

Ja eksperymentowałem w omedze ciutkę z wydechem i u mnie zagościły przeloty zamiast katalizatorów



Napisany 04 maja 2014 - 18:44
Napisany 06 maja 2014 - 10:49
za dżwięk odpowiadają środkowe tłumiki.Końcowy to tylko ozdoba która nie wpływu na brzmienie.
Ja eksperymentowałem w omedze ciutkę z wydechem i u mnie zagościły przeloty zamiast katalizatorów
Reszta seria i więcej nie zmieniam, inne konfiguracje robiły się za głośne, to jest dla mnie taki kompromis
Na wolnych obrotach pracuje jak seria, powyżej 3 tyś już słychać coś
Napisany 06 maja 2014 - 11:29
chyba że masz dziurawypowerflow
http://www.powerflowexhausts.co.uk/
mam cos takiego u siebie
jest glosno, nawet bardzo
Napisany 06 maja 2014 - 14:00
Napisany 07 maja 2014 - 06:09
Napisany 07 maja 2014 - 12:43
A nie zdarzaly sie 3.0 z sondami za katami?w tamtym roku sprzedawalem katy gosciowi ktory swoje wycial i sprzedal i pozniej sie okazalo ze kluska pali 25l/100km:hihi:
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
Napisany 07 maja 2014 - 13:56
Napisany 07 maja 2014 - 19:48
Chyba że masz 2.2/2.6/3.2
Napisany 07 maja 2014 - 20:06
U mnie sa przed katami(mam silnik po swapie)Zajrzyj pod auto i zobacz bo jeśli były to tylko Fl
Napisany 08 maja 2014 - 10:07
Napisany 08 maja 2014 - 11:46
Napisany 10 maja 2014 - 08:40
Napisany 10 maja 2014 - 16:08