zdrowy automat wytrzyma i ma przewage nad zwykłym sprzegłem, mam warsztat i niekiedy nalezy zaholować na linie auto, niekiedy dostawczaka jakos skrzynia nie szwankuje a zwykłe sprzegło łatwo zpalicSeryjne sprzęgło w manualu nie daje rady przy wyższym momencie, do dopiero automat
.


[OB & OBFL] Wieksze turbo do 2.5td ?
#41
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 13:23
#42
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 13:28
#43
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 13:40
wiem że chip robotę zrobi bo miałem w poprzednim 2.5TD ale u mnie turbina już puszcza olej w dolot i niedługo będzie trzeba zmienić i przy tej okazji myślałem nad czymś większym ..... więc nic P&P pasować nie będzie tak ??
Typowe p&p raczej nie. Będzie trzeba coś rzeźbić

#44
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 16:54
#45
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 17:49
jaki masz nr komputera? Sprawdź i odezwij się na PWjaka cena chipa by była do 2.5 td?

Koszt chipa to ok 200-300zł, chyba że robisz strojenie pod konkretne auto, to wtedy pewnie coś bliżej 1000zł. Nie wiem, czy nie lepszym pomysłem od zmiany turbiny, jest zmiana dolotu na taki z większym IC. Podobno od Iveco pięknie pasuje pod zderzak, poniżej zbiornika od sprysków, ale trzeba przerabiać cały dolot, aż do EGR'a. Sam nad tym myślę

Sporo daje sama zmiana dyfra - siła wyższa zmusiła mnie do zmiany na 3.7, bo akurat nie było 3.45. Jest różnica, z dołu idzie znacznie lepiej. Ale coś kosztem czegoś - przy 100km/h miałem ok 2150obr/min na V, a teraz ok 2350-2400.
#46
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 17:56
po tym można poznać turbo z zaworem i kierownicą jak jest postopadle do osi to jest kierowajkaNo i gruszka jest zamocowana prostopadle a nie równolegle
#47
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 17:59
odnośnie samego chipa - najtaniej i chyba najpewniej tutaj to załatwiać http://www.bmw-diese....php?f=4&t=1316
#48
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 18:13
#49
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 18:38
W styczniu chcę pojechać na hamownię i sprawdzić 2 chipy, bo mam jeszcze 3, podobny do tego słabszego od Bagora. Tyle, że mam wrażenie, że auto na nim mniej pali. Zobaczymy co wyjdzie na wykresie z hamowni. Tego mocniejszego nie będę sprawdzał, bo jak dla mnie jest za mocny

A większy IC, to i turbo można lekko podkręcić.
zerknij na stronę Mickey Garage - wsadzili tam właśnie taki IC, tyle że to akurat był tylko ułamek modów. No, ale 227 kucy z niczego się nie wzięłoAle IC od dostawczaka nie jest dobrym pomysłem

Dawaj zdjęcia tej swojej rzeźby, bo jestem ciekawy, co tam wymyśliłeś

#50
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 19:48

#51
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 21:42
Ja nie chcę większego IC i tak dalej ....
#52
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 22:35
zerknij na stronę Mickey Garage - wsadzili tam właśnie taki IC, tyle że to akurat był tylko ułamek modów. No, ale 227 kucy z niczego się nie wzięło
.
MG zrobili te blisko 230km na silniku 3.0 bmw, nie 2.5td

edit: racja, zaczynali od 2.5td - tu cały wątek http://www.mickey-ga...s---230km-501nm
#53
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 22:45

#54
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2014 - 23:23
Witam mam silnik 2.5 TD i chciał bym wsadzić większe turbo czy jest jakies które pasuje P&P ?? Może z jakiegoś bmw 3.0 ?? ale jakiego ??
aha i bym prawie zapomniał jak automat w dizlu zachowuje się po zwiększeniu mocy ?? nie ślizga się itp ?? dodoam że omega z 2001r i mam skrzynię Ar 35
Już auta nie sprzedajesz ,jak zaczynasz mody?
#55
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2014 - 00:47

do tej co sprzedaje miał trafić silnik monaro V8 i do niego podwójne turbo ... niestety nie uda mi się to ....


aha i ciągle zbaczamy z tematu ..... bo w sumie konkretnej odpowiedzi nie uzyskałem .....
#56
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2014 - 09:05

#57
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2014 - 09:13
a z jakiego konkretnie modelu bmw ??
#58
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2014 - 11:13
#59
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2014 - 16:32
racej większa ilość powietrzazmniejszy temperaturę powietrza=lepsze spalanie