Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Swap 2.2 DTi na 2.5 DTi Wszystko albo nic..


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   johnsonpl

johnsonpl
  • 32 postów
  • Dołączył: 25-02-2011

Napisany 04 marca 2014 - 19:04

Pomysł bez sensu ekonomicznego. W najtańszej opcji silnik 2.5/3.0 d z bmw to około 2tys pln bez osprzętu. 2.5 DTI ma sporo swojego osprzętu i nawet go nie wliczam. Robota jakieś 700-1000 pln żeby to po ludzku włożyć. Do tego oleje itp i spokojnie 3-3,5 tys pęka a to tylko słupek. Jak doliczysz to co wiesz że brakuje to wychodzi tyle ile Twoje całe auto sprawne. Ja bym wkładał 2.2 dti i do ludzi, jak chcesz 2.5 dti to po prostu takie kup i już. Te samochody są mało warte i chętnych też mało więc cenę dobra da się zrobić.

#22 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 marca 2014 - 19:54

nie wiem czy skrzynia sie nadda od 2,2,

skrzynki są takie same

#23 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 05 marca 2014 - 13:35

4 cyl benz mają inne sprężyny niż 4 cyl diesle i 6 cyl jednostki.


Dokładnie, WSZYSTKIE silniki diesla i silniki 6cylindrowe benzynowe mają to samo zawieszenie i hamulce, r4 Benzynowe mają niższy nacisk na sprężynę (czyli 2.0 8v, 2.0 16v i 2.2 16v) chyba 960kg a V6 i diesle 1080.

Jak zawieszenie to samo skoro jest wyraźny podział na sprężyny dla silników 4 cylindrowych i 6-cio cylindrowych.


jest tam wszytko dobrze opisane,co trzeba zrobic,ze wiazki zawieszenie tarcze itp


Tak że panowie obaj jesteście w błędzie :p:p

Dodany obrazek


#24 OFFLINE   ccrriiss

ccrriiss

    czizero DTi in progress..

  • 281 postów
  • Dołączył: 26-11-2011
  • Skąd: Pstrążna/Rybnik
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 marca 2014 - 17:22

Nie będę się kłócił tylko osobie zawsze myślałem że jest rozdzielenia pomiędzy 6cyl. i 4cyl. Dzięki za uświadomienie :)

#25 OFFLINE   leo106

leo106
  • 43 postów
  • Dołączył: 23-02-2013

Napisany 11 marca 2014 - 21:40

Pisałem o całej jednostce, miałem na myśli głównie pompę wtryskową, zapowietrzający się układ paliwowy, siadające elektrozaworki.
Na allegro była jeszcze dwa dni temu DTI za bodajże 3500, z tym, że złamana w pół, bo ktoś jej ładnie w tyłek wjechał. Za tą kasę była idealnym dawcą, ale już jej nie widzę.



Za 3 500zł. oma złamana w pół po dzwonie to chyba nie dobry dawca w sensie tani ... - ja zakupiłem za 4 000zł. całą i w uważam prawie idealnym stanie no i z silnikiem 2,2 DTI właśnie ;) - tak OT ...