Ponieważ to auto nie ma żadnej cechy, aby być wyjątkowe, ani prestiżu, ani oryginalności i do tego ma kiepską opinię - ot taki substytut ówczesnej zamożności.czemu
zawsze tak jest
wycena Omegi B 2.0
#21 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 09:37
#22 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 09:49
to nie wiem na co podoba mi sie twoja Omega :hmmm:Ponieważ to auto nie ma żadnej cechy, aby być wyjątkowe, ani prestiżu, ani oryginalności
to chyba ze mna cos nie tak
A jakie auto ma atuty ,ktore wymieniles ?? Pewnie napiszesz Oudi a8 itp
Apropo ....wczoraj widzialem goscia co mial kurtke z napiszem: Oudi logo : OOO 3 kolka
#23 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 10:11
Omega A 3000? W zeszłym roku mogłem kupić taką, nawet nieźle zadbaną i utrzymaną, kwoty już nie pamiętam, ale nie była wygórowana. Choć Omega nigdy nie zbliży się do pułapu cenowego np zadbanego W124, no może poza LotusemNie ma na to żadnych szans
no ale to auto dla ludu, dosłownie nawet w nazwie. Więc nie ma co się dziwić, że VW jest obiektem westchnień milionów, a dla co majętniejszych AudiA co padaki VW 22 letnie po ile teraz sa ceny
#24 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 10:15
Nie ma na to żadnych szans :nie:
popatrz za ile "maluchy" teraz idą?drozsze od Cinquecento, a to przeciez staroć.
#25 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 10:30
Np. W124 E500, R129, E34 M5 to sa auta, które maja w sobie coś, a nie tłuczona w setkach tysięcy sztuk Omega, z rdzą w pakiecie.A jakie auto ma atuty ,ktore wymieniles
A ile na Forum jest posiadaczy tych modeli ?? Gadamy o zwykłej Omedze B, której obecni właściciele chcieliby w przyszłości mieć zwyżkę wartości - na to nie ma żadnych szans :nie:Omega A 3000?... Lotus
Maluchy w swojej cenie mają wątek i historyczny i sentymentalny, więc cena to odzwierciedla, a Omega z czym się dzisiaj kojarzy ?? z rdzą i brakiem finansów :tak:popatrz za ile "maluchy" teraz idą?
#26 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 11:14
i warsztatem naprawa Omega z czym się dzisiaj kojarzy z rdzą i brakiem finansów
#27 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 18:55
#28 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 13:39
#29 OFFLINE
Napisany 01 maja 2014 - 01:22
ostatnio Omege A na giełdzie w Łodzi widziałem za 6tys
A będą jeszcze droższe bo omega a jest o wiele lepsza pod tiunning a manniacy szukają takich pozostałości których już tak naprawdę wiele niema , bo ciocia rdza zjadła te nie zadbane .
#30 OFFLINE
#31 OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 08:48
Nie będą, teraz zapanowała moda na stare auta, meble a nawet ciuchy, dużo ludzi je podziwia i chce mieć dlatego wzrosły ceny takich cudów jak omegi A. Nie długo moda się zmieni jak z każdą modą bywa a dla prawdziwego kolekcjonera taka omega nie będzie nic warta, bo oni szukają prawdziwych klasyków a nie niczym nie wyróżniającej się omegi. Inwestować to można w malucha albo fiata 125, bo w Polsce sentyment do tych aut pozostanie i będzie tylko rusł. Maluch dla polaka to tak jak golf I dla niemca.A będą jeszcze droższe bo omega a jest o wiele lepsza pod tiunning a manniacy szukają takich pozostałości których już tak naprawdę wiele niema , bo ciocia rdza zjadła te nie zadbane .
Co do wyceny omegi B w tamtym tygodniu sprzedałem 96r. rdza tylna klapa wszystkie drzwi i 3 nadkola, wyposażenie klima manual, szyby lusterka dach elektryka, mechanicznie zawieszenie stan dobry silnik po remoncie. Sprzedana za 4500. Wisiała 3tygodnie wystawiona w sumie dla sprawdzenia zainteresowania którego nie było, pierwszego dnia ktoś oglądał i po 3 tygodniach jak zapomniałem że ogłoszenie dałem przyjechał gosciu obejżeć i drugiego dnia kupił