IMHO to jednak złom jest :tak:Albo ja mam takie szczęście do tego złomu albo to takie już gówno jest.


Dymi na niebiesko 1000km po remoncie
#21
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2013 - 19:04
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2013 - 23:31
A co mam Cie po plecach klepać jak większość, że będzie dobrze ?? Od początku czułem, że będziety to potrafisz podnieść na duchu


#25
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2013 - 13:00
#26
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2013 - 13:09
#27
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2013 - 15:39
#28
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2013 - 16:52
Tak jak Czesiek pisze traktuje omegę jako hobby i ma sprawiać przyjemność ale jak na razie to tylko życie mi skraca
Bronek z całym szacunkiem, ale sam sobie zaprzeczasz, albo hobby, albo męka, ale działaj, działaj, ciekawy jestem kiedy będziesz miał dość i odpuścisz zabawę. Sypus dobrze gada, taka jest brutalna prawda, rzeźba w g....nie.
#29
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2013 - 18:35
#30
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2013 - 18:45
No nie wiem jak tam w 2.5 ale u mnie w 3.0 (a przecież są to podobne silniki) rura aluminiowa jest wciskana w termostat z jednej strony a z drugiej przykręcana do bloku silnika. Jeśli cieknie płyn chłodniczy to prawie na 100% nie docisnąłeś jej właściwie.
No dokładnie, innej możliwości nie ma, ja obstawiam ,że jest niedokręcona do głowicy. Jednak jak się ją wyciąga to koniecznie obydwa oringi powinny być założone nowe.
#31
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2013 - 20:54
Troche czasu i będzie znowu chulać
#32
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2013 - 22:17
#33
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2013 - 07:07
Może i zaprzeczam bo zły byłem teraz troche mi przeszło ale jeszcze silnika nie otwierałem więc nie wiem co tam. Od tej rury ucho sie urwało razem wczoraj i moze temu to sie rozlazło. Oringi dałem nowe i przykręciłem dobrze a w sobote razem z uchem sie czemuś urwało
Troche czasu i będzie znowu chulać
Czyli tak jak myślałem.
#34
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2013 - 20:12