszym puszczeniu sprzegla. Mam na mysli jeszcze tarcze sprzegla badz ktorys z elementow sprzegla bo czuje na pedale sprzegla lekkie wibracje. Koła i felgi na pewno odpadają. To poszlo na pierwszy rzut. Kierownica nie trzesie.
Z gory dzieki za podpowiedzi.
via tapatalk
#2 OFFLINE
Napisany 05 października 2014 - 14:30
#3 OFFLINE
Napisany 05 października 2014 - 14:42
via tapatalk
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 05 października 2014 - 15:13
Podpora wału do wymiany
Moze dyfer?
Temat malo smieszny. Na krotkie dystanse ok. Ale tym autem nieraz robie po 1k dziennie i szlag trafia.
via tapatalk
#6 OFFLINE
Napisany 05 października 2014 - 22:49
Tylko to doblo to diesel. Ciut inaczej niz benzyna. Wibracji auta podczas pracy silnika nie ma, mniemam ze jest ok. Przy odpalaniu tez nie rzuca silnikiem.
via tapatalk
Sprawdź poduchy pod silnikiem
Dzisiaj to samo przerabiałem w corsie 1.2 Przy puszczeniu gazu, albo podczas przyspieszania waliło, a na wolnych obrotach był spokój Jedna poducha silnia była naderwana z jednej strony
#7 OFFLINE
Napisany 05 października 2014 - 23:08
Także będę wyciągał silnik to będzie okazja dokładnie obejrzeć
#8 OFFLINE
Napisany 08 października 2014 - 06:36
- w jakim stanie jest guma na wale tj. przy dyferencjale 1.
- felgi czy są proste 4.
- opony czy nie są w ząbkowane 3.
- zbieżność 5.
- i luzy zawieszenia 2.
kolejność czynności sprawdzenia 1 do 5
Pozdrawiam Wojtek nowy forumowicz
#9 OFFLINE
Napisany 08 października 2014 - 14:23
nowy forumowicz Wojtek przeczyta dokładnie jeszcze raz post autora.Wojtek nowy forumowicz
Wał i dyfer w przednionapędówce:o
#10 OFFLINE
Napisany 08 października 2014 - 14:39
nowy forumowicz Wojtek przeczyta dokładnie jeszcze raz post autora.
Wał i dyfer w przednionapędĂłwce:o
Silnik mam z tylu a naped przod. Mozna?
via tapatalk
#11 OFFLINE
Napisany 08 października 2014 - 21:05
Silnik mam z tylu a naped przod. Mozna?
via tapatalk
z rozpędu podałem rozwiązania do omegi
zapomniałem jaki to pacjent ma być
#12 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 23:09
Choć ciekwi mnie czy to na pewno jego wina. To występuje tylko na prawym kole. Na lewym tego nie ma gdy zablokuje prawe koło i załączy się mechanizm różnicowy.
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2015 - 23:20
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2015 - 07:48
Nie maja luzow. Nic z zawieszenia nic ma luzu.
Możesz mieć minimalny luz i w czasie jazdy będzie on odczuwalny.