Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] izolacja dolotu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 29 sierpień 2013 - 22:37

Cześć tym razm mam pytanko czym najlepiej odizolować dolot w omedze tak aby było dobrze i było odporne na temperature. Są bandaże na wydechowe ale niewiem czy sie sprawdzą na dolot. Mam puszkę i wiem ze ją akurat matami do izolacji grzejników ale czym rury.

#2 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 sierpień 2013 - 03:32

Cześć tym razm mam pytanko czym najlepiej odizolować dolot w omedze tak aby było dobrze i było odporne na temperature. Są bandaże na wydechowe ale niewiem czy sie sprawdzą na dolot. Mam puszkę i wiem ze ją akurat matami do izolacji grzejników ale czym rury.


Tak jak napisales....tym bandazem ..
Ja mam tak u siebi i powiem ci ze zdaje to egzamin .Kolektor dolotowy poprostu jest zimny i to doslownie .Z tym ze ja mam stożka K&N w zderzaku .
Moze nie.wyglada to estetycznie ale swoje robi . :D
Dodany obrazek
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 sierpień 2013 - 07:59

A jeszcze widziałem jak ludzie do v6 robili z czegoś podkładki i kładli je pod kolektor ssący aby odizolować jeszcze od silnika i głowic zdało by to egzamin?

#4 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 sierpień 2013 - 08:07

A jeszcze widziałem jak ludzie do v6 robili z czegoś podkładki i kładli je pod kolektor ssący aby odizolować jeszcze od silnika i głowic zdało by to egzamin?


Do hondy to slyszalem bo kolega ma i normalnie takie cuś mogą kupic ale do omegi to nie wiem :(
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   Jaworess

Jaworess

    Biuro Rachunkowe-Ostróda

  • 183 postów
  • Dołączył: 24-02-2011
  • Skąd: Ostróda

Napisany 30 sierpień 2013 - 09:59

Tak z czystej ciekawości zapytam, jak to jedzie na takim dolocie? Masz dolot zrobiony czy coś jeszcze?

#6 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 sierpień 2013 - 10:46

Tak z czystej ciekawości zapytam, jak to jedzie na takim dolocie? Masz dolot zrobiony czy coś jeszcze?


Nie bede pisal bajek bo jeszcze nie byla chamowana ale zbiera sie ladnie :)
Dolot - pucha ,i cai .
Odlączony calkowicie egr.
Podgrzewanie. Przepustnicy odlaczone
No i zmienione mapy paliwowe .
Kombinowalem jeszcze.z wydechem ( x- pipe i kwasiaki.przelot)
Ale przód - przelot ,srodek - ori, koncowy irmscher lepiej daja rade .
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#7 OFFLINE   Jaworess

Jaworess

    Biuro Rachunkowe-Ostróda

  • 183 postów
  • Dołączył: 24-02-2011
  • Skąd: Ostróda

Napisany 30 sierpień 2013 - 10:50

No właśnie tak się zastanawiałem bo kawał silnika jednak jest. Z lpg nie masz problemów przez to?

#8 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 sierpień 2013 - 11:00

Z lpg nie masz problemów przez to?


Mapy gazu tez sa podciagniete ,ale to juz mi robil kolega co sie zna na tym bo ja z gazem to zielony jestem .na orginalnej kalibraci u gazownika slabo jezdzi .
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek