

Polonez 1.8 VVC - 2.5V6
#21
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2013 - 11:04
#22
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2013 - 13:20
#23
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2013 - 13:28
Z którego roku jest buda poldka i czy wzmacniasz kielichy przedniego zawieszenia?
Co do miejsca upchnecia sterownikow silnika i skrzyni (jeżeli by był automat) to spokojnie powinny się zmiescic za schowkiem.
#24
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2013 - 15:59
Projekt interesujacy.
Z którego roku jest buda poldka i czy wzmacniasz kielichy przedniego zawieszenia?
Co do miejsca upchnecia sterownikow silnika i skrzyni (jeżeli by był automat) to spokojnie powinny się zmiescic za schowkiem.
Buda z 98 roku niestety za schowkiem się nic nie zmieści prędzej pod deską nas skrzynią jeszcze myślę co i jak dokładnie co do kielichów będzie rozpórka góry. All buda będzie wzmocniona pod ten silnik bo nie należy on do lekkich.
#25
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2013 - 17:21
Rozwaz wzmocnienie od dolu miejsca gornego oparcia sprężyny - to nie jest zbyt mocny punkt nadwozia. Springi seryjne pewne będą za slabe i wrzucisz cos mocniejszego. Od tracka można sprobowac - na średnicy drutu jest o 1mm grubsza a dlugosc i liczba zwojow jest taka jak w serii.co do kielichów będzie rozpórka góry
#26
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2013 - 10:33
Rozwaz wzmocnienie od dolu miejsca gornego oparcia sprężyny - to nie jest zbyt mocny punkt nadwozia. Springi seryjne pewne będą za slabe i wrzucisz cos mocniejszego. Od tracka można sprobowac - na średnicy drutu jest o 1mm grubsza a dlugosc i liczba zwojow jest taka jak w serii.
No polecą trakowe na 100% na to jeszcze czas przyjdzie najpierw silnik złożyć skompletować resztę gratów jak skrzynia i most oraz wał i wtedy można się bawić z blachą jak silnik 1.8 wyleci z pod maski.
#27
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2013 - 12:58

#28
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2013 - 14:28
Jako że robię Swapa do Poloneza. I nie znalazłem nigdzie informacji na temat skrzyni biegów jakie ma wymiary automat i manualna skrzynia biegów.
Jeśli ma ktoś z was dostęp do takowych skrzyni i mógł by mi pomierzyć żebym wiedział plus minus jaka jest był bym bardzo wdzięczny. Wiadomo że i tak sam będę musiał jechać na złom i pomierzyć to ale już bym miał obrazowo pokazane jak mogę silnik umiejscowić.
Zależy mi na wymiarach takich jak tu zaznaczyłem:

Wymiary:
A - długość od dzwonu skrzyni do gałki zmiany biegów (manualna)
B - długość skrzyni do łączenia z wałem napędowym
C - wysokość skrzyni ew średnica +/-
Foto skrzyni jest poglądowe, dzięki i pozdrawiam.
#29
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2013 - 15:06
Kiedyś u nas na spocie był gościu z Olsztyna który w nexii miał 2.5 v6 z omegi jeszcze na trójce jak dodał gazu to całe auto na bok przewijało
Domyślam się chyba która nexia

#30
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2013 - 19:05
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#31
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2013 - 23:30
nie zmierzę Ci niestety kolega wymiarów skrzyni, natomiast automat jest dłuższy o kilkanaście centymetrów
Wtakim razie już dziś bo mamy po północy czeka mnie wypad po złomowiskach i szukanie skrzyń biegów i porównanie ich


#32
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2013 - 07:49
Wtakim razie już dziś bo mamy po północy czeka mnie wypad po złomowiskach i szukanie skrzyń biegów i porównanie ich
Jak all pomierzę zrobię o tym artykuł
Napisz do kolegi andzg. Wiem ze ma skrzynie manual na wierzchu, a i moze automat sie u niego znajdzie.
#33
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2013 - 11:32
Mianowicie:
Skrzynia biegów OMEGA A długa drążek zmiany biegów wyjdzie w popielniczce
Skrzynia biegów OMEGA A automat troszkę dłuższa większa miska olejowa nie ma problemu z lewarkiem

Skrzynia biegów OMEGA B mała powinna bezproblemowo wejść do tunelu możliwość ustawienia drążka tak jak chce
Skrzynia biegów Omega B automat masakrycznie wielka przy dzwonie nie ma szans zmieszczenia jej w tunel.
#34
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2013 - 11:16
i miałem caro plus z 98r z silnikiem 2.0 DOHC