

[OB & OBFL] 2,5 dti nie pali na zimnym silniku
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 03 maja 2013 - 08:46
#23
OFFLINE
Napisany 03 maja 2013 - 09:53
czyli zatuszowal smrod dezodorantem, co do zaworu to glupota straszna bo w tym silniku jest pompa wstepna, co do swiec to zapewne cos przykombinowal z czujnikiem temp. A co do wtryskow to nie zdziw sie jak pewnego pieknego dnia wytopi Ci dziure w tlokusiemka naprawa zakonczyła sie tak ze ,mechanik założył zawór zwrotny paliwa na przewodzie za filtrem i zrobił tak ze swiece grzeją za kazdym razem stwierdził że ,wtryski narazie nie ruszać auto odpala za każdym razem od kopa dzieki za pomoc
#24
OFFLINE
Napisany 03 maja 2013 - 12:13
A co do wtryskow to nie zdziw sie jak pewnego pieknego dnia wytopi Ci dziure w tloku
i silnik poleci w kosz
#25
OFFLINE
Napisany 03 maja 2013 - 15:28
siemka naprawa zakonczyła sie tak ze ,mechanik założył zawór zwrotny paliwa na przewodzie za filtrem i zrobił tak ze swiece grzeją za kazdym razem stwierdził że ,wtryski narazie nie ruszać auto odpala za każdym razem od kopa dzieki za pomoc
Zmień mechanika albo... samochód. To common rail a nie jakiś stary klekot żeby w nim takie cuda robić

#26
OFFLINE
Napisany 04 maja 2013 - 07:44
________________________________________________________________________jak immo nie odczyta pastylki w kluczu lub odczyta inną to miga ikonka silnika, podłącz kompa i sprawdź czy niema błędu czujnika wałków lub wału.
Czwartek 2 maj
A w moim temacie Damian miałeś racje. Masz nosa

Od tamtej pory co odpalił na tym trzecim kluczyku, jeździłem do tej niedzieli. W tę niedziele zaparkowałem pod domem, a w poniedziałek rano nie odpalił. Dobrze że znów pod domem.
Zaprosiłem mechanika z kompem i stwierdził że czujnik. Ale powiedział że jak robi w zawodzie, to miał problemy z wtyczka lub kablem do czujnika, a nie z samym czujnikiem. Na niego woda się leje i to może być problemem.
Muszę teraz rozgryźć jak się do niego dobrać, bo nigdy tego nie robiłem, a warunki pod domem mam kiepskie i do tego pada.
A powiedz mi jeszcze, jaki model czujnika jest w tym silniku i jaki polecasz bo widzę że sprzedają dwa typy. Jeden jest z gniazdem na wtyczkę a inny z kabelkiem który wychodzi z czujnika i gniazdkiem na tym kablu.
Wyczytałem że polecają EPS, VEMO. Dla mnie to czarna magia. Dodam że zależy mi na jakimś oryginale do którego długo nie będę musiał zaglądać, a nie na taniej podróbce.
__________________________________________________________________________________________
Sobota 4 maj
No i mechanik miał racje że problem jest w niekontaktującej wtyczce lub kablu a nie w samym czujniku. Poruszałem wtyczkę i kabel prętem od namiotu i auto odpaliło

Mechanikowi zdaje się wiszę dużą flachę dobrej wódy, bo inny wykasował by mnie za wymianę czujnika.
Ale coś z tym podszybiem plastikowym jest nie tak że z niego woda kapie w tym miejscu. Z drugiej strony na piecyku też mokro, a opływy mam drożne.
Dzięki wszystkim za trafne rady i pozdrawiam.
#27
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2014 - 20:25
#28
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2014 - 20:48
witam koledzy zglaszam sie do was z nastepujacym problemem krotko i na temat:omega przestala palic,komputer diagnoza blad 1189 czli niskie cisninie powodow kilka oczywiscie tych kosztownych!zaprzyjazniony znachor stwierdzil ze padl czujnk cisnienia na filtrze no i trafil(jedna z tanszych opcji) z,na nowo zamontowanym wszystko wrocilo do normy auto palilo od strzala! tyle ze przez 2 dni,i podczas jazdy zaklekotalo,i silnik stanol.moze ktos poradzi cos sensownego ! thx
Op-com i sprawdzić ciśnienie wstępne na szynie CR. Może być pompa pod progiem albo któryś wtrysk wali w przelew...Hm zaklekotał czyli co?
#29
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2014 - 21:03
#30
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2014 - 07:32
#31
OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2014 - 16:52
u mnie były walnięte 2 wtryski
#32
OFFLINE
Napisany 03 października 2017 - 15:06