może w sedesie zdałoby egzamin, ale kombi będą przeszkadzać relingi


Napisany 30 lipca 2014 - 21:36
Napisany 30 lipca 2014 - 21:48
Na czas klejenia można odkręcićkombi będą przeszkadzać relingi
Prawdanie da się tego otworzyć
Tanio i bez ingerencji w konstrukcję
Napisany 30 lipca 2014 - 21:55
Napisany 30 lipca 2014 - 22:07
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 30 lipca 2014 - 23:07
Napisany 31 lipca 2014 - 01:49
Napisany 31 lipca 2014 - 04:36
bez sensu. Już lepiej za połowę ceny kupić oryginał z Omegi. Dobrze założony będzie wyglądał jak montowany fabrycznie.
Napisany 31 lipca 2014 - 07:27
Napisany 01 sierpnia 2014 - 07:29
Napisany 01 sierpnia 2014 - 08:03
Mam taki dach w Corsie.Oryginalny.Auto nie ma żadnych dodatkowych wzmocnień.Na lato super sprawa, choć jest mały niedosyt. Ktos wcześniej pisał, że w aucie będzie mokro - nie prawda.Można w deszczu jeździć nawet z lekko uchylonym i nic do środka nie wpadnie.Dach idzie w prowadnicach a one idą z kolei w takich rynnach gumowych, które są połączone z odpływami fi 10 odpływów jest 4.Przeżyłem już wiele burz, auto jest myte w myjni ciśnieniowej czasem zapomni się domknąć dach a w aucie nadal sucho.
Co do kwestii wyglądu w Omedze to trudno powiedzieć jak to będzie wyglądać....Z większych aut to widziałem OpenAir-y w Berlingo I. No wyglądało to nawet nawet.
Moim skromnym zdaniem OpenAir pasuje do małych autek z których nie da się zrobić cabrio lub wersja cabrio jest mega rarytasem jak to było np. w przypadku Corsy...
PS.
Zapomniałem dodać, że w przypadku jakichś problemów z dachem nikt tego nie chce naprawiać, mało tego nawet boją się tego ruszać by wymienić na nowy/inny, czy też wymienić jego poszycie....