Nadchodzi era silników turbo-benzynowych..
#1 OFFLINE
Napisany 09 listopad 2007 - 21:42
Nowa Skoda Superb.. Wielkie bydle i silnik.............1,4 TSI - turbo benzynka o mocy 140 km :shock:
http://www.moto.wp.p...14cae&_ticrsn=3
#2 OFFLINE
Napisany 09 listopad 2007 - 21:46
Domyślałem się ale nie sądziłem, że nastąpi to tak szybko..
Nowa Skoda Superb.. Wielkie bydle i silnik.............1,4 TSI - turbo benzynka o mocy 140 km :shock:
http://www.moto.wp.p...14cae&_ticrsn=3
ciekawe jaka bedzie zywotnosc tych silnikow. osobiscie turbo tez bym chcial miec ale u siebie w V6 a nie w jakims marnym 1.4 i to jeszcze wykrecajac 100 KM z litra.
#3 OFFLINE
Napisany 09 listopad 2007 - 21:51
Popieram, wtedy to by byla torpeda.osobiscie turbo tez bym chcial miec ale u siebie w V6
#4 OFFLINE
Napisany 09 listopad 2007 - 21:56
#5 OFFLINE
Napisany 09 listopad 2007 - 22:04
Nowe Audi TT ma silnik 2.0 TFSI o mocy 200 km A 3.2 tylko 250 KM
kunie to nie wszystko. Magicznie T daje duuuuzo niutkow i to jest wazne :yes_yes:
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 00:57
Domyślałem się ale nie sądziłem, że nastąpi to tak szybko..
Nowa Skoda Superb.. Wielkie bydle i silnik.............1,4 TSI - turbo benzynka o mocy 140 km :shock:
http://www.moto.wp.p...14cae&_ticrsn=3
ciekawe jaka bedzie zywotnosc tych silnikow. osobiscie turbo tez bym chcial miec ale u siebie w V6 a nie w jakims marnym 1.4 i to jeszcze wykrecajac 100 KM z litra.
100 kucy z 1 litra i to z turbo nie jest tak dużo pamiętacie silnik Hondy w Civic Vtec 1.6 160KM bez turbiny żadnej i to było na samym początku lat 90
#8 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 09:17
#9 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 11:29
turbo tez bym chcial miec ale u siebie w V6 a nie w jakims marnym 1.4 i to jeszcze wykrecajac 100 KM z litra.
http://www.projectxs.pl//index.php
ta firma podobno dobrze zna sie na modyfikacjach Oplowskich serc
jak wygram w TOTKA to odrazu tam jade :yes_yes: :twisted:
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#10 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 11:31
#11 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 20:49
dodatkowo turbina daje dużo NM
Jak i PS-ow. To swoista zaleznosc. :mrgreen:
Swoja droga, doladowanie powinno byc seryjne do kazdego silnika , identycznie jak wentylator chlodnicy czy zbiornik wyrownawczy. Saab robi tak od lat i to sie sprawdza. Jechalem takim z motorem 2.3 t jak dobrze pamietam - zapewniam, ze lepiej to chodzi niz 3.0 w omie :grin: . Jesli dac wiare inzynierom , silnik benzynowy wolnossacy zamienia 25% , z turbina 35% , a diesel 40% energii cieplnej w prace. Reszta idzie w pole :razz:
Pozdro
#12 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 20:58
#13 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 21:08
Ale przecież SuperB to auto dla całkiem szerokiej grupy odbiorców...
Gdzieś znikają wolnossące jednostki.. Za pare lat pewnie już ich nie będzie w ogóle w ofertach..
#14 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 21:13
#15 OFFLINE
Napisany 10 listopad 2007 - 21:57
Wyobrazcie sobie omege "C"-taka prawdziwa ktorej jeszcze nie ma. Zalozmy za 5lat
A teraz zafascynowani gadamy z włascicielem
Jaki ma pan silnik?
-1.2l :smiech2:
tyle ze z turbo (220 kucy i jakies 300nm) :looz:
My w naszej mv6 3.0 zostajemy daleko w tyle...
#17 OFFLINE
Napisany 14 listopad 2007 - 11:52
ain't no substitute for cubic inches
Jazdy testowe w Stanach autem o pojemności 1.4
My takim zabiegom mówimy stanowcze i krótkie NIE
#18 OFFLINE
Napisany 14 listopad 2007 - 16:05
#19 OFFLINE
Napisany 16 listopad 2007 - 09:39