nooo to fakt ale ja się zestarzałem i szukam komfortu bo na eskowej zawieszcze i oponach runflat na 17 mam juz tak sztywno że jak wsiąde w omege to zasypiam hehe


Autko Spawka
#221
OFFLINE
#222
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 19:18
Najczystsza omega od XIX zlotu
#223
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 19:54
No bo jak masz zawieche w komforcie to fele strasznie dużo nie zmieniaja i nasze tyłki tak tego nie czuja tylko owa zawiecha ma więcej pracy. Ja do Omy to mam w planie te 5 ramienne ori łopaty i podobne mam w audi ale może na kolejne lata kupie takie łopaty do audi z D3 one maja 18cali i lepszy wygląd. Widoczne na foto monobloki juz sprzedałem bo chciałem koniecznie kupic te omege hehehe
#224
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 19:55
Najczystsza omega od XIX zlotu
#225
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 20:26
Powiem ci że na przykładzie moich auto to dośc znaczna. Audi dużo twardsze sztywniejsze czuc każdą nierówność ale za to zakrety precyzyjnie pokonuje nie wychyla sie tak jak oma. w Audi jednak kiera lżej się kreci hebel to pomimo że w omedze sa OK to w A8 jak wsiadłem to mało se nosa nie rozbiłem
O przyspieszeniu nie ma co pisać bo gdy wsiadłem wczoraj do ósemy po prawie 2 tyg w omie to się czułem jak w startującym promie kosmicznym
Oma za to ponton rozpieszcza mnie komfortem i te drogi gdzie audicą omijam to oma normalnie jedzie. Zona mówi że na autostradzie baja ale ona porownuje to do swojej byłej nexii
w A8 mam jednak nieco lepszy komfort samego siedzenia,wydaje mi się że więcej miejsca na szerokość jest zupełnie inaczej ustawiony fotel i kiere ale akurat w omie pomimo innej pozycji moje plecy nie protestuja co mnie cieszy.
Na 18stkach w A8 po przekładce zima lato najgorsze były pierwsze kilkadziesiąt km jak 255 tańcowało po koleinach względem 225 z 17stek. Trza było przywyknać.
Nie tak dawno przyprowadziłem A6 C4 z DE ale nie chciało mi się jej robić szczególnie jak zaliczyłem sarnine ósemka potrzeba było szybkiej kasy. Owa C4 w avancie tez była takim pontonem ale ona nieco mniejsza od omy.
Jednak A6 C4 to było auto 5 lat starsze i w gorszym stanie niz oma i to ome chciałem mieć a obie gnic beda tak samo
Ale A8 nie miało tylko jednego zawieszenia i były wersje tez w pełnym komforcie. Jako szofer pare lat temu robiłem to jeździłem roczna ósemką i ona miała o wiele lepszy komfort od mojej no ale to tez prawie nowe auto było wtedy.
Jak by nie patrzeć mam drugą ome a o mało co nie trafił mi się B w TDSie pare lat temu tylko nagle wyzioneła ducha pompa w niej każda jak na segment E ma za***isty komfort. A8 to juz segment F więc i wymagania większe.
Edytowany przez Apophis2.0, 02 stycznia 2017 - 20:29.
#226
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 20:46
Najczystsza omega od XIX zlotu
#227
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 21:11
Jest mi znany pewien projekt swapa do omy napędu z jakiegos amerykańca kóry był na tej samej płycie robiony. Kolega robił taki swap i V8 z manualem wskoczyło i był szatan. Ale jest tez przecie ten 4litrowy rzedowy silnik irmschera nie wiem jak z dostepnościa ale po lekkich modach wypluje 300kuni.
A8 pamietaj że to przepaść cenowa jesli chodzi o koszta utrzymania w stosunku do omegi-ósema bedzie zawsze o wiele droższa.
#228
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 21:15
Najczystsza omega od XIX zlotu
#229
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 21:20
Moge ci tylko zyczyć powodzenia bo to nie sa proste mody. Zwykle idzie na to rzeka kasy bo wiele niuansów po drodze wychodzi. Na forum A8 juz ze 2 lata temu dwa projekty zaczeli D2 i D3 i oba zdechły D2 obecnie zmieniło tunera i kolejny wór złota bedzie w nie pakowany a za te kase dawno by zorbił swapa na seryjny nowszy sprawdzony motor jaki np ma w sobie najnowsza S8 D4 lub nieco starsza RS6 C6 lub nawet C5 i silnik po kapitalce i sofcie miażdżył by cyce.
Dlatego dobrze to przemyśl bo swap zawsze łatwiejszy w poźniejszym serwisie jak pomodzony wolnossak
#230
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2017 - 12:51
Spawku miło słyszeć, że chodzi Ci po głowie zwiększanie mocy w Omedze. Może na pierwszy ogień kolektory?
#231
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2017 - 19:31
Najczystsza omega od XIX zlotu
#232
OFFLINE
Napisany 24 maja 2017 - 20:52
Najczystsza omega od XIX zlotu
#233
OFFLINE
#234
OFFLINE
Napisany 25 maja 2017 - 12:11
orientowales sie jak to jest ze swapem z 2.2 na v-ke ? ponoc duzo roboty....
#235
OFFLINE
Napisany 25 maja 2017 - 13:08
Najczystsza omega od XIX zlotu
#236
OFFLINE
Napisany 25 maja 2017 - 13:57
orientowales sie jak to jest ze swapem z 2.2 na v-ke ? ponoc duzo roboty....
ja swapowałem 2.2 na 3.2
I jak nie masz worka kasy to odpuść
#237
OFFLINE
Napisany 25 maja 2017 - 15:23
czemu tak mówisz? Zobaczymy co z tego wyjdzieja swapowałem 2.2 na 3.2
I jak nie masz worka kasy to odpuść
Najczystsza omega od XIX zlotu
#238
OFFLINE
Napisany 25 maja 2017 - 16:18
spawek, jak masz dwa kompletne auta to jest inaczej....
ale gdy ktoś ma 2.2 i chce to przerzucić na 3.2 nie mają drugiego kompletnego auto to nie radzę się za to zabierać.... a jak już to tylko na osprzęt z 3.2. Jest o wiele prościej
#239
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2017 - 10:59
jak tam spawek u ciebie oma ? dawno jej nie bylo widac moze na jakis spot zajrzysz ?
#240
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2017 - 14:26
Najczystsza omega od XIX zlotu