

[OB & OBFL] turbina do 2.2 16V
#1
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:25
#2
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:30
#3
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:33

najtańszy silnik od kapcia 2.0 T saab ze 2 tysie i wie co kupi?? a za 2.3 cenią nawet 3 tysie.
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#4
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:36
#5
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:55

#6
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:03
skoro ktos chce wiecej mocy,to napewno troche do palowaniaJak nie będzie pałowania to pewnie wytrzyma ten niski (powiedzmy jakieś 50km) przyrost mocy

#7
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:04

#8
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:08
ale np od jakiegos innego modelu z turbina nie bedzie pasowal kolektor i czy wtrzymaja tłoki i korby ?
noooo Panie miły jeszcze Ci gotowca podesłać ?? jak zadajesz takie pytania to daj se spokój i pooglądaj meczyk....
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#9
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:43
#10
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:50
Poczytaj http://www.ecotecfor...e-motor-faze-04
Bez obrazy ale dla mnie temat śmietnik.

#11
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:55

ale nie licz że zrobisz to za 1000zł w tydzień .... dużo pracy .... a do opli a szczególnie omeg 2.0 lub 2.2 jest mało gotowców i trzeba robić samemu .......
#12
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:58

#13
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 21:09

aha szacowana moc tak z suchych obliczeń to 270KM około
#14
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 21:09
gdzieś mi śmignął link na olx do kompresora pod xeva, powinien podejść do 22xe
http://forum.omegakl...ead.php?t=18864


782-214-578
884-777-999

#15
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 21:17
#16
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 21:41
#17
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 22:29
Jak chcesz tuning to zobacz silnik z20let montowany chyba w astrach . To praktycznie xev z turbem. Poczytaj o nim moze cały osprzęt od niego poza wydechem
Bronek sam GOŁY słupek za 4 tyśki chodzi... Czy opłacalne - NIE. wg mnie. Ja myślałem (sam o tym wiesz) nad jakąś Vka pod maską- koszt koło 2-2,5 k. Z20LET to koszt 4-5k. Nie opłacalna zabawa....
Z20LET allegro
#18
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 22:34

Podaj jakieś konkrety jakie: tłoki, korby, wtryski, kolektory ruszane czy nie ? jakiś porting głowicy? strojone na seryjnym ECU ?
#19
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2014 - 12:16
Witam jakiś miesiąc temu pisałem do mickey-garage z pytaniem o zamontowanie turko do z22xe napisał ze taka modyfikacja jest bardzo kosztowna cena w przedziale 25000-30000 tysięcy:masakra: żeby to fajnie jeździło a jeżeli same turbo to koszt 15000 tysięcy i żebym nie spodziewał się za dużej mocy bo ma słaby duł ten silnik.Witam chciał bym się dowiedzieć od specjalistów co się tym zajmują czy opłaca się założyć turbinę do omegi b fl 2.2? I czy silnik wytrzyma? A jak nie to jak można zwiększyć mu trochę moment obrotowy i mocy nie wchodzi w rachubę zmiana auta ani silnika. tylko chcial bym się dowiedzieć coś więcej na ten temat.
#20
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2014 - 15:41
lukwel jak to jest najpierw docierasz silnik na kompresorze a później stroisz
![]()
Podaj jakieś konkrety jakie: tłoki, korby, wtryski, kolektory ruszane czy nie ? jakiś porting głowicy? strojone na seryjnym ECU ?
docieram silnik bo przeszedł gruntowną przebudowę

obecnie ma dobiero 500km zrobione wiec nie pojadę na strojenie bo mi panewki obróci .....
Kolektor wydechowy zrobiłem sam jest rurowy i ma większe średnice ... w głowicy wałki z silnika X20XER i powiększone kanały wydechowe
strojenie na ecu maseże det3
korby z tłokami z c20xe korby wypolerowane i wzmocnione i całość z wałem wyważona

a... a wtryski z z20let do tego walbro i regulator ciśnienia ...