
Zwracam się z pewnie już banalnym pytaniem lecz wierzcie mi na słowo przeszukałem całego wujka Google wraz z zasięgnięciem rady mechanika i niczego konkretnego się nie dowiedziałem.. Kilka dni temu niestety w mojej omie padł silnik 2,2 DTI(88kw) i teraz przechodzę do sedna.. Skoro już padł mi ten silnik 2,2 DTI to po głowie mi chodzi myśl aby wpakować do mojej omy silniczek 2,5 DTI (nie mylić z TDS OD BMW) jakie jest Wasze zdanie na ten temat (przyjmę na klatę wszelką krytykę) bo chciałbym doinformować się jakie graty z mojej 2,2 DTI pasowały by do tego 2,5 DTI co musiałbym prócz samego silnika jeszce wpakować a co moge wziąć z 2,2 .. Bardzo proszę o uwagi związane tylko i wyłącznie odnośnie mojego zapytania posty typu "taki zabieg jest nie opłacalny itp itd" proszę sobie darować



POZDRAWIAM
