[OB & OBFL] Wiązka ASB
#1 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2014 - 06:43
Z góry dziękuje.
Chyba że brak kontaktu to wina sterownika?
#2 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2014 - 21:51
#3 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2014 - 22:59
#4 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2014 - 11:10
#5 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2014 - 21:05
#6 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2014 - 22:11
to ja się podłączę wywaliło mi samochód z kluczykiem na desce skrzynia chodzi normalnie po podłączeniu kabelka wywaliło błąd cos ze sterownikiem skrzyni razem z bledem walka rozrządu błąd walka zrobiony wywalony ze skrzyni nie mogę skasować bo pisze ze nie może połączyć się ze sterownikiem jest jakiś sposób żeby jakoś inaczej skasować ten błąd i żeby kontrolka zgasłą przypominam że skrzynia dział jak należy nie szarpie biegi przełącza normalnie, nie ślizga się
Weź napisz jeszcze raz to samo tylko, że po polsku
#7 OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 07:26
Panowie mam takie pytanie, skąd ASB bierze sygnał o obrotach silnika?
Z CPW tak jak ECU Pb
#8 OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 09:13
A można to jakoś oszukać, żeby ASB widziała mniejsze obroty o jakiś 1000?Z CPW tak jak ECU Pb
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 12:17
#11 OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 13:21
Bo bardzo mnie irytuje zmiana przy 6300obr/min, a prawdopodobnie odcinka zostanie przesunięta na 7300-7500obr/min.
200 obr to nie jest tak wiele, zmiana biegów powinna sie odbywac przy 6500obr min. faktycznie. Jezeli masz nizej to jedna z przyczyn moze byc brak mocy w silniku lub zwiększone opory toczenia (większy uślizg konwertera). Decyzja o zmianie biegu przez sterownik skrzyni jest podejmowana miedzy innymi w oparciu o różnicę obrotową wału silnika i wału napędowego. Jeżeli zachodzi sytuacje w ktorej silnik nie moze uzyskac wiekszej mocy i obroty wału przy danym obciazeniu nie wzrastaja jak również prędkość obrotowa wału napędowego to zapada decyzja o zmianie biegu na kolejny. Kombinowanie ze zmiana impulsow z czujnika walu silnika nie jest dobrym pomyslem, nawet jezeli zrobil bys to na linii ECU -> ATCU. Musial bys zastosowac elektroniczny konwerter, na pewno pociagnie to za soba konsekwecje w postaci nielubianych komunikatow na komputerze pokladowym o kondycji skrzyni. Trzeba pamiętać ,że program który zarządza sterownikiem skrzyni nie przewiduje takich modyfikacji. Najpewniejszym rozwiązaniem było by przeprogramować sterownik skrzyni.
#12 OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 17:55
Tylko gdzie to zrobić?Najpewniejszym rozwiązaniem było by przeprogramować sterownik skrzyni
to jest ta przyczyna, więc chyba trzeba będzie szukać nowego (używanego)zwiększone opory toczenia (większy uślizg konwertera
#13 OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 20:25
to jest ta przyczyna, więc chyba trzeba będzie szukać nowego (używanego)
Miałem na myśli ,że auto stawia większe opory toczenia, przez co zwiększa się uślizg konwertera.
#14 OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 02:18
#15 OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 12:13
No już chyba bardziej po polsku nie można
#16 OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 12:20
Dobra jeszcze raz ruszając z pod sklepu zapaliła się kontrolka samochodzik z kluczykiem i w tym momencie skrzynia weszła w tryb awaryjny ruszała z 3 biegu, pojechałem do mechaniora podłączył pod skaner wyskoczył błąd czujnika wałka rozrządu i 0700 Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów, ale po zrobieniu czujnika walków i wykasowaniu tegoż błędu został ten 0700 i nijak nie idzie go wykasować a skrzynia pracuje teraz normalnie tzn przerzuca biegi prawidłowo, nie szarpie, nie ślizga się i stąd moje pytanie jak zlikwidować ten błąd bo na desce pali się cały czas samochodzik z kluczykiem żadnych innych błędów teraz nie wywala tylko ten 0700
No już chyba bardziej po polsku nie można
Sprawdź środkową okrągłą wtyczkę za akumulatorem łączącą wiązkę skrzyni z komputerem i budą.
#17 OFFLINE
Napisany 03 września 2014 - 07:35
#18 OFFLINE
Napisany 03 września 2014 - 09:34
Może to głupie ale jak wyją tą wtyczkę bo próbuję i nie bardzo mi to wychodzi
Odkręcasz ją w lewo.
#19 OFFLINE
Napisany 03 września 2014 - 23:12
#20 OFFLINE
Napisany 04 września 2014 - 09:15