Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Montaż turbiny


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Rapik

Rapik
  • 253 postów
  • Dołączył: 04-03-2007
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 kwietnia 2009 - 20:00

Michał jak bym to wiedział to niewim czy już bym nie był w drodze do Kielc :D


Tak, ciekawe tylko jaka cena, bo może być mocno zaporowa ;)

#22 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 kwietnia 2009 - 20:08

Michał jak bym to wiedział to niewim czy już bym nie był w drodze do Kielc :D


Też mi to przez myśl przeszło chwilowo :D Wiesz że z Radomia do Kielc to rzut beretem :D

#23 OFFLINE   maksiu

maksiu
  • 494 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Pleszew

Napisany 13 kwietnia 2009 - 10:09

Tak, ciekawe tylko jaka cena, bo może być mocno zaporowa ;)

No i goly bez osprzetu...:(
Prosciej juz chyba kupic cala cali ;)

#24 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 13 kwietnia 2009 - 10:10

Ja podążam troche inną drogą, chce wsadzić silnik z saab-a. Są kompatybilne ze skrzynią omegi, tanie, i bardzo mocne, wydaje mi sie że tylko ta droga ma jakis sens.


Od Saaba powiadasz, a jaki to ma być silnik 2.0, 2,5 czy jaki. Jakoś mnie to zainteresowało.

Widzę, że parę osób planuje swap na V8 za psie pieniądzę, zaturbienie silnika za tak samo parę złotych.

Wiadomo, że po to jest to forum, zeby wymieniać sie swoimi spostrzeżeniami i radami, ale ja chciałbym zobaczyć czy ktoś coś takiego zrobił. Nie ja YouTube tylko na jakjimś zlocie, czy spocie

Czy ten silniczek
http://www.allegro.p....6v_c20let.html
Mowa o c20let wszedłby na fabryczne łapy silnika..??


Chyba, że tak jak pisze Michał wstawicie serce od Cali. Tylko po co, żeby ładnie gwizdało???

#25 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 kwietnia 2009 - 13:52

Michał jak bym to wiedział to niewim czy już bym nie był w drodze do Kielc


Jacek powiem, tak łapy silnika da się przykręcić od twojego do tego motoru nie wiem tylko jak ze sterowaniem turbiny i wydechem
oprócz tego potrzebny byłby komp od tego sinika - niech jeszcze wypowie się Roozga on już takie coś kombinował teoretycznie( z tego co wiem )ale nie praktycznie

Ps. z resztą przy tym silniku nie ma żadnych kolektorów trzeba jeszcze dokupić te gadżety

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#26 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 kwietnia 2009 - 15:45

oprócz tego potrzebny byłby komp od tego sinika

cala instalacja do roboty...


 


#27 OFFLINE   Sołtys

Sołtys

    streetfighter

  • 894 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Kostrzyn WLKP
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 kwietnia 2009 - 16:30

Kiedys przysiedziałem do 5 rano przy kompie i zwiedziłem tyle forów i naczytałem tyle postów że ło mój błoże :D

i tak poważnie doszedłem do jednego wniosku- gra nie warta świeczki gdyż koszt uturbienia mojego X20XEV wyniosł by minimu 15 tys zł (rozczelnienie,kute tłoki,korbowody,wał itd) więc lepiej chyba było by spróbować uzbierać i dołożyć na zakup jakiegoś holdena V8 ;) i pokombinować z przekładką kiery na "właściwą" strone :D

ps. tak na marginesie to chyba najprościej było by sobie kupić jakieś evo albo sti :D
a omcia do lansu i na zloty :D

#28 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 kwietnia 2009 - 18:38

a omcia do lansu i na zloty


Święte słowa. Gra nie warta świeczki ;-)

#29 OFFLINE   pb63

pb63
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-09-2008
  • Skąd: Piaseczno

Napisany 14 kwietnia 2009 - 20:37

Witam.Wiecie co nie znam sie za bardzo na samochodach w szczegolnosci na silnikach ale cos powiem.Przegladam to forum i widze takie problemy jak falujace obroty,silniki krokowe,i wypowiedzi ze te silniki to nic z nimi sie nieda zrobic nieiwem ale cos wam powiem.Mam omege 2.o 16V i tez mialem problemy z tymi roznymi obrotami itd ale oddalem samochod do goscia ktory ma upust w serwisach opla na czesci wszystko mi robil na orginalach mam faktury i powiem wam ze moja omega dostala drugie zycie zapierdziela jak glupia,ma w warsztacie kompa warsztat na ful wyposarzony wiecie co powiedzial ze ten silnik co ja mam czyli 2.0 16V jest jednym z lepszych silnikow mam omege z 1999r i powiedzial domnie tak,Pawel jak chcesz to mozemy z tego silnika wycisnac co sie da czyli chodzi o przerobki i ja mu wierze powiedzcie mi dlaczego wszyscy pisza zeby omege wymienic na 2,5 czy 3.0 MV6 wszyscy tacy madrzy jest ktos co przerabial cos w tym silniku w Omedze domyslam sie ze nikt to poco gadac ze niema sensu ja wierze temu gosciowi bo jak z nim rozmawiam to widze ze zna sie na rzeczy nikt niemogl sobie poradzic z tym co mialem a on za pierwszym razem,fury u niego za ponad 100tys stoja i co niestac ich na sewis przyjerzdzaja do niego wiec nie mowcie ze nic sie nie da zrobic jak sie odkuje finansowo to wam pokaze co u siebie zrobilem i bardzo bym chcial widziec miny tych co odrazu mowi kup sobie 2.5 czy 3.0 nie probowali a odradzaja bez sensu denerwuje mnie to.

#30 OFFLINE   Tobiasz86

Tobiasz86
  • 207 postów
  • Dołączył: 14-03-2009
  • Skąd: RKR
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 kwietnia 2009 - 22:02

pb63, ale się uśmiałem, nie obraź się ale twój tekst jest naiwny. Nikt nie pisze że nie da się wzmocnić tego silnika, tylko że jest to nieopłacalne, po co zakładać turbo do xev za 15tyś skoro można za połowę kasy założyć leta. A chyba najlepszym silnikiem pod względem ekonomi/żywotności jest stary poczciwy NE 8v

#31 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 kwietnia 2009 - 22:07

Pawel jak chcesz to mozemy z tego silnika wycisnac co sie da


A co się da???Wiadomo jak ktoś chce to 300 KM wyciśnie i co dalej piz...da gaz i motor zarrznięty. silniki o większej pojemności maja lżej i niepisz tu, że 2.0 to szatan mocy, bo też miałem doczynienia z słabszymi jednostkami. Wiem też, że 2.5 to nie jest demon mocy.

Temat doyczy "zaturbienia" silnika. Więc jak Twój mechanik zrobi to w Twoim aucie to pełen szacung dla Niego

#32 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 15 kwietnia 2009 - 12:56

..Alternatywa dla pozostania przy 2.0 - faktycznie jest podmiana na LET-a, ale tak jak ktos pisał wyzej, zdecydowanie najlepiej jest kupic jakas angielszczyzne (Calibre np..) Ażeby uniknąc problemów z góra od razu polecam założenie glowicy CostCast-a, która nie jest łatwa do zdobycia a jej koszt rzadko kiedy spada ponizej 2.000zł.. Mozna podmienic koła (o ile dobrze pamietm XE wazy ok. 7kg i jest płaskie, a LET-owskie garnkowe koło 12kg).. W polsce generalnie baardzo mało jest gratów do modów jednostek Opla pod T czy K, ale za to w D (wystarczy looknac na ebay) - jest tego spooro.. Koszty - spore..

PS: Do Korb itp zdecydowanie polecam śruby ARP przy jakich kolwiek modach..

..Zaciekawił mnie ten przeszczep z Saaba, o jakim modelu mowicie i o jakiej jednostce? (2.0T, 2.3T? :)) ..W starszych to tam chyba nawet nie było 190PS, za to jezdziłem spory kawałek 93 Aero 2.0T - 210KM - i musze przyznac ze zap.....o to cholerstwo..
..Zerkajac na alledrogo widze ze mozna kupic kompletny silnik za cene juz od 1800zł (sarszy typ) do 5000zł (nowszy 210km).. Ciekawa alternatywa.. Ktoś coś więcej szperał?

..Co do Eatona - nie trzeba kuć.. Co do dmuchania, heh, a upchnie ktos tam kompressor wiekszy zeby dmuchnąć sporo wiecej? Silnik z K oflagowany Steinmetz-em ma 294PS i . 370NM. Max doładowanie 0,4Bar (Cooler, inny soft, kompletny ukł. wydechowy, zalecane obnizenie 30mm, opony 265/35/18 na tył itp..)..Generalnie - choruje na nia straaasznie!
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#33 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2009 - 13:51

Silnik z K oflagowany Steinmetz-em ma 294PS i . 370NM. Max doładowanie 0,4Bar (Cooler, inny soft, kompletny ukł. wydechowy, zalecane obnizenie 30mm, opony 265/35/18 na tył itp..)..Generalnie - choruje na nia straaasznie!

nie tylko Ty :D


 


#34 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 15 kwietnia 2009 - 23:00

z nowszym typem z saaba silniak turbo raczej darowac sobie mozna mase problemow z elektronika szyna cam itp
a co do uturbiania czy kompresorowania to czemu nie,na malym doladowaniu bedzie latalo
u siebie zalozylem do 2,5 irsmchera zlozonym na elektronice i kompie od 170 konnego kolektorach rurowych i ecumasterze i zestrojnym udalo mi sie uzyskac to
Dodany obrazek

zalozylem takze do V6 kompresor u siebie w v6
ladnie sie odpycha hamowania narazie brak,blow off trzeba wywalic bo strzasznie drazni bedzie DV
pozdrawiam
astra v6
serducho gsi irmscher

#35 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 16 kwietnia 2009 - 08:09

..fajnie by było gdybyś wstawił jakies zdjecia z prac nad silnikiem i opisał co robiłes, przyblizone koszta itp..
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#36 OFFLINE   milanEL

milanEL
  • 1 postów
  • Dołączył: 19-04-2009

Napisany 22 kwietnia 2009 - 11:14

who mont turbo or kompressor on mv6 in poland and how much it cost?