

[inne auto] Prośba o interpretacje ustawień mapy kme diego g3
#21
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2013 - 18:56
Na pytanie czy zbierali jakiekolwiek mapy po montażu koleś mi powiedział że oni zbierają tylko w nevo a w diego nie są konieczne:masakra:. Chciałem zadać pare pytań odnośnie instalacji i zależności jakie wynikają z ciśnienia na reduktorze itp. to drugi koleś się wtrącił i do tego pierwszego cyt" Co ty robisz jak będziesz tak tłumaczył to na pewno klient już nie przyjedzie, a jak Pan chce tyle wiedzieć to niech jedzie na kurs do Zgierza(KME)". Porażka, chamstwo i cwaniactwo.
Dobrze że gadałem z tym pierwszym bo od razu bym mu powiedział co o nim myśle, szkoda że nie było szefa bo tylko on prezentuje pewien poziom.
Sorry za ten wywód ale się zdenerwowałem i wiem że tam nie wrócę!
Ten pierwszy zajrzał od biedy do instalacji zmniejszył ciśnienie na 1.10 >ustaw model>zmienił bodajże Tg punktu P2> Zapisz>Skasowanie map gazu>koniec<
Nie było żadnej autokalibracji i zbierania map od nowa itp. Zrzuty poniżej, w drodze do domu zebrała mi się mapa gazu i jest za ubogo.
Na ostatnim zrzucie jest po oblicz nastawy ale bez ustaw model. Mam ustawić ten model i zobaczyć jak się mapa gazu zbierze? czy od razu cała autokalibracje od nowa, ewentualnie ciśnienie góra/dół? ogólnie na jałowym wydaje się lepiej.
Czasy pb na lpg są teraz dłuższe niż pb na pb
#22
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2013 - 22:35
To Diego już zaczyna mi mieszać
#23
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2013 - 18:01
Pyt.
1Czy mam cyklicznie z automatu ustawiać model aż w końcu mapy pb i lpg się pokryją
czy równie dobrze moge przeprowdzić model ręcznie przez środek punktów po oblicz nastawy rozumiem że o to w tym wszystkim chodzi?
2 Po ustaw. modelu od nowa, model poszedł na dół skracając czasy wtrysku gazu
i tym samym dająć uboższą mieszankę. Dobrze rozumuje?
3 Czy w ustaw. programu zmienić ciś. robocze na 1bar o 0.1 mniej niż w realu ma to wpływ na coś?
#24
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2013 - 19:18
#25
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2013 - 19:27
#26
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2013 - 19:33

#27
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2013 - 17:01
Satysfakcja pewnie że tak lepsza niż chęć uduszenia gazownika:2krzeslo:Będziesz miał satysfakcję że rozgryzłeś ustawianie gazu.

Wracając do tematu pozbierałem te mapy gazu nawet 3razy. Pierwsza opcja po ostatnim ustawieniu dwie następne próba... doszlifowania z automatu. Wszystkie zapisane także jest możliwość powrotu.
Aktualnie trzecia, czas pb na lpg podobny jak pb na pb czyli +/- 3,1ms. Mapa +/- się pokrywa.
Tak wogóle to ten model książkowo jaki powinien być? prosty, połamany bo jak był na początku prosty to czasy się skracały i było za ubogo czy to niema znaczenia? ważna mapa
#28
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2013 - 19:34

#29
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2013 - 20:05
Skasowanie map pb nie rozwali mi modelu:o? Narazie chyba mogę zostawić tą 3 opcje żeby potestować co i jak bo zanim znów znajde wene to troche minie:DNo mapy zaczynają iść ku sobie ,,,, wolne jeszcze bogato ,,, myślę że powinieneś za jakiś czas skasować mapę benzyny i zebrać ją ponownie ale wcześniej pojeżdzić na samej benzince by korekty na miejsce wróciły.Linia nie musi być idealnie prosta ale powinna być bez schodów i tutaj już będzie czas na ręczne korekty.
PS. Jak u ciebie jest podłączony sterownik gazu bo u mnie dopiero dostaje napięcie jak uruchomie silnik także ciężko się skupić zmieniając ustawienia w lapku?
Tak wogóle to dzięki wielkie za pomoc:2puchar:chętnie bym się z tobą:kumple:
#30
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2013 - 20:19
Skasowanie map pb nie rozwali mi modelu:o? Narazie chyba mogę zostawić tą 3 opcje żeby potestować co i jak bo zanim znów znajde wene to troche minie:D
PS. Jak u ciebie jest podłączony sterownik gazu bo u mnie dopiero dostaje napięcie jak uruchomie silnik także ciężko się skupić zmieniając ustawienia w lapku?
Tak wogóle to dzięki wielkie za pomoc:2puchar:chętnie bym się z tobą:kumple:
Podłączony musi być zgodnie z wolą producenta.Pozdrawiam i życzę wielu przyjemności z jazdy .

#31
OFFLINE
#32
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2013 - 06:50
#33
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2013 - 08:46
Przychodzi mi na myśl że jest zle wpięte podciśnienie , to znaczy pobrane nie z tego miejsca . Wartość powinna wynosić 0.30 +- 0.02 jeżeli jest inaczej to silnik ciągnie lewe powietrze na kolektorze lub podciśnieniach jest to związane ze spadkami bądz ze wzrostami ciśnienia reduktora.

#34
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2013 - 20:54
#35
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2013 - 21:03
#36
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2013 - 21:15
Może troche mało wyraźnie ale co nie co widac, na filmiku ponizej .Co do rozrządu na bank ustawiony dobrze.Kolektor tez uszczelniany załozyłem nowe oringi i uszczelki podstawy
Coś masz skopane i musisz sprawdzić wszystkie możliwości bo jeżeli map nie kłamie to zawory wylecą przez tłumik

#37
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2013 - 16:34