

Ile obrotów powinien mieć 2.5V6 na biegu jałowym
#1
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 23:52
#2
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 02:36
w 3.0 V6 mam 600 rpm
#3
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 14:02
Druga sprawa to jak to ustawić żeby silnik miał własnie takie obroty (recznie bez pomocy kompa)

#4
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 14:11
dzięki za odp. Może ktos od V6 to potwierdzić zebym wiedział ile dokładnie musi być obr.
Druga sprawa to jak to ustawić żeby silnik miał własnie takie obroty (recznie bez pomocy kompa):
może sprawdzić czujnik temp. ? jeśli jest walnięty to komputer wali ci paliwo jak na ssaniu
#5
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 14:19
#6
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 14:41
nie jestem mechanikiem ale 1000 rpm to chyba zdeczka za duzo...
w 3.0 V6 mam 600 rpm
pomiedzy 500 a 600 sa prawidlowe
#7
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 15:28
U mnie w V-ce 500 bez klimy 600 na klimie.pomiedzy 500 a 600 sa prawidlowe
#8
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 15:36
#9
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 17:12
Dzieki za info. A wie ktoś może jak to ręcznie wyregulować ?
nie ma recznej regulacji.
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 17:56
pozdro
#12
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 18:32
[B]
#13
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 19:46
Pozdrawiam
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 20:39
http://img225.images...ie025ku1.th.jpg
#16
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 21:14

#17
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 21:24
hmmm czyli u mnie stanowczo za wysoko ,bez włączonej klimy i innych pierdółek jest blisko 1000 ,oj trzeba będzie odwiedzić mechaniora
??:
no troche za wysoko. na simteku mozna kompem regulowac
#18
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 21:37
dzięki za odp. Może ktos od V6 to potwierdzić zebym wiedział ile dokładnie musi być obr.
Druga sprawa to jak to ustawić żeby silnik miał własnie takie obroty (recznie bez pomocy kompa):
może sprawdzić czujnik temp. ? jeśli jest walnięty to komputer wali ci paliwo jak na ssaniu
U mnie jest błąd czujnika płyny chłodzącego - mam taki problem że czasem jak stoje na światłach to obroty nagle wchodzą na 1400 i musze ostro trzymać hamulec żeby nikomu w dupe nie wjechać. Ale temp pokazuje prawidłową na liczniku. Gdzie szukać czujnika. Jakie dojście do niego. Czy to w ogóle czujnik. Jaka cena nowego i ile z tym roboty.
Motor - X30XE
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#19
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 21:45
U mnie jest błąd czujnika płyny chłodzącego - mam taki problem że czasem jak stoje na światłach to obroty nagle wchodzą na 1400 i musze ostro trzymać hamulec żeby nikomu w dupe nie wjechać. Ale temp pokazuje prawidłową na liczniku. Gdzie szukać czujnika. Jakie dojście do niego. Czy to w ogóle czujnik. Jaka cena nowego i ile z tym roboty.
Motor - X30XE
w omach sa 2 czujniki : 1 na deske dlatego pokazuje dobrze , 2 na kompa. w V6 obydwa czujniki sa na mostku wodnym z tylu silnika za glowicami. koszt kolo 40 pln. do wymiany trzeba podszybie zwalic. max godzina jesli tego nie robiles.
#20
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 22:10
Dodam że często - gęsto zapala się check przy ok 90*C a po osiągnięciu 95*C gaśnie. Czy taki skok obrotó to właśnie czujnik? Dodam że krokowca już wymieniłem.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic