

[OB & OBFL] Tryb awaryjny na wysokich obrotach na gazie
#21
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2013 - 20:33
Poza tym silnik na beznzynie i na gazie dość nierówno pracuje na wolnych obrotach. Nie można tego nazwać falowaniem obrotów, bardziej lekkim drżeniem.
Jutro podjade do gazownika i dam znać co wykombinował.
#22
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2017 - 13:15
Cześć. Mam podobny problem od niedawna. Przy wyższych obrotach mruga Check Engine (kilka razy) i zaczyna trząść silnikiem, jakby pracował na 3 cylindrach, słabo przyśpiesza. To jest tryb awaryjny silnika? Po ponownym uruchomieniu jest ok. Dzieje się tak zarówno na gazie, jak i na benzynie. Co to może być?
#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2017 - 15:06
j.w.
Czyli sonda? Rozumiem, że to mogłoby się dziać na Pb, sonda ma wtedy wpływ na skład mieszanki. Ale na gazie też? Przecież wskazania tego czujnika nie mają wpływu na skład mieszanki LPG/O2.
#25
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2017 - 17:59
Czyli sonda? Rozumiem, że to mogłoby się dziać na Pb, sonda ma wtedy wpływ na skład mieszanki. Ale na gazie też? Przecież wskazania tego czujnika nie mają wpływu na skład mieszanki LPG/O2.
ale mieszanka LPG/O2 ma wpływ na sondę
#26
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2017 - 20:24
ale mieszanka LPG/O2 ma wpływ na sondę
Słuszna uwaga. Czyli po prostu sonda wariuje i komputer przełącza silnik w tryb awaryjny. Muszę sprawdzić która i po raz kolejny zrobić z Omegą porządek.