

[OB & OBFL] Wypadek czy opłaca się naprawiać auto?
#1
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 15:09
Autem dojechałem normalnie do garażu po wypadku przepraszam za kiepską jakość zdjęć, ale zrobione były na szybko telefonem po wypadku.
#2
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 15:15
#3
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 15:24
#4
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 16:07
#5
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 16:36
#6
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 19:07
Co do podłogi nie wiem, na dachu natomiast fal nie widzę, ale na pewno w miejscu uderzenia jest trochę podbity do góry (nie wiem jak się to fachowo określa).
Fachowo? Garbaty jest

A tak na serio to ważne aby określić uszkodzenie rantu dachu,bo może się zgarbić po naprawie ponownie np. przy wjezdzaniu na kraweznik lub nawet przy podnoszeniu lewarkiem!!
#7
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 20:01
Czy warto? Wszystko zależy od tego czy masz i jakie masz ubezpieczenie...
Przekalkuluj na chłodno czy to co włożysz w naprawe się opłaci. Weź pod uwagę jakbyś sprzedał tak jak stoi a ewentualnie po naprawie.
Na twoim miejscu jeśli miałbym środki finansowe to szukałbym innego auta a to sprzedał takie jakie jest - moja prywatna opinia.
Chyba, że masz AC to już inna bajka...
#8
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 20:17
Z pewnością ma AC w Omedze z 1994 roku wartej 3 tys. Ludzie myślcie troche.Chyba, że masz AC to już inna bajka...
#9
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 20:21
Odpuść naprawę, bo wartość naprawy przekroczy wartość auta
#10
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 22:53
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#11
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 22:58
Popieram... Wystarczy pojechać na geometrie i od razu wyjdzie jak się auto pokrzywilo.jak zawinąłeś się na słupie to na bank masz pogiętą podłogę
#12
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2014 - 23:02

#13
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 00:09
(tak swoją drogą to czy omega ma czujnik wstrząsowy, bo nawet nie zgasła?).
Chyba coś jest, miesiąc temu zrobiłem podobnie ( mokry zakręt i pociągneło jak nigdy w zimie na lodzie), centymetr od lampy się zatrzymałem i samochód zgasł.
ja bym szukał drugiej omegi, przerzucił co się da z Twojej i reszte pogonił
#14
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 09:31
Z pewnością ma AC w Omedze z 1994 roku wartej 3 tys. Ludzie myślcie troche.
A czy klient nie może zawrzeć polisy AC dla starej Omegi?
Nie jest to niemożliwe, zgłębiałem temat to wiem, inaczej bym nie pisał.
#15
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 15:29
A czy klient nie może zawrzeć polisy AC dla starej Omegi?
Nie jest to niemożliwe, zgłębiałem temat to wiem, inaczej bym nie pisał.
Tylko ze auto musi być w dobrym stanie żeby AC płacić a po drugie po co tyle kasy walić na starego auta??
#16
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 15:37
#17
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 15:50
Gdy przyszło co do czego i auto stanęło na blacharkę (chciałem rudą usunąć) i pościągałem błotniki i wszystko inne z przodu okazało się tak na prawdę co się stało.Gdybym to wiedział wcześniej to nawet bym nie myślał by auto robić, tylko poszłoby dalej jak stoi bo to szkoda pieniędzy ładować w naciąganie, prostowanie i klepanie.
Auto jest po prostu zbyt stare by ładować w nie takie pieniądze mówię tu o swoim roczniku 98, a co dopiero 94!
Zrobiłem, bo już wszystko było rozebrane, ale wiem na przyszłość - po drobnej stłuczce wziąć kasę z ubezpieczenia, pogonić rozbitka, dołożyć i kupić coś innego/nowszego (mówię tu raczej o Omedze).
Jak?? => Tak!!
#18
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 15:52
#19
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 16:40
-nie miałem AC,
-nie dostanę odszkodowania (policja nie była wzywana, nic by to nie dało przy samym OC),
-w weekend wyciągnę ją z garażu i bliżej obejrzę,
-myślałem o przekładce w karoserię po FL.
#20
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 17:10
-myślałem o przekładce w karoserię po FL.
I to jest słuszny tok myślenia:tak:
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją