

TID a MID
#1
OFFLINE
Napisany 15 października 2007 - 13:54
Co mi bedzie wyswietlało bo nie ma mzamiaru zakładać czujników tylko mam możliwość włozenia pełnego wyswietlacz.
Wiedz pytanie: Co bedzie mi wyswietlało, jaki uklad wyświetlania... co gdzie i jak
pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 15 października 2007 - 14:05
ogólnie zależnie od wersji jaką masz wszystkie czujniki i przewody powinny być, ale dla pewności sprawdź przed zakupem..
#3
OFFLINE
Napisany 15 października 2007 - 17:38
Co sie stanie jak zamiast wyświetlacza Tid wstawie Mid...
Co mi bedzie wyswietlało bo nie ma mzamiaru zakładać czujników tylko mam możliwość włozenia pełnego wyswietlacz.
Wiedz pytanie: Co bedzie mi wyswietlało, jaki uklad wyświetlania... co gdzie i jak
Więc ja to przerabiałem osobiście. Masz pełne okablowanie od wszystkich czujników (90% aut tak ma, a już na pewno wszystkie XEV), manetek, wyświetlacza itd. Musisz kupić wyświetlacz z żółtą i czarna wtyczką. Po podłączeniu pokaże Ci się mnóstwo błędów, więc wszystkie kable od czujników będziesz musiał pomostkowac. Uśmiechniesz się do mnie a mam schemat co i jak trzeba podłączyć. Napisze manuala w wolnej chwili. Ogólnie nawet jakbyś chciał mieć wszystkie czujniki to wystarczy kupić odpowiednie i wpiąć w odpowiednie złącza w instalacji, też mogę powiedzieć co gdzie bo już wiem co gdzie i część u siebie już podpiąłem. Najtrudniej jest z instalacją przepalonych żarówek, ale nad tym pracuje
#4
OFFLINE
Napisany 17 października 2007 - 19:53

#5
OFFLINE
Napisany 18 października 2007 - 07:29
#6
OFFLINE
Napisany 18 października 2007 - 17:34
#7
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2009 - 21:00

Omega '98 X20XEV, TID mam zrypany i tak mysle czy szukac TID'a czy lepiej MID'a. Na info o spalonych zarowkach itp mi nie zalezy, ale fajnie byloby miec wlasnie spalanie chwilowe, srednie, temperature, zegarek i takie tam pierdolki. Radio mam niefabryczne, wiec i tak nie bedzie wyswietlac. Na ile wiem, to MID jest operowany z guzikow na manetce wycieraczek, u mnie tam nie ma zadnych guzikow, czy trzeba razem z MIDem wrzucac te manetki?
#8
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2009 - 22:55
Odkopie temacik
Omega '98 X20XEV, TID mam zrypany i tak mysle czy szukac TID'a czy lepiej MID'a. Na info o spalonych zarowkach itp mi nie zalezy, ale fajnie byloby miec wlasnie spalanie chwilowe, srednie, temperature, zegarek i takie tam pierdolki. Radio mam niefabryczne, wiec i tak nie bedzie wyswietlac. Na ile wiem, to MID jest operowany z guzikow na manetce wycieraczek, u mnie tam nie ma zadnych guzikow, czy trzeba razem z MIDem wrzucac te manetki?
dokladnie potrzebujesz mid, manetke i szczescie...ze dali ci wiazke pod mid;a - zdemontuj licznik i zobacz jakie kostki tam za wyswietlaczem siedza.
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2009 - 23:28
Bo sie Norbertowi jakieś pixele popaliły, a mamy z anglika giteskiego.
Da sie to zapodać bezstresowo, bo sie mie nie chce grzebać na daremno.
#11
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2009 - 08:05
#12
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2009 - 11:01
Jak to odpowiedź na moje zapytanie to pierniczę ten wyświetlacz, niech se leży dalej. Może mnie będzie kiedyś potrzebny :hmm:No najpierw będzie problem....itd, itp...........
#13
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2009 - 12:10

#14
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2009 - 22:59
Pod licznikiem mam zolta kostke 26 pin.zdemontuj licznik i zobacz jakie kostki tam za wyswietlaczem siedza.
#15
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2009 - 23:04
Pod licznikiem mam zolta kostke 26 pin.
a malej 12 pin nie ma ? no to masakra...
#16
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2009 - 23:20
to mialem cicha nadzieje, ze pojdzie, szkodaMasz pełne okablowanie od wszystkich czujników (90% aut tak ma, a już na pewno wszystkie XEV), manetek, wyświetlacza itd.

#17
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 11:20
Po 96 roku był już problem natury innego mida. TID wciąż posiadał żółtą wtyczkę, natomiast MID miał już wtyczkę szarą. I pojawił się problem bo to opel dał ciała, gdyby zmienił TID na takiego z szarą i tak jak zmienił MIDa to by nie było problemu. Natomiast chciali zaoszczędzić to wszyscy którzy po 96 roku mają u siebie TID i marzą o MIDzie - niech marzą - bo marzenia ani pracy anie czasu ani tym bardziej kosztów żadnych za sobą nie pociągają

#18
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 11:27
Ale niespełnione marzenia mogą być przyczyną stresu i huśtawki nastrojów :confused:niech marzą - bo marzenia ani pracy anie czasu ani tym bardziej kosztów żadnych za sobą nie pociągają
#19
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 11:47
Ale niespełnione marzenia mogą być przyczyną stresu i huśtawki nastrojów
Dlatego uważam że nie zdrowo mieć marzenia - lepiej mieć plany - dobra nie offtopuje bo mnie zjedzą

#20
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 15:33
Czytam posty i mi ręce opadają fakt informacje na temat zmiany TID na MID są, ale strasznie rozsiane samo wydobycie z forum zajęło mi dwa dni potem na niemieckie strony www.omega-freak.de www.opel-infos.de ( ta jest dobra ) i tak rozpoczęła się moja walka z zmianą TID na MID. Mam już prawie wszystko zostały kody i brak chwilowego zużycia paliwa i fotki a reszta śmiga aż miło dodam, że Omega z 1996 r. 25TD dwie wtyczki żółta i czarna a MID z 98r od 25TD wtyczka szara 32 pin jeszcze do kolesia na Tech2 poskładam wszystkie dane i będę mógł je udostępnić na dzień dzisiejszy jest to pewnie z 40 luźnych kartek, ale pomału, bo można ślepych narobić
Pozdrawiam