

Wysoka temperatura płynu
#21
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 18:13
Pozdrawiam.
#22
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 22:56
Sprzedam części ze swojej 2.0 16V 509611620 lub 886630520
#23
OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 13:30
Zobacz czy opaski na tych grubych rurach od filtra powietrza są dobrze podokrecane. U mnie to było całą przyczyną. Silnik dostawał lewego powietrza poprostu.
Sprawdzałem, są dobrze dokrecone. Ale pomyślałem dziś że to niekoniecznie musi być wina chłodnicy - termostatu też nie. Pozostaje jeszcze "włącznik termicznego wentylatora chłodnicy". Po świętach zajme się nim dokładniej. Napiszę co i jak.
Pozdrawiam.
#24
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2008 - 12:52
Może ktoś ma podobny problem i to pomoże?
Pozdrawiam.
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
#27
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2008 - 20:19
1 na malym obiegu (najczesciej termostat)
2 na duzym obiegu (najczesciej chlodnica)
Jesli przy wysokiej temp tymi wezykami nie bedzie plynal plyn to ten obieg ba ktorym wezyk jest przytkany zagiety bedzie sie zapowietrzal (jesli na malym obiegu jest niedrozny to maly i duzy obieg bedzie kulal, jesli tylko na duzym obiegu jest zle to tylko duzy obieg bedzie kulal)
Kiedys na forum pisalem jak sprawdzic czy uklad jest dobrze odpowietrzony ( i wlasnie pisalem o tych wezykach)
[B]
#28
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2008 - 19:58

Myśle że gdy jest taka sytuacja że jak ta dodatkowa pompka jest walnięta a w moim przypadku była zaszlamiona mułem to dodatkowo obieg płynu w układzie jest spowolniony przez nią i cały ten wirnik w niej sie nie kręci, w sytuacji gdy jest pompa dobra to przepływ jest pełen i nawet gdy nie załacza sie pompka to i tak myślę że wirnik sie obraca i nie spowalnia płynu. W każdym razie już jest ok bo przerażał mnie widok temperatury pod czerwonym polem wskaźnika. Szczęście że nic sie nie narobiło

#29
OFFLINE
Napisany 02 września 2008 - 20:37
#30
OFFLINE
Napisany 02 września 2008 - 20:41
[B]
#31
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 08:11
Witam ponownie, jeżeli chodzi o termostat to wydaję mi się że jest wszystko ok, bo przy temperaturze na pulpicie około 92,5 a 93 którą osiągam po około 4-5 km jazdy nagle spada do 90 czyli wydaję się że termostat się otwiera. Pojadę dzisiaj na kompa to coś jeszcze napiszę. Ręcznie nie mogę sprawdzić błędów bo nie świeci "dzek" od silnika, sprawdzałem podświetlenie i lampka jest sprawna bo wsadzałem ją w inne miejsce. Nie mam pojęcia jak i gdzie mozna sprawdzić dlaczego nie świeci wcale, nawet po włączeniu zapłonu. Bardzo mi się podoba jazda omegą i dlatego zależy mi na poprawnym jej działaniu. Dzięki za pomoc.a wiec moze to byc sprawa termostatu lub czujnika wentylatora. Sprawdz czy przy temp powyzej 92,5 do 95 chlodnica jest na calej powierzchni ciepla goraca i czy gorny i dolny waz chlodnicy sa gorace (male wezyki tez)
#32
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 16:18
\Po przejechaniu 1Km kilometra temperatura płynu wynosi ok. 95 stopni. momentami osiaga ponad 100. Jak włącze klimę na automat rośnie, a jak ręcznie ustawię, czyli guzikami po bokach na 9 czyli na maximum temperatura utrzymuję sie ta sama.
Ja mam taki sam problem z moją Omegą C 2.5 TDS ...
kupiłem ją miesiąc temu .
termostat,pompa wody wymienione i temperatura trzyma się na poziomie 90 stopni .
dziwi mnie jedno - przejadę nią ok . 2-3 km i już taką temperaturę łapie .
zamówiłem też uszczelki pod kolektor dolotowy gdyż jakiś "pacan" przykleił je na silikon :bad:
Jak myślicie co może być jeszcze nie tak . ?
#33
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 19:44
masz LPG??? może gaziarze odłączyli o ile dobrze pamiętam to pin 27 ECU ale niech się tu wypowiedzą ci co mają dostęp do schematu który dokladnie daje sygnał na deskeNie mam pojęcia jak i gdzie mozna sprawdzić dlaczego nie świeci wcale, nawet po włączeniu zapłonu.