

08 Września 2013r. Spot pod Mostem Łazienkowskim.
#121
OFFLINE
#122
OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 22:26
cwaniak... dajesz 15 reszta po piątaku
Alleyek odwołuj sie za 2200 to sam silnik niech liczą a nie całe auto!!![]()
żenada, szukają jak zawsze jeleni.
Zahirze chciałbym, ale żeby to tak nie wyglądało. Poprosiłem o dokładna kalulacje części.
Marka: OPEL Model pojazdu: Omega B 2.5i Kat. Rodzaj pojazdu: Samochód osobowy Data pierwszej rejestracji 1995/07/12, (w Polsce: 2004/07/12) Data ważności badania technicznego 2013/11/02 Data oględzin 2013/09/05 Wskazanie drogomierza 258912km Okres eksploatacji pojazdu (95/07/12-13/09/02) 218 mies. Kolor powłoki lak., (rodzaj lakieru) granatowy 2-warstwowy z efektem metalicznym Dop. masa całk. 2085 kg Rodzaj nadwozia sedan 4 drzwiowy Oznaczenie silnika X25XE Rodzaj silnika z zapłonem iskrowym (wtrysk) Pojemność / Moc silnika 2498 ccm / 125kW (170KM) Liczba cylindrów / Układ cylindrów / Liczba zaworów 6 / widlasty / 24 Rodzaj skrzyni biegów automatyczna WYPOSAŻENIE STANDARDOWE (1994.01- ) L.p. Nazwa elementu wyposażenia L.p. Nazwa elementu wyposażenia 8 1 ABS - system zapobiegający blokowaniu kół Poduszki powietrzne boczne przednie 9 2 Głośniki 6 szt. Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera 10 3 Immobilizer Skrzynia biegów automatyczna 11 4 Klimatyzacja System kontroli trakcji TCS 12 5 Komputer pokładowy Szyby przednie regulowane elektr. 13 6 Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie Wspomaganie układu kierowniczego + 14 7 Obrotomierz Zamek centralny zdalnie sterowany BRAKI W WYPOSAŻENIU STANDARDOWYM POJAZDU L.p. Nazwa elementu wyposażenia Wartoś ć 1 * Światła p/mgielne przednie - 12 WYPOSAŻENIE DODATKOWE L.p. Nazwa elementu wyposażenia Wartoś ć 1 + Instalacja gazowa (wtrysk gazu wielopunktowy sekwencyjny) 82 2 Lakier metalizowany lub mika 21 3 Reflektory ksenonowe + spryskiwacze reflektorów 47 4 + Tarcze kół ze stopów lekkich 36 OPIS ZAMONTOWANEGO W POJEŹDZIE OGUMIENIA Zużyci e [% ] Koło Marka, typ Bieżnik [mm] Przednie lewe: UNIROYAL 205/55 R16 91H MS PLUS 55 TL FR 94 2,0 Przednie prawe: UNIROYAL 205/55 R16 91H MS PLUS 55 TL FR 87 2,5 Tylne lewe: UNIROYAL 205/55 R16 91H MS PLUS 55 TL FR 80 3,0 Tylne prawe: UNIROYAL 205/55 R16 91H MS PLUS 55 TL FR 80 3,0 OPISY DOTYCZĄCE POJAZDU Uszkodzenia bez związku ze szkodą/uwagi: 1. Zderzak tylny - porysowany 2. Pokrycie lakierowane zderzaka przedniego - porysowane, po wcześniejszych naprawach (widoczne ślady klejenia i szpachlowania) 3. Okładzina zderzaka przedniego - trwale odkształcona w części prawej, pęknięta w części lewej, porysowana 4. Błotniki przednie, drzwi PL - pogięte i porysowane, ogniska korozji 5. Chłodnica oleju ukł. wspom. kierownicy i kondensator klimatyzacji - skorodowane 6. Pokrywa komory silnika - zarysowana, punktowe odpryski powłoki lakierowej 7. Drzwi TL - brak osłony klamki wewn. 8. Nadwozie posiada liczne ogniska korozji. KOREKTY WARTOŚĆ BAZOWA BRUTTO (220 mies.) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 750 PLN KOREKTA ZA BRAKI W WYPOSAŻENIU STANDARDOWYM . . . . . . . . . . . . . . . . - 12 PLN Brak określonego wyposażenia standardowego pojazdu lub jego niesprawność skutkuje obniżeniem wartości pojazdu. Wielkość korekty wartości bazowej, związanej z brakiem wyposażenia standardowego pojazdu została określona na podstawie udziału tego wyposażenia w wartości standardowo wyposażonego nowego pojazdu z uwzględnieniem amortyzacji pojazdu i zwiększonej amortyzacji jego wyposażenia. KOREKTA ZA WYPOSAŻENIE DODATKOWE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 186 PLN Wyposażenie pojazdu powoduje powiększenie wartości pojazdu, gdy jest wyposażeniem ponadstandardowym oraz jest sprawne, czyli zdolne do spełnienia swojej funkcji. Wielkość korekty wartości bazowej, związanej z wyposażeniem dodatkowym pojazdu została określona na podstawie udziału tego wyposażenia w wartości standardowo wyposażonego nowego pojazdu z uwzględnieniem amortyzacji pojazdu i zwiększonej amortyzacji jego wyposażenia. KOREKTA ZA PIERWSZĄ REJESTRACJĘ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 PLN Korekta uwzględnia wpływ daty pierwszej rejestracji pojazdu (pierwszego dopuszczenia do ruchu po zakupieniu pojazdu nowego) na jego wartość. Przyjmuje się, że pojazd bazowy został zarejestrowany po raz pierwszy 1995/05/15. Pojazd wyceniany został zarejestrowany 2 miesiące później, zatem jego okres eksploatacji jest krótszy od okresu eksploatacji pojazdu bazowego i stąd wynika dodatnia korekta wartości. KOREKTA ZA OGUMIENIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - 650 PLN Korekta uwzględnia wpływ stanu ogumienia na wartość pojazdu. Zużycie poszczególnych opon zostało określone z uwzględnieniem zmierzonej wysokości ich bieżnika. Punktem odniesienia jest ogumienie o zużyciu 50% KOREKTY RÓŻNE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - 2 137 PLN [%] War toś ć W tym: Stan utrzymania i dbałość o pojazd -5,0 - 248 Stan utrzymania i dbałość o pojazd mogą mieć wpływ na wartość rynkową pojazdu w przypadku, gdy stan wycenianego pojazdu istotnie odbiega od dobrego, odpowiedniego dla danego okresu eksploatacji i przebiegu. Stwierdzony ponadprzeciętnie dobry stan świadczący o wyjątkowej dbałości o pojazd może stanowić podstawę korekty dodatniej wartości, stan gorszy od typowego dobrego - podstawę do korekty ujemnej. Aktualność badań technicznych -3,0 - 149 Bliskość terminu okresowych badań technicznych dopuszczenia pojazdu do ruchu może wiązać się z koniecznością przeprowadzenia napraw i wymiany części, zapewniających uzyskanie wymaganej sprawności. Stan taki może mieć miejsce szczególnie w odniesieniu do pojazdów wieloletnich. Uzasadnia to stosowanie ujemnej korekty wartości pojazdu. Wartość korekty została oszacowana automatycznie na podstawie czasu do wygasnięcia ważności badań technicznych: 2 mies.oraz okresu eksploatacji pojazdu: 218 mies. Uszkodzenia bez związku ze szkodą/braki -15,0 - 746 Korozja nadwozia -20,0 - 994 Wartość rynkowa brutto wyżej zidentyfikowanego pojazdu, określona na dzień wykonania opinii, przy założeniu okresu eksploatacji pojazdu jak do dnia szkody wynosi: 2200 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) w tym VAT (23,0%) 411,38 PLN - Marka, Model i Wersja OPEL Omega B 2.5i Kat. CD Aut. Rodzaj - Samochód osobowy Rok produkcji - 1995 Okres eksploatacji 218 miesięcy - - Przebieg [km] 258912 Właściciel pojazdu Imię i nazwisko - Adres - Wartość pojazdu w stanie nieuszkodzonym wg stanu na dzień szkody (Wr) Wartość pojazdu w stanie uszkodzonym wg stanu na dzień ustalania wysokości szkody (Wpu) Wysokość szkody w pojeździe (Wr – Wpu) 2 200 PLN 400 PLN 1 800 PLN
#123
OFFLINE
Napisany 09 września 2013 - 20:40
Zahirze chciałbym, ale żeby to tak nie wyglądało. Poprosiłem o dokładna kalulacje części.
Marka: OPEL Model pojazdu: Omega B 2.5i Kat. Rodzaj pojazdu: Samochód osobowy Data pierwszej rejestracji 1995/07/12, (w Polsce: 2004/07/12) Data ważności badania technicznego 2013/11/02 Data oględzin 2013/09/05 Wskazanie drogomierza 258912km Okres eksploatacji pojazdu (95/07/12-13/09/02) 218 mies. Kolor powłoki lak., (rodzaj lakieru) granatowy 2-warstwowy z efektem metalicznym Dop. masa całk. 2085 kg Rodzaj nadwozia sedan 4 drzwiowy Oznaczenie silnika X25XE Rodzaj silnika z zapłonem iskrowym (wtrysk) Pojemność / Moc silnika 2498 ccm / 125kW (170KM) Liczba cylindrów / Układ cylindrów / Liczba zaworów 6 / widlasty / 24 Rodzaj skrzyni biegów automatyczna WYPOSAŻENIE STANDARDOWE (1994.01- ) L.p. Nazwa elementu wyposażenia L.p. Nazwa elementu wyposażenia 8 1 ABS - system zapobiegający blokowaniu kół Poduszki powietrzne boczne przednie 9 2 Głośniki 6 szt. Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera 10 3 Immobilizer Skrzynia biegów automatyczna 11 4 Klimatyzacja System kontroli trakcji TCS 12 5 Komputer pokładowy Szyby przednie regulowane elektr. 13 6 Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie Wspomaganie układu kierowniczego + 14 7 Obrotomierz Zamek centralny zdalnie sterowany BRAKI W WYPOSAŻENIU STANDARDOWYM POJAZDU L.p. Nazwa elementu wyposażenia Wartoś ć 1 * Światła p/mgielne przednie - 12 WYPOSAŻENIE DODATKOWE L.p. Nazwa elementu wyposażenia Wartoś ć 1 + Instalacja gazowa (wtrysk gazu wielopunktowy sekwencyjny) 82 2 Lakier metalizowany lub mika 21 3 Reflektory ksenonowe + spryskiwacze reflektorów 47 4 + Tarcze kół ze stopów lekkich 36 OPIS ZAMONTOWANEGO W POJEŹDZIE OGUMIENIA Zużyci e [% ] Koło Marka, typ Bieżnik [mm] Przednie lewe: UNIROYAL 205/55 R16 91H MS PLUS 55 TL FR 94 2,0 Przednie prawe: UNIROYAL 205/55 R16 91H MS PLUS 55 TL FR 87 2,5 Tylne lewe: UNIROYAL 205/55 R16 91H MS PLUS 55 TL FR 80 3,0 Tylne prawe: UNIROYAL 205/55 R16 91H MS PLUS 55 TL FR 80 3,0 OPISY DOTYCZĄCE POJAZDU Uszkodzenia bez związku ze szkodą/uwagi: 1. Zderzak tylny - porysowany 2. Pokrycie lakierowane zderzaka przedniego - porysowane, po wcześniejszych naprawach (widoczne ślady klejenia i szpachlowania) 3. Okładzina zderzaka przedniego - trwale odkształcona w części prawej, pęknięta w części lewej, porysowana 4. Błotniki przednie, drzwi PL - pogięte i porysowane, ogniska korozji 5. Chłodnica oleju ukł. wspom. kierownicy i kondensator klimatyzacji - skorodowane 6. Pokrywa komory silnika - zarysowana, punktowe odpryski powłoki lakierowej 7. Drzwi TL - brak osłony klamki wewn. 8. Nadwozie posiada liczne ogniska korozji. KOREKTY WARTOŚĆ BAZOWA BRUTTO (220 mies.) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 750 PLN KOREKTA ZA BRAKI W WYPOSAŻENIU STANDARDOWYM . . . . . . . . . . . . . . . . - 12 PLN Brak określonego wyposażenia standardowego pojazdu lub jego niesprawność skutkuje obniżeniem wartości pojazdu. Wielkość korekty wartości bazowej, związanej z brakiem wyposażenia standardowego pojazdu została określona na podstawie udziału tego wyposażenia w wartości standardowo wyposażonego nowego pojazdu z uwzględnieniem amortyzacji pojazdu i zwiększonej amortyzacji jego wyposażenia. KOREKTA ZA WYPOSAŻENIE DODATKOWE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 186 PLN Wyposażenie pojazdu powoduje powiększenie wartości pojazdu, gdy jest wyposażeniem ponadstandardowym oraz jest sprawne, czyli zdolne do spełnienia swojej funkcji. Wielkość korekty wartości bazowej, związanej z wyposażeniem dodatkowym pojazdu została określona na podstawie udziału tego wyposażenia w wartości standardowo wyposażonego nowego pojazdu z uwzględnieniem amortyzacji pojazdu i zwiększonej amortyzacji jego wyposażenia. KOREKTA ZA PIERWSZĄ REJESTRACJĘ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 PLN Korekta uwzględnia wpływ daty pierwszej rejestracji pojazdu (pierwszego dopuszczenia do ruchu po zakupieniu pojazdu nowego) na jego wartość. Przyjmuje się, że pojazd bazowy został zarejestrowany po raz pierwszy 1995/05/15. Pojazd wyceniany został zarejestrowany 2 miesiące później, zatem jego okres eksploatacji jest krótszy od okresu eksploatacji pojazdu bazowego i stąd wynika dodatnia korekta wartości. KOREKTA ZA OGUMIENIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - 650 PLN Korekta uwzględnia wpływ stanu ogumienia na wartość pojazdu. Zużycie poszczególnych opon zostało określone z uwzględnieniem zmierzonej wysokości ich bieżnika. Punktem odniesienia jest ogumienie o zużyciu 50% KOREKTY RÓŻNE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - 2 137 PLN [%] War toś ć W tym: Stan utrzymania i dbałość o pojazd -5,0 - 248 Stan utrzymania i dbałość o pojazd mogą mieć wpływ na wartość rynkową pojazdu w przypadku, gdy stan wycenianego pojazdu istotnie odbiega od dobrego, odpowiedniego dla danego okresu eksploatacji i przebiegu. Stwierdzony ponadprzeciętnie dobry stan świadczący o wyjątkowej dbałości o pojazd może stanowić podstawę korekty dodatniej wartości, stan gorszy od typowego dobrego - podstawę do korekty ujemnej. Aktualność badań technicznych -3,0 - 149 Bliskość terminu okresowych badań technicznych dopuszczenia pojazdu do ruchu może wiązać się z koniecznością przeprowadzenia napraw i wymiany części, zapewniających uzyskanie wymaganej sprawności. Stan taki może mieć miejsce szczególnie w odniesieniu do pojazdów wieloletnich. Uzasadnia to stosowanie ujemnej korekty wartości pojazdu. Wartość korekty została oszacowana automatycznie na podstawie czasu do wygasnięcia ważności badań technicznych: 2 mies.oraz okresu eksploatacji pojazdu: 218 mies. Uszkodzenia bez związku ze szkodą/braki -15,0 - 746 Korozja nadwozia -20,0 - 994 Wartość rynkowa brutto wyżej zidentyfikowanego pojazdu, określona na dzień wykonania opinii, przy założeniu okresu eksploatacji pojazdu jak do dnia szkody wynosi: 2200 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) w tym VAT (23,0%) 411,38 PLN - Marka, Model i Wersja OPEL Omega B 2.5i Kat. CD Aut. Rodzaj - Samochód osobowy Rok produkcji - 1995 Okres eksploatacji 218 miesięcy - - Przebieg [km] 258912 Właściciel pojazdu Imię i nazwisko - Adres - Wartość pojazdu w stanie nieuszkodzonym wg stanu na dzień szkody (Wr) Wartość pojazdu w stanie uszkodzonym wg stanu na dzień ustalania wysokości szkody (Wpu) Wysokość szkody w pojeździe (Wr â Wpu) 2 200 PLN 400 PLN 1 800 PLN
ja pier...




z drugiej strony, to tanie te nasze złomegi

#124
OFFLINE
Napisany 09 września 2013 - 21:38
nie, to inne są za drogie:pz drugiej strony, to tanie te nasze złomegi
#125
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 11:04

Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
#126
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 14:41
No bez kitu, omega z 95 roku czyli 220 miesiecy uzyszkodnikowania w stanie idealnym wg ich katalogu to 4750 plnow
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
to daj im tą kasę i niech ci kupią taką

#127
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 20:08




#128
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 21:06
#129
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 22:24
Jeszcze lepsze jaja się okazały. Znów dziś wezwałem rzeczoznawce ze względu na zgięte trzymadło belki zderzaka i uszkodzony wentylator. Nazwał mnie oszustem, ze względu na to, że nie powiedziałem mu o tym, że zderzak był uszkodzony w poprzedniej kolizji i to też w Warcie, a nie został wymieniony przeze mnie mimo otrzymania pięniedzy na jego wymianę
![]()
![]()
Odparłem, że są taką świetną firma i maja taka super organizację, że nawet wyceny nie dostałem po wcześniejszej szkodzie (zderzak faktycznie dostał i go nie wymieniłem) oprócz samej kasy po 30 telefonach upominania się i skierowaniu hajsu na Żyrardów zamiast Żuromin
W końcu zwrócił mi honor. Co za ludzie. Jeszcze mi odejmą za zderzak, ale doliczą wentylator i trzymadełko belki. Nowa rekalkulacja czyli wartość auta z 1800 bo była to druga stłuczka. Co za kraj.
czyli wypłaca ci 1400 i spadaj z omegą na złom??
#130
OFFLINE
Napisany 11 września 2013 - 08:37
#131
OFFLINE
Napisany 11 września 2013 - 17:37
Z aso nie taka latwa sprawa. Moge wstawic do aso pod warunkiem, ze zmiesci sie w kwocie naprawa 2199 zl. Jezeli sie nie zmiesci to wydaje z wlasnej kieszeni reszte. Rzeczoznawca stwierdza to po tym, ze rynek wtorny jest szeroki jezeli chodzi o omegi i lampe xenon za 200 pln moge kupic

Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
#132
OFFLINE
#133
OFFLINE
Napisany 11 września 2013 - 20:54
moge omege za 400 w tym stanie sprzedac
Dam 500 żebyś nie był stratny...
A co z nią robisz w ogóle?
#134
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 07:34
Dam 500 żebyś nie był stratny...
A co z nią robisz w ogĂłle?
Sprzedane!
Kupilem druga maske, belke zderzaka, zderzak, wyzbylem sie hella xenon na hella soczewka i latam nia.
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
#135
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 22:56

Sprzedane!
Kupilem druga maske, belke zderzaka, zderzak, wyzbylem sie hella xenon na hella soczewka i latam nia.
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
i to mi się
