Przeczytalem caly watek i jakos nadal twierdze ze nie trzeba zdejmowac kolektora (tak jak tam bylo napisane)
homer171 - rozumiem Twoje oburzenie - bo nagle ktos zaprzeczyl Twoim "patentom"..... Chcesz kolego to zdejmuj kolektory i wierc gdzie chcesz - to Twoj problem - tylko nie pisz ze to nie bedzie jezdzilo bo zycie pokazuje ze zamontowanie wtryskow tak jak ja pisze dziala 100%, ponadto moj znajomy gazownik zagazowal w sumie 500 samochodów, tak to nie wiele ale z sekwencja i wierceniem bez sciagania kolektora nie bylo problemu. Zreszta gdyby rozni ludzie wyslali zdjecia montazu swoich wtryskow to zobaczlbys ze kazdy ma inaczej ( z zachowaniem podst zasad o ktorych wspomnialem)
Nie zrozumiales slowa grzebanie w "" - przez to slowo nalezy rozumiec poprawianie po partaczach gazownikach lub usuwanie usterki (instalacje tez sie psuja). Np OMVL Dream ( o ktorym piszesz) - kilka m-cy temu (vectra x20xev) zwarcie elektrozaworu spowodowalo uszkodzenie ukladu sterujacego praca elektorazworu (nie polecam tej instalki - bo po otworzeniu skrzynki okazalo sie ze chocby omawiany uklad NIE MA ZADNYC ZABEZPIECZEN W PRZYPADKU ZWARCIA, co skutkuje wymiana centralki na nowa a to koszt 700 - 1000. Dobrze ze wtym przypadku udalo sie uratowac pół ukladu scalonegi i podlaczyc do niego sterowanie zaworu ktory sie spalil)
Ponadto - merytoryczna rozmowa polega na rzeczowym wyjasnieniu problemu - Ty jednak tego nie robisz. Nadal nie rozumiesz zasady wiercenia w kolektorze bez sciagania ( ale widocznie Wrocław tak ma - podobnie jak w linku ktory podal Lendio)
Poniewaz nie wniosles nic nowego do dzialu LPG - jakos nie bardzo widze w Twoim poscie checi pomocy czy wyjasnienia problemu - na razie ignoruje Cie
Myslisz ze wpiecie parownika to nie jest ogólny problem??? - zapoznaj sie z dzialem lpg i zobaczysz ze gazownicy wykladaja sie na prostych rzeczach. Pozdrawiam Cie goraco
p.s. jESLI MODERATOR UZNA ZE MOJ POST NIE WNOSI NIC NOWEGO DO DZIALU LPG I JEST TYLKO GADANIEM O NICZYM, ALBO KOGOKOLWIEK OBRAZA - PROSZE GO USUNAC. POZDRAWIAM