

Mam jeszcze jedno pytanie dlaczego wskaznik temp.reaguje na właczenie np.klimy. swiateł.itd. poprostu po włączeni czego kolwiek troszeczke sie dzwiga,im wiecej włącze tym wiecej sie dzwignie. POZDRAWIAM
Napisany 17 września 2006 - 18:59
Napisany 17 września 2006 - 19:06
Napisany 17 września 2006 - 19:07
Napisany 17 września 2006 - 20:44
Napisany 19 września 2006 - 18:16
Poprostu powiedz mi co masz na mysli "przestawiony zapłon"?Kolega WALDEMARZ napisał ze zaplon nie ma nic do temperatury , ja mysle że ma . co wy na to?. jutro podłącze go pod komp. i zobaczymy
Napisany 01 lutego 2007 - 18:35
czy po właczeniu silnika jak otworzysz korek przy pojemniku uzupełniajacym plyn chlodniczy to czy puchnie ci plyn? tzn czy zwiększa sie jego ilość?
Napisany 04 lutego 2007 - 14:28
Napisany 03 stycznia 2012 - 18:39
Napisany 23 marca 2012 - 19:55
Napisany 23 marca 2012 - 20:31
termostat i pompa wody do sprawdzenia zdejmij pasek i zobacz co to hałasuje może to jakaś rolka od paska
Napisany 23 marca 2012 - 20:43
termostat i pompa wody do sprawdzenia zdejmij pasek i zobacz co to hałasuje może to jakaś rolka od paska
Napisany 23 marca 2012 - 20:52
jam mam podobny problem tyle że na postoju może chodzić cały dzień i temperatura w normie przy bardzo delikatnej jeżdzie jest jeszcze ok ale troche więcej gazu i gwaltownie rośnie pomocy co robić i gdzie szukać 2.5td
:confused:
Gdzieś własnie czytałem ze jak alternator ma obciążenie to ma wpływ na grzanie się auta.Jest to możliwe?Moze wtedy ma cięzej pompa wody??