Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

koszt farby na nadkole


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 września 2014 - 20:01

Alley to nie łódka

i nie Trabant ale może trzeba iść w tym kierunku :hmmm: cały błotnik z laminatu, przykręcany i mamy spokój na wieki :dziura:

#22 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 września 2014 - 07:30

Dlaczego ma wyjsc rdza? Wlokno szklane nie rdzewieje a spawy tak. Kolega nie zauwazyl, ze pisalem o brunoksie. 150-200 zl tyle by to kosztowalo akurat jestem na biezaco.

via tapatalk


Autor tematu już zadecydował co zrobi.
Nie mniej jednak rzeźbienie błotnika z żywicy to dla mnie... &^#&@#^ :)
Zauważył, zauważył.... bo brunox tak naprawdę guzik daje.

Każdy niech robi jak chce. Kolega zdecydował że robi w taki a nie inny sposób i chwała mu za to, czy będzie zadowolony z efektu...? Może i tak bo zrobi to samemu i taniej.

Także Peace & Love ;) .........
....... & rdza :p

#23 OFFLINE   sawi654

sawi654
  • 135 postów
  • Dołączył: 28-03-2011
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 września 2014 - 00:53

nadkole jest już zrobione od kilku dni,rdza usunięta, mata szklana +żywica, na to szpachla z włóknem szklanym i wykończeniówka, efekt jak na pierwszy raz myślę zadowalający choć dopiero po malowaniu podkładem widać że trzeba tu i uwdzie podszlifować i będzie tzw fabryka ;) a z malowaniem w sumie jeszcze się pomyśli, na razie jest łata z białego podkładu co jest i tak lepsze niż dziury w nadkolu. Poprzedni właściciel (prawdopodobnie handlarz) po chamsku dał szpachle na rdze :o , nic nawet nie szlifując totalnie nic, także nie dziwi mnie fakt że po pierwszych mrozach i śniegu po zakupie pojawiły się pierwsze parchy.

#24 OFFLINE   komorek123

komorek123
  • 473 postów
  • Dołączył: 22-11-2009
  • Skąd: Grabowo wielkie

Napisany 25 września 2014 - 18:26

Tylko, ze u nas "bez foto sie nie liczy..." :D

#25 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 września 2014 - 07:59

Poprzedni właściciel (prawdopodobnie handlarz) po chamsku dał szpachle na rdze :o

Taaaa sprawdź jeszcze czy gdzieś zgniłych jaj nie powtykał , bo te handlarze to takie bydlaki złośliwe... Może trzeba jeszcze egzorcystę zamówić bo cholera wie co jeszcze ten handlarz zrobił z Omegą :masakra:
tylko ktoś , kto nie ma pojęcia o rynku handlem autami może wypisywać takie banialuki.
Ps. chciałbym zobaczyć z bliska jakość i trwałość z czasem Twojej pracy. Wiedząc , że robisz to dla siebie, czyli teoretycznie najlepiej jak się da , a nie jak zły handlarz byle jak aby wcisnąć szrota komuś :)
Ps.2. wiem napisałeś prawdopodobnie ale jednak napisałeś.

#26 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 września 2014 - 18:38

z malowaniem w sumie jeszcze się pomyśli, na razie jest łata z białego podkładu co jest i tak lepsze niż dziury w nadkolu


Radziłbym Ci to w miarę szybko pomalować, bo szpachla i podkład lubi "pić" wodę .