Najgorsze jest to że jutro rano na Wrocław jadę
i tył letnie bo przełożyłam z przednich bo większy kapeć a przĂłd zima na 15''
To wez jeszcze dwie fele na zapas z takim szczesciem

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Napisany 13 kwietnia 2014 - 13:13
Najgorsze jest to że jutro rano na Wrocław jadę
i tył letnie bo przełożyłam z przednich bo większy kapeć a przĂłd zima na 15''
Napisany 19 kwietnia 2014 - 16:57
Napisany 19 kwietnia 2014 - 17:18
Codziennie nowa niespodzianka :tak:A u mnie nagle przestał działać...
Napisany 19 kwietnia 2014 - 17:20
Codziennie nowa niespodzianka :tak:
Napisany 19 kwietnia 2014 - 20:47
Napisany 20 kwietnia 2014 - 18:06
Napisany 26 kwietnia 2014 - 08:15
Wczoraj przebita opona w tylnym prawym kole
,a dziś rano wychodzę i kapeć na tylnym lewym
o uj tu chodzi ,na pewno nikt nie przebił bo auto na podwórku stoi.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
Napisany 05 maja 2014 - 20:48
Napisany 05 maja 2014 - 22:14
Napisany 06 maja 2014 - 09:05
Tak mają wyeksploatowane typy :tak:Ten typ juz tak ma jak jedno naprawie to drugie pęka lub się obrywa.
Napisany 06 maja 2014 - 11:27
Napisany 06 maja 2014 - 21:00
Napisany 08 maja 2014 - 20:00
Napisany 09 maja 2014 - 06:24
Ja tam sie nie dziwie ze sie psuje bo w koncu oma ma około 500tys km jak nie wiecej. Licznik pokazywał przy kupnie magiczne 180 tys km teraz drugi zegar wsadziłem przy swapie od v6 i na nim 330tys jest i kazdy pyta a czemu taki DUZY przebieg. jak to jaja sa normalnie. Udokumentowanych przebiegow rzędu 200tys km w omie jest na forum max 5% reszta kręcona ale zaraz bana dostane jak kogoś uświadomie
Napisany 09 maja 2014 - 08:12
i zapamiętaj w omegach nic się nie psuje!
!
Napisany 09 maja 2014 - 08:19
w kluskach tak