zmiana podswietlania zegarow
#1 OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 11:56
#2 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2007 - 23:29
#3 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2007 - 19:06
#4 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2007 - 19:29
#5 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2007 - 00:29
U mnie komp niebieski, klimatronik niebieski a licznik seledyn - w polaczeniu calkiem ladnie.
Nawet mojemu ojczulkowi (staaaary dinozaur ;-)) bardzo sie podoba
PS. Zdjecia gdzies tam na forum zamieszczalem - "szukaj" - indiglo
#6 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2007 - 23:31
#7 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2007 - 23:40
http://forum.omegakl...read.php?t=3900
http://www.blauetach...pel_omega_b.htm
Po promocji będziesz już tylko odsyłany do szukajki.
Więcej do poszukania pod hasłami:
"podświetlenie" "zegary" itp. Oczywiście odmiany tych słów również pomogą w szukaniu.
#8 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 15:53
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2015 - 20:04
Po zalozeniu identycznych tarcz, zalozylem wskazowki, i jak od temperatury oleju i stanu paliwa nie mialem problemu gdyz byly ograniczniki, tak problem nastal ze wskazowkami od obrotow i predkosciomierza.
Po 2 godzinach walki, udalo mi sie ustawic prawidlowa pozycje dla obrotomierza, czyli na zaplonie jest na 0, a po uruchomieniu silnika podnosi sie do 700-900 obrotow, czyli jest ok.
Jednak powazny problem powstal z predkosciomierzem, nijak nie idzie jej ustawic.
Juz nawet zalozylem sam licznik bez obudowy zeby miec mozliwosc ustawienia wskazowki, jednak nic z tego. Nawet po ustawieniu na 0 a potem dodaniu gazu wskazowka nawet nie drgnie. (jest tylko maly ruch przy przekrecaniu kluczyka na zaplon).
Ogladnalem dokladnie licznik od strony sciezek a takze wszystkie przewody i wszystko jest w porzadku, nic nie jest przerwane. Wiec nie wiem juz w czym jest problem.
Dodatkowo dodam ze po zlozeniu wszystkiego moj MID takze nie zareagowal.
Bezpieczniki takze sprawdzone, gdyby ktos pytal.
W poniedzialek musze jechac do pracy, ale bez predkosciomierza troche ciezko.
Czy moze ktos mial podobny problem i potrafi mi z tym pomoc?
Czy pozostaje tylko kupno nowych zegarow?
Z gory dzieki.
#11 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2015 - 20:06
#12 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2015 - 20:20
wskazówka obrotomierza na rozgrzanym silniku powinna być na pierwszej kresce.
pierwsza kreska to jakies 500obr, jak juz ja kupilem to caly czas byla na te ~700, takze sprawdzone Op-Comem (731), obrotomierz reaguje normalnie, po dodaniu gazu takze na maksa, leci do 7000 obrotow, wiec z nim jest wszystko OK.
Problemem jest predkosciomierz i MID.
Dodam ze to Automat, nie wiem czy jest jakas roznica w tym przypadku pomiedzy AUT/MAN
Doceniam kazda odpowiedz, moze wkoncu pozbede sie problemu.
#13 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2015 - 23:44
#14 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2015 - 11:46
Za mocno wcisnales wskazowke cofnij ja trochę do góry i powinno być okey.
I tutaj miales racje, podciagnalem do gory wskazowke i teraz smiga jak nalezy.
Czyli ten problem rozwiazany.
Pozostala tylko kwestia MIDA. Po zlozeniu wszystkiego MID nie dziala.
I tutaj nasuwa sie moje pytanie czy jest to uzaleznione od zarowek na liczniku.
Montujac tarcze ledowe wyciagnalem zaroweczki z tylu licznika te w zoltych obudowach (zebym nie mial podwojnego podswietlenia), czy sa one jakos polaczone sciezkami z MIDEM?
Czy jak je zaloze spowrotem to MID zacznie dzialac?
Dodam ze przewody i wtyczka od MIDA jest OK.
#15 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2015 - 16:36
#16 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2015 - 17:12
W wolnej od pracy chwili wyciagne raz jeszcze wszystko i sprawdze kostke od MID'a multimetrem.
Jakby ktos wpadl na nowy pomysl, to niech podzieli sie tutaj.
#17 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2015 - 20:16
#18 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 19:53
#19 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 20:09
#20 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 20:23
mnie też podoba się seria i nie zamierzam tego dotykaćjakiego bys podswietlenia nie zrobił to i tak wrocisz do serii bursztynowej