[inne auto] Prośba o interpretacje ustawień mapy kme diego g3
Napisany 14 marca 2013 - 21:11
Witam:D
Od razu muszę wspomnieć że nie posiadam omegi ale astre G 1.6. Z tego co zauważyłem jest tu parę osób znających się na lpg.
Mam prośbe o zweryfikowanie moich parametrów pracy na lpg. Posiadam sterownik kme diego g3, wtryskiwacze reg, reduktor alaska. Instalacja jest na gwarancji ale gazownik nie jest skory do współpracy.
Od kiedy została założona obroty falują na gazie na pb jest ok. Ostatnio w zime przy przełąnczaniu na lpg lub zmianie biegów czuć lekkie szarpnięcia po zagrzaniu jest lepiej. Byłem u gazownika stwierdził że mapa się troche rozjeżdża kazał wymienić świece i mówił że powinno pomóc ale nic nie wspomniał czy trzeba to od nowa skalibrować. Świece wymieniłem a mapa jest taka sama(posiadam kabel)
Proszę oceńcie zrzuty i wskażcie co zmienić i czy sam dam radę to skalibrować
jestem laikiem w tym temacie także prosiłbym wyjaśnienia krok po kroku
[ATTACH]22772[/ATTACH]
[ATTACH]22774[/ATTACH]
[ATTACH]22775[/ATTACH]
[ATTACH]22776[/ATTACH]
Napisany 14 marca 2013 - 22:10
Z info które zamieściłeś wynika że masz problemy z gazmenem a auto nie jezdzi tak jak byś chciał.Ja tam widzę problem z mnożnikiem bo czasy dla gazu są takie same jak dla benzyny a to świadczy o tym że albo jest mega ubogo albo dysze są za duże ale aby to sprawdzić to musisz podglądać pracę sondy , temperatura gazu też dziwnie wskazuje bardzo nisko . Możesz zmienić gazownika lub zapytać o radę całą armię ludzi którzy siedzą w takowych instalkach jak twoja
tutaj http://lpg-forum.pl/kme-sirocco.html
Napisany 15 marca 2013 - 00:07
Temp. gazu fakt jest niska ale przy 70st na reduktorze wzrasta do 20st
Jeżeli chodzi o lpg-forum to byłem tam ale większość osób posługuje się ogólnikami i od razu piszą żebym kalibrował a ja chcem się dowiedzieć co jest nie tak z tymi mapami bo po prostu nie umiem ich czytać.