

[OB & OBFL] Swap 2.2 DTi na 2.5 DTi Wszystko albo nic..
#21
OFFLINE
Napisany 04 marca 2014 - 19:04
#22
OFFLINE
Napisany 04 marca 2014 - 19:54
skrzynki są takie samenie wiem czy skrzynia sie nadda od 2,2,
#23
OFFLINE
Napisany 05 marca 2014 - 13:35
4 cyl benz mają inne sprężyny niż 4 cyl diesle i 6 cyl jednostki.
Dokładnie, WSZYSTKIE silniki diesla i silniki 6cylindrowe benzynowe mają to samo zawieszenie i hamulce, r4 Benzynowe mają niższy nacisk na sprężynę (czyli 2.0 8v, 2.0 16v i 2.2 16v) chyba 960kg a V6 i diesle 1080.
Jak zawieszenie to samo skoro jest wyraźny podział na sprężyny dla silników 4 cylindrowych i 6-cio cylindrowych.
jest tam wszytko dobrze opisane,co trzeba zrobic,ze wiazki zawieszenie tarcze itp
Tak że panowie obaj jesteście w błędzie

#24
OFFLINE
Napisany 05 marca 2014 - 17:22

#25
OFFLINE
Napisany 11 marca 2014 - 21:40
Pisałem o całej jednostce, miałem na myśli głównie pompę wtryskową, zapowietrzający się układ paliwowy, siadające elektrozaworki.
Na allegro była jeszcze dwa dni temu DTI za bodajże 3500, z tym, że złamana w pół, bo ktoś jej ładnie w tyłek wjechał. Za tą kasę była idealnym dawcą, ale już jej nie widzę.
Za 3 500zł. oma złamana w pół po dzwonie to chyba nie dobry dawca w sensie tani ... - ja zakupiłem za 4 000zł. całą i w uważam prawie idealnym stanie no i z silnikiem 2,2 DTI właśnie
