[OB & OBFL] automat 3.2 - przy jakiej predkosci wrzuca 4?
#41 OFFLINE
Napisany 30 września 2014 - 17:42
w drodze powrotnej dopiero skrzynia się nauczyła jazdy, teraz zrzuca locka dużo szybciej
na dojeździe była masakra, całą zakopiankę musiałem mieć pozycje 3
#42 OFFLINE
Napisany 01 października 2014 - 06:26
#43 OFFLINE
Napisany 01 października 2014 - 07:10
właśnie wróciłem z zakopca
w drodze powrotnej dopiero skrzynia się nauczyła jazdy, teraz zrzuca locka dużo szybciej
na dojeździe była masakra, całą zakopiankę musiałem mieć pozycje 3
zle pojmujesz/pojmujecie pojęcie ADAPTACJA - ta skrzynia adaptuje się w zdecydowanie krótszej perspektywie czasu, mam na myśli ze jak nagle zaczniesz bardzo agresywnie jeździć, mówiąc potocznie "zaczniesz jej konkretnie wstawiać" to automat będzie trochę lepiej współpracować - zacznie trochę szybciej zrzucać i trochę pózniej zapinac w górę.... ot cała tejemnica autoadaptacji. Niestety nic więcej... po 10min wraca do normy
#44 OFFLINE
Napisany 01 października 2014 - 11:10
zacznie trochę szybciej zrzucać i trochę pózniej zapinac w górę.... ot cała tejemnica autoadaptacji. Niestety nic więcej... po 10min wraca do normy
O, i to mnie najbardziej irytuje jadąc w trasie:mad: Przy wyprzedzaniu ja jej w gaz,a tu buuuu.
Nie można coś zrobić z tymi 10min?
#45 OFFLINE
Napisany 01 października 2014 - 11:55
O, i to mnie najbardziej irytuje jadąc w trasie Przy wyprzedzaniu ja jej w gaz,a tu buuuu.
Nie można coś zrobić z tymi 10min?
Twoja skrzynia działa na innym sterowniku W 3.2 jest znacznie lepiej
#46 OFFLINE
#47 OFFLINE
Napisany 01 października 2014 - 13:52
a da się założyć sterownik od 3.2 do 3.0?
Nie jestem pewien ale chyba tak. Wiem ze skrzyni od 3.0 nie wlozysz do 3.2, ale w druga stronę chyba sie da.... Poszukaj na forum, bo na pewno bylo, a ja z Tel pisze
#48 OFFLINE
Napisany 01 października 2014 - 13:54
#49 OFFLINE
Napisany 18 marca 2016 - 06:43
U mnie przy 70km/h przełożenie 3.9 w oryginale. Ta skrzynia ma całkiem inny komp, u mnie jak jedzie pod niedużą górkę to rzadko kiedy wrzuci ostatni bieg tak samo z góry wymusza hamowanie silnikiem zrzucając biegi. Mi się wydaje, że skrzynia ma jakiś czujnik przechyłu, takie dziwne urządzenie znajdujące się między progiem a fotelem kierowcy pod osłoną prowadnicy. Mogę się mylić ale w poprzedniej omie wrzucała ostatni bieg jak jej się chciało tzn pod góre i co chwilę zrzucała na 3 i znowu 4.
Czy jest możliwość wyłączenia Opel Scanerem czujnika przechyłu jeśli rzeczywiście taki istnieje ?
jak dla mnie to redukowanie biegów jest mało komfortowe.
#50 OFFLINE
#51 OFFLINE
Napisany 18 marca 2016 - 13:38