

[OB & OBFL] Nieszczelna klimatyzacja
#21
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 17:10
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#22
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 20:03
klimę mam dokładaną (parownik, przewody, sprężarka nie oryginalne) chcę wymienić parownik, zawór rozprężny i przewody na oryginalne.
Nikt nic nie pomoże? Nikt nie wie czy trzeba rozkręcać kolumnę kierowniczą żeby wyjąć parownik czy jest jakiś sposób?
http://forum.samnapr...omega-vt929.htm
#23
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 20:27
podjedź na starorudzką 12
ludzie ogarnięci, robią tylko klimę i chłodnice
#24
OFFLINE
Napisany 01 maja 2014 - 16:46
danceagent
podjedź na starorudzką 12
ludzie ogarnięci, robią tylko klimę i chłodnice
Dzięki za info, ale mam speca od klimy.
Poza tym babcia się obudziła na dobre - jakiś korek olejowy musiał być, czy co...
#25
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 20:43
#26
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2014 - 12:29
Mam pytanie .Czy po napełnieniu układu azotem okolo 14 barow moze syczec zawor sterujacy w sensie w srodku, wyrownywac cisnienie czy cos? Bo syczy podczas testu z okolic tyłu sprezarki. Psikane było testerem sczelnosci i nic nie widac. Uszczelnienie czołowe szczelne.
Znalazłem taki zapis w manualu kompresora
"Pressure Control Valve - Mechanical
A/C Demand High
During periods of moderate to high A/C demand, system suction pressure will be greater
than the control valve set point. During these periods, the control valve maintains a bleed
from crankcase to suction. Crankcase pressure is therefore equal to suction pressure. The
wobble plate angle, and therefore compressor displacement is at its maximum.
A/C demand low
During periods of low to moderate A/C demand, system suction pressure will decrease to
the control valve set point. The control valve maintains a bleed from discharge to crankcase
and prevents a bleed from crankcase to suction. The wobble plate angle, and therefore
compressor displacement is reduced or minimized. During these periods, displacement is
infinitely variable between approximately 5 and 100% of its maximum displacement."
Czy dobrze rozumie ze zawor sie otwiera i umozliwia przeplyw cisnienia pomiedzy komorami sprezarki? Moze to tlumaczyło by to syczenie przy 14 barach z okolicy zaworu?
#27
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2014 - 13:07

#28
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2014 - 22:05
A jeszcze jedno pytanie. Mam sprezarke ze szczelnym uszczelnieniem czołowym (dławica). Czy da sie zdjac to uszczelnienie tak zeby go nie uszkodzic i przełozyc do innego kompresora?
#29
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2014 - 20:15
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#30
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2014 - 20:48
Juz rozkminione. Okazało sie po powtornym sprawdzaniu ze sprezarka rozszczelniła sie na tych wielkich oringach na korpusie.
A jeszcze jedno pytanie. Mam sprezarke ze szczelnym uszczelnieniem czołowym (dławica). Czy da sie zdjac to uszczelnienie tak zeby go nie uszkodzic i przełozyc do innego kompresora?
na co dzień uszczelniam kompresory zajmuję się A/C nie da się wyjąc normalnie uszczelniacza czołowego bez zniszczenia jest jeden sposób ale to potrzebna jest butla z azotem trzeba kupić dwa duże oringi uszczelniacz człowy i oring pod uszczelniacz