Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

czujnik położenia wału OB 2,0 8V x20SE prośba o pomoc


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
22 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   nemesis

nemesis
  • 39 postów
  • Dołączył: 27-02-2013
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 8v X20SE

Napisany 12 października 2013 - 19:51

Ten film wideo jest prywatny.



udostępnij najpierw ten film ;)


już powinno działać ;)



#22 OFFLINE   nemesis

nemesis
  • 39 postów
  • Dołączył: 27-02-2013
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 8v X20SE

Napisany 18 października 2013 - 13:34

Nadeszło rozwiązanie problemu :)
od kilku dni przestał mi świecić Check
tak sam z siebie
natomiast auto dalej muliło i paliło duże ilości paliwa

Dzieki uprzejmości forumowego kolegi DamianSz
człowiekowi wielkiej wiedzy i żadko spotykanej uczynności
za co pokłony składam i wielkie podziękowania
udało się podłączyć moją Omcię do OP-com-a
Komp nie wykazał żadnych błędów ale w parametrach pracy
dopatrzyliśmy się że zapłon jest bardzo opóźniony
pokazywało wartosć -15 do -17 stopni a powinno być od 0 do 15 stopni
przy wspólnych konsultacjach postawiliśmy na cewkę zapłonową
jako że orginału nie mogłem na szybko załatwić na miejscu
pomyślałem że najpierw tak dla zasady i spokoju ducha wymienię czujnik położenia wału
Nabyłem wspomniany czujnik założyłem
i auto śmiga jak złoto
zbiera się dobrze i na Pb i na LPG
no i przy tym ustabilizowała się temperatura silnika
w najbliższym czasie sprawdzę tylko dokładnie zużycie paliwa i to będzie na 100% potwierdzenie braku awarii
Przepływomierz który wcześniej pokazywał błędy okazał się być dobry
jego parametry są w bardzo dobrym zakresie więc wymiana odpadła :)
Wszystkim konsultantom w temacie dziękuję za rady i pomoc

a teraz tak z innej beczki
chcę Wam pokazać "niemiecką precyzję
dodam że moja Omcia zakupiona z niemiec od rodziny
serwisowana w ASO Opel Niemcy
kiedy rozbierałem dolot do czyszczenia i przeglądu
napotkałem na coś takiego po czym opadły mi ręce
takich baboli nie robi nawet pan Józek z warsztatu w PGR w w Wólce Małej
zobaczcie sami sory za jakość fot ale nie miałem nic lepszego pod ręką
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

dodam jeszcze że uszczelka przed założeniem w ASO musiała być pęknięta bo widac było na niej próby naprawy/sklejania

#23 OFFLINE   Kornell

Kornell
  • 214 postów
  • Dołączył: 27-02-2011
  • Skąd: Zgorzelec

Napisany 18 sierpnia 2014 - 20:42

Komp nie wykazał żadnych błędów ale w parametrach pracy
dopatrzyliśmy się że zapłon jest bardzo opóźniony
pokazywało wartosć -15 do -17 stopni a powinno być od 0 do 15 stopni


Sory za rocznego kotleta ale mam podoba sytuacje z obrotami, również mi tak dziwnie skaczą jak na w/w filmach + do tego nierówna praca. Sprawdzałem u siebie op-comem
wartości pomiarowe i wyprzedzanie zapłonu równało się -16 CA, co rówineż by wskazywało na złą prace CPW. jest jeszcze jakaś możliwość sprawdzenia tego czujnika by mieć pewność?