

Dymi na niebiesko 1000km po remoncie
#1
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2013 - 17:42
#2
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2013 - 17:54
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2013 - 19:53
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2013 - 20:07
#7
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2013 - 20:09
Pierścienie i tyle w temacie. Na tym forum i nie tylko na tym każdy kto ma pojecie o tych silnikach napisał, że dołu tzn. panewek, cylindrów i pierścieni się nie rusza.
i koniec tematu

#8
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2013 - 20:18
Pierścienie i tyle w temacie. Na tym forum i nie tylko na tym każdy kto ma pojecie o tych silnikach napisał, że dołu tzn. panewek, cylindrów i pierścieni się nie rusza.
Nie jest to prawda. Tak robia "oszczedni", da sie zrobic doł, ale nie jest to tanie, a przedewszystkim trzeba go dobrze dotrzec... jedynie czego nie mozna ruszyc na dole to wału korbowego, poniewaz jest powierzchniowo utwardzany, reszta, na spokojnie, tylko sa to koszta.
#9
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2013 - 22:38
#10
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2013 - 07:35

#11
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2013 - 09:45
po remoncie też dymił i brał olej
Ja remontowałem 2.5v6 w Omedze i nic nie dymiło po remoncie. Oleju też nie brał. Jak kopci pod obciążeniem to coś z pierścieniami nie tak

#12
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2013 - 19:54
Mam jeszcze jeden pomysł na to źle splanowana głowica i olej cieknie albo trafiła mi sie trefna uszczelka i olej przepuszcza
#13
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2013 - 21:05
a nie miales przypadkiem uszczelek z 3.0??trafiła mi sie trefna uszczelka i olej przepuszcza
#14
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2013 - 02:30
a nie miales przypadkiem uszczelek z 3.0??
właśnie... bo ty zdaje się kupiłeś pierdoły pod 3.0 a sie okazało że to jest X25XE a nie X30XE

#15
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2013 - 07:41

To może dla sprawdzenia wróć do ori i sprawdź czy będzie kopcić. Skoro nie kopcił. Remont zrobiłeś cały i nie kopcił, założyłeś puche i kopci to wydaje mi się że można to sprawdzić.Uspawałem sobie puche nawet i dziś ta bladź zaczęła na niebiesko kopcić.
#16
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2013 - 20:12
#17
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2013 - 21:15
sprawdzić luzy - nie mogą być "duże"stan pierścieni bez wyjmowania tłoków ale ze zdjętymi głowicami?
zalać naftą/ropą - przez noc nie powinna ścieknąć

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#18
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2013 - 21:54
Nie jest to prawda. Tak robia "oszczedni", da sie zrobic doł, ale nie jest to tanie, a przedewszystkim trzeba go dobrze dotrzec... jedynie czego nie mozna ruszyc na dole to wału korbowego, poniewaz jest powierzchniowo utwardzany, reszta, na spokojnie, tylko sa to koszta.
Wału korbowego nie ruszałem pierścienie nowe wsadzone goetze czy jakoś tak. Kopci praktycznie caly czas. Siły jej nie brakuje. Ciągnie ładnie od dołu nawet ale myśle że głowice są tak wyrobione ze po zmianie uszczelniaczy i dotarciu zaworów zeszły uszczelniacze zaworowe bo miejsca na nie są już po prostu wyrobione. Tak po przemyśleniu stawiam ale niewiem czy dobrze. Nawet wał w v6 można szlifować ale trzeba go potem utwardzić ale w pl jest to malo opłacalne.
Co z tego że wał jest utwardzany powierzchniowo? Jakie koszty? Azotowanie wału w Łodzi to koszt pi razy drzwi 150-200PLN i wał jest można powiedzieć niezniszczalny.
#19
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2013 - 23:02
#20
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2013 - 18:11