Ostatnio miałem problemy z wolnymi obrotami. Czasem podczas jazdy przy zrzuceniu na luz auto mi gasło. Nie zawsze, ale czasem. Coraz częściej przy odpalaniu zamiast trzymać wolne obroty - gasło. Wymieniłem dwa tygodnie temu silniczek krokowy i problem jakby na chwilę ustał, ale silnik jakoś dziwnie, tak jakby leniwo balansował obrotami podczas rozgrzewania na wolnych obrotach. Czasem też trochę przygasł, żeby zaraz podciągnąć za wysoko obroty i uratować sytuacje, potem znów chodził parę sekund płynie itd. Teraz w ogóle kilka razy pod rząd przy odpalaniu gaśnie. Auto odpala z kopa, ale tak samo jak szybko podnosiła się wskazówka obrotów przy odpalaniu tak samo szybko spada w dół po odpuszczeniu kluczyka

Komputer nie pokazuje żadnych nadzwyczajnych błędów oprócz:
00133 - Rura ssąca zawór 2 za niskie napięcie
Obecny
00059 - Zawór 1 rury ssącej napięcie za niskie
Obecny
00061 - Za niskie napięcie zaworu odpo- wietrzającego zbiornika
Obecny
00046 - Pompa wtórnego obiegu powietrza napięcie za niskie
Obecny
00135 - Za niskie napięcie lampki kontrolnej (Sprawdzić światełko)
Obecny
00057 - Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego
Obecny
00031 - Brak sygnału obr/min z silnika
Obecny
Kody podkreślone można wyeliminować, bo tak było zawsze ze względu na modyfikacje silnika, ale wszystko działało sprawnie.
Macie jakieś pomysły na dalszą diagnozę?