

[OB & OBFL] Głośna praca po wymianie rozrzadu
Rozpoczęte przez
OmegaTL
, 02 sty 2014, 22:51
27 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 00:00
Czyli sugerujesz że nawet teoretyczne pomylenie kolejności przy montażu nie ma żadnego wpływu??
#22
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 00:04
Na pewno nie tak ogromny, przekładałem szklanki z mojej 2.5 do ojcowej 2.0 bo też były skończone i jakoś nic nie stuka. Więc nie wydaje mi się że ma jakieś znaczenie. Ale zawsze bezpieczniej włożyć jak były
Przynajmniej dla własnego samopoczucia


#23
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 00:16
Powiem tak, możemy się sprzeczać bez końca, ile szkól tyle opinii...
jeśli nie wyciśniesz popychaczy przed złożeniem to możesz mieć problemy z odpaleniem auta z powodu zbyt ciasnych zaworów i całe ciśnienie sprężania będzie uciekać przez nie domknięte zawory ssące lub wydechowe( także stąd mogło się wziąć uszkodzenie zaworów, lecz nie było nas przy pracy i niewiemy do konca), ale każdy ma swoję zdanie
jeśli nie wyciśniesz popychaczy przed złożeniem to możesz mieć problemy z odpaleniem auta z powodu zbyt ciasnych zaworów i całe ciśnienie sprężania będzie uciekać przez nie domknięte zawory ssące lub wydechowe( także stąd mogło się wziąć uszkodzenie zaworów, lecz nie było nas przy pracy i niewiemy do konca), ale każdy ma swoję zdanie
#24
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 08:58
splanował i wymienił Ci uszczelkę pod JEDNĄ głowicą
Tak jest. W sumie to sie ciesze bo moglby jeszcze bardziej cos popsuc

Nie ma sie co sprzeczac panowie, pojezdze zobaczymy. Mechanik u ktorego bylem wczoraj naprawde ma pojecie. Nawet nie otworzylem maski a on juz wiedzial co jest. Jest chwalony przez wiele osob. Czuje ze w koncu znalazlem dobrego machera. Powiedzial ze bez sensu to na razie rozbierac. Depnal troche na gaz i uciszylo sie na jakies 20 sek po czym znowu najpierw zaczal stukac jeden a potem drugi. Pojezdzimy, zobaczymy. Po jakims czasie napisze co i jak. Pozdrawiam...
Prosze na razie nie zamykac...
#25
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 09:23
No to nie mam więcej pytań do tego mechanika:masakra: Bądź przygotowany na to że możesz mieć za jakiś czas drugą czapkę do roboty. Uszczelki pod głowicami w V6 czy V8 zawsze wymienia się parami bo teraz na tej nowej możesz mieć większe ciśnienie i wydmucha ci starą... i tak można wymieniać w kółko...
#26
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 14:21
proponowałbym już zrobić dwie głowice i byłby spokój bo będzie się działo jak kolego wyżej piszęBądź przygotowany na to że możesz mieć za jakiś czas drugą czapkę do roboty
zapchane kanaliki, otworki, zaworki odprowadzajace olej
kumpel tak miał po remoncie silnika w omedze V6 założył inne szklanki i po sprawie ucichło
#27
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 18:31
Czyli sugerujesz że nawet teoretyczne pomylenie kolejności przy montażu nie ma żadnego wpływu??
Nic się nie stanie.
Raz wyciskałem a drugim razem nie i wszystkie mi się pomieszały, wsadziłem jak leci i działa(ciśnienie mierzyłem na cylindrach).
Przecież one nie ustawiają się raz na początku, luzy się zmieniają w trakcie rozgrzewania silnika nawet, no i w trakcie eksploatacji i po to są, żeby go na bieżąco regulować a nie raz po wyciśnięciu się ustawić i koniec bo jaki by miały sens? Trzeba by je co jakiś czas wyjmować i wyciskać tak samo jak co jakiś czas się reguluje luzy tam gdzie ich nie ma.
#28
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2014 - 18:02
Auto od dwoch dni ciuchutkie, jezdzi super. Przejechalem po ostatnim poscie ze 100 km, caly czas bylo glosno. Omcia postala 3 dni, odpalam i nic, cisza. Jak reka odjal. Ciesze sie jak dziecko. Teraz jeszcze kilka innych rzeczy i bedzie jak nowa
