

Montaż turbiny
#1
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2007 - 16:31
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2007 - 17:07
moze i nie opłacalne ale dla nie ktorych satysfakcja ma wieksza wartosc...nie opłacalne... szkoda zachodu

actom, chcesz sam sie za to zabrac? czy z pomoca fachowca?
pozdrawiam


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#4
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2007 - 17:34
#5
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2007 - 17:56
actom, chcesz sam sie za to zabrac? czy z pomoca fachowca?
pozdrawiam
Oczywiście że sam, tylko strojenie chciałbym komuś powierzyć. Jeżeli chodzi o części to akurat nie ma problemu bo u znajomego leży rozbita astra z tym silnikiem w rozsądnej cenie. Tylko jest pytanie czy odprężanie silnika jest konieczne, czy nie wystarczy ograniczenie ciśnienia doładowania?
#6
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 16:38
http://www.streetrac...ht=seat cordoba
w seacie kolega z form montowal
http://pl.youtube.co...feature=related
a tu film z eatonem w omie v6
#7
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2007 - 11:37
Co do kompresora w V6 - jeśli już to zamontujesz to życze bezproblemowej eksploatacj, i oby korby nie porobiły "dziurek" w bloku. Zalecam częste kontrole panewek.

#8
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2008 - 22:45
na youtube w wyszukiwarce wpisać MV6 jest tam przerobiona mv6 z kompresorem
#9
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2008 - 14:40
kolega mendrek wkleil link z tym wlasnie filmikiem :razz:A co wy na to?
na youtube w wyszukiwarce wpisać MV6 jest tam przerobiona mv6 z kompresorem
#10
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2008 - 15:49
kolega mendrek wkleil link z tym wlasnie filmikiem :razz:A co wy na to?
na youtube w wyszukiwarce wpisać MV6 jest tam przerobiona mv6 z kompresorem
Ok ale co trzeba zrobić poza założeniem turbiny? Bo to akurat dla mnie jest najprostrze dorobienie mocowań, zrobienie koła paska i cały osprzet typu rury dolotowe itd. Na allegro taką turbina można kupić za 700 zł więc koszt niewielki.
#11
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2008 - 18:21
#12
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2008 - 22:16
#13
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2008 - 22:44
wydaje mi sie ze bez sensu byloby wstawianie komresora i podnoszenie mocy bez wymiany dolu silnika,bo moze by to jezdzilo,ale caly czas bys sie musial pilnowac zeby za mocno nie przycisnac,bo zaraz ci korb bokiem wyjdzie
Ludziska, proszę o bardziej konkretne informacje mam chęć i ochotę to zmajstrować.
Zakup turbiny mocowania doloty to pestka, mam dostęp do lasera materiałów spawaczy tokarzy frezerów itp. Na upartego mogę nawet zrobić z kwasówki kopię dolotu plastikowego
Chcę poprostu wiedziec co musze zrobić w samym silniku, korby panewki itp.
Dzieki za info.
#14
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 17:17
jesli mozna to wtrace troszeczke, czytajac wasze opinie nikt z was by nie wstawil do wolnossacego silnika turbiny, dziwie sie, ludzie majacy hondy civic podchodza do tego troszke inaczej i glebiej juz siedza w tym temacie, otoz silniki wolnossace spokojnie wytrzymuja male doladowanie zedu 0,4 bara no na maxa 0,5 na odpowiedzialnosc juz wlasciciela, daje to juz jakas frajde z jazdy i bananik na twarzy sie pojawia, powyzej tego 0,5 silnik nalezy zakuc, pytasz co zmienic, tak naprawde wszystko idzie do obrobki badz do wymiany, jednym slowem kujesz silnik, tloki korby panewki sprezynki blok glowica, poprostu wszystko, dobrze jest tez zadbac o dolot choc to juz coraz czesciej w kompletach turbo dostaniesz no i oczywiscie wydech czyli barany plus przelotowy tlumik do konca troszke grubszy niz seria

powodzenia z oma, jak skoncze z civic-iek tez zabieram sie za ome turbo :twisted:
#15
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 18:21
cały osprzet zostaje bez przeróbek, klima czy układ elektryczny.
Rzeczywiście warto pomysleć bo mamy cały czas jeżdżące autko.
#16
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2008 - 16:46
czyzby temat umarl czy moze juz siedzi ta turbina,
jesli mozna to wtrace troszeczke, czytajac wasze opinie nikt z was by nie wstawil do wolnossacego silnika turbiny, dziwie sie, ludzie majacy hondy civic podchodza do tego troszke inaczej i glebiej juz siedza w tym temacie, otoz silniki wolnossace spokojnie wytrzymuja male doladowanie zedu 0,4 bara no na maxa 0,5 na odpowiedzialnosc juz wlasciciela, daje to juz jakas frajde z jazdy i bananik na twarzy sie pojawia, powyzej tego 0,5 silnik nalezy zakuc, pytasz co zmienic, tak naprawde wszystko idzie do obrobki badz do wymiany, jednym slowem kujesz silnik, tloki korby panewki sprezynki blok glowica, poprostu wszystko, dobrze jest tez zadbac o dolot choc to juz coraz czesciej w kompletach turbo dostaniesz no i oczywiscie wydech czyli barany plus przelotowy tlumik do konca troszke grubszy niz seria, pozniej do dobrego strojenia, tylko naprawde do dobrego strojenia bo to jest najwazniejsze, aha na stronie grabowskiego masz delikatna podpowiedz jak dobierac turbine na podstawie jej mapy do konkretnego silnika
powodzenia z oma, jak skoncze z civic-iek tez zabieram sie za ome turbo :twisted:
Ten tego... seryjny LET ma doładowanie 0.6 a 0.9 overboost. Ty chciał byś 0.5 w seryjnym XEV zrobić??? Powodzenia. Porównujesz silniki japońskie do eko kibla?? Nie ma co porównywać, całkie inne wykonanie i możliwości nie mówiąc już o dostępnosci wszelkie maści customowych częsci. Spróbuj znaleźć cokolwiek do XEV. Jedyną DROGĄ do uturbienia XEV jest wymiana 90% części mechanicznych z silnika Z20LET/LEH i podobne. Ale w tym przypadku z XEV zostaje tylko blok i wał. Nic więcej sie nie nadaje. Ja podążam troche inną drogą, chce wsadzić silnik z saab-a. Są kompatybilne ze skrzynią omegi, tanie, i bardzo mocne, wydaje mi sie że tylko ta droga ma jakis sens.
#17
OFFLINE
Napisany 04 marca 2008 - 18:15

MODEL
-Opel Astra c18xe --> GSi x20xev Turbo
SILNIK
-głowica x20xev '98
-blok silnika x20xev + tuleje by pan Stasiu pod tłoki c20let
-tłoki calibra c20let
-korbowody Astra Coupe Turbo
-odprężająca uszczelka pod głowicę z20let
-turbo K04 (Audi TT 225KM) + kolektor z20let
-śruby do głowicy z20let
-świece NGK ZFR7F
-przewody NGK silicon
...
ze stronki:
http://www.streetrac...67
#18
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2008 - 00:05
Pytanie jak dużo trzeba by przerabiać?
#19
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2009 - 10:07
http://www.allegro.p...16v_c20let.html
Mowa o c20let wszedłby na fabryczne łapy silnika..??

#20
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2009 - 19:31
