Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

tłumik-ale jaki?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 22 września 2006 - 23:55

mozna dostac nowa

#22 OFFLINE   red5555

red5555
  • 287 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 września 2006 - 18:22

podepnę się do tematu...
chodzi mi po głowie podwojenie końcówek wydechowych w moim kombi, tzn. za tłumikiem końcowym wstawienie Y-rury i wyprowadzenie końcówek na dwie strony zderzaka tylnego :mrgreen:
coś na styl wersji 3.0
czy ktoś próbował to zrobić ?

#23 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 września 2006 - 23:47

wyprowadzenie końcówek na dwie strony zderzaka tylnego :mrgreen:
coś na styl wersji 3.0
czy ktoś próbował to zrobić ?

cos juz bylo mowione na ten temat - kojarze jakies problemy zwiazane ze zbiornikiem paliwa - jest zbyt blisko... jednak na pewno jest jakis sposob, bo widuje omegi z takim rozwiazaniem - najlepiej chyba udac sie do zakladu zajmujacego sie wydechami, to nie sa wielkie koszty, a jest pewnosc, ze przerobka wykonana bedzie fachowo...


 


#24 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 23 września 2006 - 23:56

Gadu gadu o tłumikach i mi sie posypały ostatnie tłumiki... jakie jest wasze zdanie czy wywalac katalizatory i wstawiac strumiennice, czy zostawiac stare katy, czy montowac nowe katy? Chodzi mi o moc i o akustyke...

#25 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 września 2006 - 00:03

Gadu gadu o tłumikach i mi sie posypały ostatnie tłumiki... jakie jest wasze zdanie czy wywalac katalizatory i wstawiac strumiennice, czy zostawiac stare katy, czy montowac nowe katy? Chodzi mi o moc i o akustyke...

(zahaczyles o cos?) tez mi sie 'konczy' katalizator... zasiegalem rady 'szpeca', powiedzial, zebym sobie dal spokoj z tanimi strumiennicami zamiast katalizatora - lepiej juz wlozyc tlumik przelotowy... strumiennice ewentualnie zamiast tlumika srodkowego - ale od razu dal mi do zrozumienia, ze kombinowanie z wydechem na wlasna reke moze rownie dobrze negatywnie wplynac na wydajnosc silnika, poniewaz na poszczegolnych elementach wydechu musi byc utrzymane wlasciwe cisnienie, aby moc i moment silnika byl zachowany na odpowiednim poziomie...


 


#26 OFFLINE   dstaff

dstaff
  • 139 postów
  • Dołączył: 24-11-2006
  • Skąd: Sztutowo

Napisany 30 listopada 2006 - 01:04

mam kompletny wydech sebringa i jestem zadowolony przyjemny dzwiek sie z niego wydobywa
  • [you:5c6bb13344] pozdrówki
  • omAB