

[OB & OBFL] Y32SE wibracje silnika na jałowym biegu
#1
OFFLINE
Napisany 02 marca 2014 - 13:00
Błedów brak, po odlączeniu przeplywki zauwazalne zmiany w pracy silnika.
Po ruszaniu dzwignia ram pod przepustnica rowniez.
Podcisnienia wygladaja ok, zalozone nowe ringi pod kolektor.
Wymienione swiece na oryginaly 4 elektrodowe - wczesniej takie same byly.
Gazu brak.
No i pytanie gdzie szukac problemow?
#2
OFFLINE
Napisany 02 marca 2014 - 13:37
Cewki jak wyglądają?
#3
OFFLINE
Napisany 02 marca 2014 - 14:03
przedwczoraj wywalilo p301 i p306.
wczoraj zmienialem swiece - oliwa nie leje sie, cewki wizualnie ok, 0 rdzy itp.
po odpieciu przeplywki zaczyna mocniej drgac, jak ja podepne to na chwile zaczyna mocno wariowac i potem sie stabilizuje.
#4
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 13:15
Jakie sa szanse, ze wytarly sie walki albo wypalily gniazda zaworowe?
Raz po wymianie rozrzadu okazalo sie, ze zle go ustawili i na kazdym walku bylo lekko przesuniete. Czy to moglo spowodowac wypalenie gniazd ?
Pomierze CPWK to zobacze ile pokazuje ohm.
#5
OFFLINE
Napisany 05 maja 2014 - 09:39
#6
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 02:30
Jezeli tak to wykluczyl bym wypalone zawory (albo jest kompresja, albo jej nie ma).
O aka przeplywke Ci chodzi?
#7
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 11:34
#8
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 13:23
#9
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 13:28
#10
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 16:11
Zazwyczaj wypada zaplon na pojedynczym cylindrze. Cewka nowa czy uzywana?
Po wykasowaniu bledow jest okej choc przez chwile?
#11
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 16:33
#12
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 16:43
kompresje na cylindrach i oto wynik 1cyl-14 3cyl-14,2 5cyl 14,2 według mnie ciśnienie dobre.
Hmm, w księgach piszą że powinno być 10, jak tam ze zużyciem oleju ??
#13
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 16:51
Czyli silnik chodzi lepiej przez chwile po usunieciu bledow?
Silnik omegi jest tak zaprogramowany ze w przypadku gdy nie spala, lub zle spalaja co najmniej 2 cylindry z jednej strony silnika, wtedy odcina pozostale z tej samej strony...
#14
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 16:53
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 17:15
Z tego co wiem to komputer diagnostyczny Ci nie pokaze cisnienia na kazdym cylindrze bo w cylindrach nie masz zadnych czujnikow....
Aby zmierzyc cisnienie musisz wykrecic swiece, przylozyc lub wkrecic cisnieniomierz, przekrecic stacyjke tak aby wytworzylo sie cisnienie

Bierze Ci olej? Leci ci dym z rury?
#18
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 17:19
reset bledow, ktorych de facto nie ma nie poprawia sytuacji, owszem praca silnika sie zmienia ale nie znikaja drgania.
kompresje bede mierzyl w czwartek.
olej bierze, ale nie zauwazylem dymienia z rury.
odpiecie przeplywki zauwazalnie wplywa na prace silnika, stad wnioskuje ze dziala - ale czy dobrze.
musze zmierzyc jeszcze cpwk.
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 17:26