[OB & OBFL] zerwany gwint świecy
#1 OFFLINE
Napisany 31 lipiec 2007 - 00:31
po zlokalizowaniu p roblemu noszenia autka po drodze myslalem , ze juz nic nie jest w stanie mnie zaskoczyc az tu dzisiaj ...
Jade sobie dzisiaj z Legnicy na Olszyne autostrada A4 patrze BMW mnie lyka z dwoma dresami na pokladzie . Mysle sobie pokaze im co znaczy V6 wiec przeladowalem bieg na 3 wciskam pedal w podloge , dobiega mnie najpiekniejszy dzwiek mojej falki , ktory zostaje nagle przerwany glosnym strzalem z okolic maski . Pierwsza mysl pier**la pewnie jakas tlukmik moze sie posypal i warczy . Zjechalem pierwszym zjazdem podosze maske i ku mojemu zdziwieniu widze jak swieca z fajka mi skacze . Autko zaprowadzilem do mechaniora , ktory metoda narazie na oko stwierdzil , ze wywalilo mi swiece pewnie wraz z gwintem na glowicy . Powiedzial , ze bez wymiany glowicy sie nie obejdzie ale ja mimo , ze nie mechanik zastanawiam sie czy to aby mozliwe . Co wy o tym sadzicie ??
#2 OFFLINE
Napisany 31 lipiec 2007 - 01:44
- co do przyczyny to swieca byla niedokrecona i gwint wyrwalo...
#3 OFFLINE
Napisany 31 lipiec 2007 - 06:41
dokładnie powinno byc gitwkladka gwintowna powinna dac sobie rade z tym problemem
#4 OFFLINE
Napisany 31 lipiec 2007 - 06:51
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#5 OFFLINE
Napisany 31 lipiec 2007 - 07:20
powodzenia
Food&Fire Manager
#6 OFFLINE
Napisany 31 lipiec 2007 - 07:26
- zrzucenie głowicy lub głowic
- uszczelka lub uszczelki
- planowanie
- montaż tulei
nie chcę straszyć, ale koło 900 zł
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#7 OFFLINE
Napisany 31 lipiec 2007 - 08:37
Dodano 31.07.07 godz.17:02
Narazie dowiedzialem sie , ze sa szanse bez zwalania glowicy co jest bardzo optymistyczna wizja jak dla mnie . Wiecej jutro do polodnia bede wiedzial . Po naprawie czeka mnie pranie tapicery i dywanikow jakims kwasem bo kot mi w aucie sie .... jakies fatum ???
#8 OFFLINE
Napisany 06 sierpień 2007 - 07:53
Food&Fire Manager
#9 OFFLINE
Napisany 12 sierpień 2007 - 12:32
#10 OFFLINE
Napisany 12 sierpień 2007 - 12:39
100zł i to bez zdejmowania głowicy nawet robią. Robiłem to kiedys u siebie.ale nie jest to tania zabawa
Ale jak u Ciebie uszczelka walnięta to glowice i tak zdejmują wiec...
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#11 OFFLINE
Napisany 12 sierpień 2007 - 16:49
100zł i to bez zdejmowania głowicy nawet robią. Robiłem to kiedys u siebie.ale nie jest to tania zabawa
Ale jak u Ciebie uszczelka walnięta to glowice i tak zdejmują wiec...
jedno co mnie zastanawia, to jak mechanik radzi sobie z wiórami które powstają podczas gwintowania otworu pod "wkładkę" na nowy gwint
Przecież jeden mały wiór jeśli zostanie w cylindrze zrobi niezłe spustoszenie
Dlatego, moim zdaniem chyba lepiej wyłożyć te pare stów na zdjęcie głowicy i przy okazji wymienić uszczelki itp, zyskasz spokój i pewnośc, że przynajmniej ta stronna silnika cię nie zawiedzie w przyszłości
#12 OFFLINE
Napisany 12 sierpień 2007 - 18:57
no widzisz...Ciebie zastanawia a oni potrafią to zrobic tak zeby nic nie zostalo w cylidrze...Czary?? Nie...Doświadczenie i oprzyrządowanie. Trzeba wiedziec poprostu gdzie robic i komu zostawic auto. Nie sztuka wywalic pare stówek wiecej skoro mozna to samo zrobic znacznie taniej.jedno co mnie zastanawia, to jak mechanik radzi sobie z wiórami które powstają podczas gwintowania otworu pod "wkładkę" na nowy gwint
Przecież jeden mały wiór jeśli zostanie w cylindrze zrobi niezłe spustoszenie
Dlatego, moim zdaniem chyba lepiej wyłożyć te pare stów na zdjęcie głowicy i przy okazji wymienić uszczelki itp, zyskasz spokój i pewnośc, że przynajmniej ta stronna silnika cię nie zawiedzie w przyszłości
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#13 OFFLINE
Napisany 14 sierpień 2007 - 00:16
pozdro
#14 OFFLINE
Napisany 16 sierpień 2007 - 11:40
wyjasnilo sie tyle , ze mechanik zwalil glowice i stwierdzil , ze mialem przy okazji padnieta uszczelke pod glowica co ponoc moglo skutkowac jej wykrzywieniem . Kazal kupic "nowa" bo tamta juz raczej sie nie nada > Jestem na etapuie szukania glowicy i zachodze w glowe czy faktycznie moja stara jest juz nie do uzytku .
Pozdraiwam
#15 OFFLINE
Napisany 03 wrzesień 2007 - 16:44
i okazla sie wielka kupa . Autko poskladane , mechanior odpala a tu dymi jak wsciekla - na pierwszy rzut oka widac ,ze wali plynem na kolektor wydechowy . I co znowu zwalanie glowicy i okazuje sie , ze pekla tuleja i cylinder . Troche sie dziwie bo wczesniej nie bylo widac tego pekniecia a jest widoczne golym okiem . meches kazal szukac silnika a mi juz rece opadaja . I teraz nie wiem czy kupowac 2,5 V6 czy moze jednak kupic 3.0 . A jeszcze przeszlo mi przez mysl kupienie diesla . Co o tym wszystkim myslicie i czy swap silnika pojdzie gladko .
#16 OFFLINE
Napisany 03 wrzesień 2007 - 16:53
Siemka
i okazla sie wielka kupa . Autko poskladane , mechanior odpala a tu dymi jak wsciekla - na pierwszy rzut oka widac ,ze wali plynem na kolektor wydechowy . I co znowu zwalanie glowicy i okazuje sie , ze pekla tuleja i cylinder . Troche sie dziwie bo wczesniej nie bylo widac tego pekniecia a jest widoczne golym okiem . meches kazal szukac silnika a mi juz rece opadaja . I teraz nie wiem czy kupowac 2,5 V6 czy moze jednak kupic 3.0 . A jeszcze przeszlo mi przez mysl kupienie diesla . Co o tym wszystkim myslicie i czy swap silnika pojdzie gladko .
jesli myslisz o swapie na klekota to sprzedaj to co ci zostalo i kup klekota. za duzo grzebania. na 3.0 mniej roboty ale 2.5 taniej kupisz
#17 OFFLINE
Napisany 03 wrzesień 2007 - 16:55
#18 OFFLINE
Napisany 03 wrzesień 2007 - 16:56
tego sie domyslam . Moj meches twierdzi , ze nawet na 3.0 jest full roboty .
przy 3.0 praktycznie sam silnik przekladasz z kolektorami, wiazka zostaje bez zmian.
#19 OFFLINE
Napisany 03 wrzesień 2007 - 16:59
#20 OFFLINE
Napisany 04 wrzesień 2007 - 12:10