

Napisany 24 października 2013 - 20:48
Napisany 24 października 2013 - 23:18
Napisany 25 października 2013 - 01:56
Zrobmy tak, damy muminkowi jakas czesc i powiemy mu, zeby zalozyl ja na swoje miejsce...obstawiam ze tak naprawiany wóz odjedzie z silownikiem spod maski w miescu tylknego amortyzatora
![]()
![]()
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
Napisany 25 października 2013 - 09:14
bo jak się rozbiorę na części to nie wiem czy się złożę tak szybko żeby dojechać, ale postaram się
Napisany 25 października 2013 - 11:16
Napisany 25 października 2013 - 15:40
Ale Ty Maniek glupi jestes... Przeciez kazdy wie ze silownikow nie montuje sie w TYLNYM zawieszeniu i ze jest to element PRZEDNIEGO zawieszenia...
Napisany 25 października 2013 - 18:15
Przeciez kazdy wie ze silownikow nie montuje sie w TYLNYM zawieszeniu i ze jest to element PRZEDNIEGO zawieszenia...
;)
Napisany 25 października 2013 - 23:59
no tak, to przecież ten element z przodu, co łaczy stabilizator z kolumną....taki cienki , jak pod maską....bliźniacza część....Ale Ty Maniek glupi jestes... Przeciez kazdy wie ze silownikow nie montuje sie w TYLNYM zawieszeniu i ze jest to element PRZEDNIEGO zawieszenia...
;)
Napisany 26 października 2013 - 16:44
no tak, to przecież ten element z przodu, co łaczy stabilizator z kolumną....taki cienki , jak pod maską....bliźniacza część....
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
Napisany 26 października 2013 - 17:32
K...a jaki ja madry jestem... :jump::jump::jump:
Napisany 27 października 2013 - 23:05
Napisany 28 października 2013 - 11:16
K...a jaki ja madry jestem...
ja pier....
piątka dla teoretyka
Napisany 28 października 2013 - 18:32
Napisany 29 października 2013 - 20:30
Napisany 29 października 2013 - 21:56
Napisany 29 października 2013 - 23:06