

Pierwsza omega V8
#61
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 22:55
#62
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 23:03
nie ma aż takiego dramatu z 2.2 16v
No jasne, że nie pod warunkiem, że motor jest w Vectrze, lżejszej i mniejszej i te małe 140KM robi swoje

#63
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 23:08
#64
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 23:13
Zależy czego oczekujesz? jak dla mnie do codziennej jazdy po mieście wystarcza, w trasie też te 160-170 spokojnie można jechać
I jezdzisz te 160-170 w trasie ?
#65
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 23:56
I jezdzisz te 160-170 w trasie ?
A co Ty kolego taki zdziwiony, to moje X20XEV spokojnie tyle pomyka, nie rozumiem Twojego posta, wytłumacz to nam łaskawie.
#66
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 00:00
#67
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 00:03
A co Ty kolego taki zdziwiony, to moje X20XEV spokojnie tyle pomyka, nie rozumiem Twojego posta, wytłumacz to nam łaskawie.
Pomknąć to i mój były escort 1.8 TD pomykał. Tylko, że się pocil niesamowicie przy tym. I 2.0 się spoci.
#68
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 00:27
Pomknąć to i mój były escort 1.8 TD pomykał. Tylko, że się pocil niesamowicie przy tym. I 2.0 się spoci.
Jechałem z Holandii cały czas ok 160 km/h i jakoś się nie spocił, wszystko z nim było w porządku, a o spalaniu nie było nigdzie mowy, więc nie wypowiadam sie na ten temat. Po Polsce tak szybko nie jeżdżę bo nie ma gdzie

#69
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 00:40
#70
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 10:36
pewnie jedzie po całodniowym rozpędzaniuI jezdzisz te 160-170 w trasie ?

Takie prędkości osiąga każde auto.Tylko jak szybko to robi.
Ważna jest zrywność auta i zapas mocy.
#71
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 10:42
Dokładnie, a w czym problem? trasa 150-160km/h spokojnie jadę, bez większego problemu, jak trzeba to i 190 idzie
A wtedy radio na jakiej skali nagłośnienia?

No dobra, spokojnie



#72
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 11:15
pewnie jedzie po całodniowym rozpędzaniu
Takie prędkości osiąga każde auto.Tylko jak szybko to robi.
Ważna jest zrywność auta i zapas mocy.
O to to... Przynajmniej jeden mądry się wypowiedział

#73
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 11:41
A co Ty kolego taki zdziwiony, to moje X20XEV spokojnie tyle pomyka, nie rozumiem Twojego posta, wytłumacz to nam łaskawie.
Ja Ci wytumaczę.
Jak wszyscy wiemy przy tych prędkościach fotoradary próbują "wybić" nam oczy

1.8 w Omedze A da radę tyle pojechać, ale chyba nie o to chodzi, bo tu chyba jest temat o V8 a nie 8V??
#74
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 14:18
Ja Ci wytumaczę.
Jak wszyscy wiemy przy tych prędkościach fotoradary próbują "wybić" nam oczy
A czytałeś wszystko co napisałem, czy tylko wybiórczo. Napisałem bardzo wyraźnie, że w Polsce tak nie jeżdżę, czytaj kolego ze zrozumieniem


No dobra koniec OT, nie o tym temat.
#75
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 14:40

Dobrze bedzie co wciagac na zlotach


#76
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 17:20
Ja zrobiłem już kilka swapów i przekładek i za każdym razem nie miałem problemów z robieniem zdjęć. Jeden film jest nawet w linku pod moimi postami. Nie sądzę ,żeby to był problem. Wystarczy ,że wstawisz tu jedno zdjęcie tego co już masz, a na pewno będziemy kibicować. Rozpalisz w nas na nowo iskrę nadziei
.
Kolego co to za robota wsadzić silnik z omy do omy bez różnicy czy 2.0 czy 3.2 bo siedział juz omie i wszystko było pod ome robione. Takie "swap" to z moim majstrem to w 12 h gotowe.
Pobaw się kiedyś wsadzić motor z BMW lub innego auta do omy gdzie wszystko od podstaw masz do roboty. I w tedy strąć swoje 3 grosze.
Jak jesteś taki niecierpliwy to wbijaj do ŁDZ i sam zobaczysz jak to wygląda.
Powiedziałem projekt będzie skończony będą fotki będzie film będą zloty. Wcześniej nie macie na co liczyć.
#77
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 18:06
Kolego co to za robota wsadzić silnik z omy do omy bez różnicy czy 2.0 czy 3.2 bo siedział juz omie i wszystko było pod ome robione. Takie "swap" to z moim majstrem to w 12 h gotowe.
Pobaw się kiedyś wsadzić motor z BMW lub innego auta do omy gdzie wszystko od podstaw masz do roboty. I w tedy strąć swoje 3 grosze.
Jak jesteś taki niecierpliwy to wbijaj do ŁDZ i sam zobaczysz jak to wygląda.
Powiedziałem projekt będzie skończony będą fotki będzie film będą zloty. Wcześniej nie macie na co liczyć.
Kto Ci "kolego" napisał czy powiedział ,że ja przekładam tylko silniki z "omy do omy". Jak byś wykazał się opdrobiną inwencji zauważył byś w pierwszym linku pod moimi postami przekładkę silnika z peugeot 207 z 2010 roku do peugeot 205 z 1993r, jest to ostatni projekt jaki zrobiłem. Nie wiesz nic na ten temat, nie znasz mnie i nie wiesz czym się zajmuję, więc się uspokój. Czekam z niecierpliwością na waszą prace z "majstrem" , będziemy podziwiać na pewno.
#78
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 18:53
Widać ja się ciezko musze grzebać skoro wymiana silnika w samochodzie zajmuje mi 6 godzin

#79
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 20:57
owiedziałem projekt będzie skończony będą fotki będzie film będą zloty. Wcześniej nie macie na co liczyć.
to po kiego zaczynales temat? a teraz zdziwiony ze psy wieszaja
nie zrozum mnie/nas zle ale takich turbokozakow na forum juz sie tyle przewinelo ze jest jak jest.
najpierw projekt skoncz hamownia fota/ film jak lata i mozemy rozmawiac a nie od d*py strony mam v8 i 350KM
ja mam 500KM z V6 mnie takie v8 nie rusza

#80
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 21:13
ja mam 500KM z V6 mnie takie v8 nie rusza
A fota gdzie??
