

Bicie tarcz po przetoczeniu
#1
OFFLINE
Napisany 05 października 2007 - 12:30
Hamulce zaczely mi pulsowac przy hamowaniu wiec je przetoczylem (tarcze) ale po przejechaniu jakis 4000 km sytuacja sie powtarza. Co moze byc przyczyna ponownego wygiecia tarcz??
#2
OFFLINE
Napisany 05 października 2007 - 13:08
#3
OFFLINE
Napisany 05 października 2007 - 14:58
przytakiej masie omegi i możliwych prędkościach.... :hehe: to tylko nowe tarcze
pozdr
#4
OFFLINE
Napisany 05 października 2007 - 20:56
ich całkowite zużycieCo moze byc przyczyna ponownego wygiecia tarcz??
#5
OFFLINE
Napisany 06 października 2007 - 10:30
Pozostaje ci tylko zakup nowych i wymiana.
#6
OFFLINE
Napisany 06 października 2007 - 12:38
#7
OFFLINE
Napisany 07 października 2007 - 17:57
po pierwsze trzeba to umiejetnie zrobic na tokarce wolne obroty niema tak ze w 5 min i tarcze przetoczone to jest twarda struktora i niemozna jej raz przeleciec na dany wymiar tzn na oko czy bieze bo tak sie zwykle robi i na tym koniec i na tokarce ktora niebedzie miala bic a watpie zeby stare tokarki u prywaciazy byly takie idelane
po drugie tarcza jest utwardzana powierzchniowo i przetoczenie tyko pogarsza jej wlasiwosc ztaje sie pozniej zbyt miekka i stat pozniej sie wichruje po krotkim czasie
tak samo jak paranoja jest nawiercanie tarcz samemu no sa tacy i.... co sami sobie nawiercaja tarcze.
zreszta ile takie przetoczenie kosztuje? no chyba ze ma sie znajomego.i czy to wogle sie oplaca jak tak naprawde no na ile starcza na chwile?
stanowczo odradzam takiego czegos to jest robota na chwile
tak samo jak regeneracja skrzyni biegow, jak mozna zregenerowac kolo zebate w skrzyni ktore niejest jedynym ktore wspolpracuje z paroma innymi i w dodatku kola zebate sa dotarde do siebie tzn wzajemnie sie docieraja i niedost ze kola zebate naja skosne zeby to wykonywane z taka dokladnoscia ze trudno jest zrobic takie same zreszta no niedarady zrobic takiego samego przeciez tam juz wchodza sprawy pomiaru albo zegarem albo optyka no to jak to ma wszysko dzialac dobrze. zle dorobione kolo uszkadza inne i tak w kolko.

rozpisalem sie w czesci troszke nie na temat ale niech to bedzie wiadome wszystkim
pozdrawiam

#8
OFFLINE
Napisany 07 października 2007 - 18:33
To ze musze wymienic tarcze na nowe to nie ulega wszelkiej watpliwosci.
Chodzilo mi bardziej o to czy jak wymienie juz na nowe to czy ponownie sie nie pokrzywia, skracajac czy jest to wina tarcz czy moze byc inna tego przyczyna.
#9
OFFLINE
Napisany 07 października 2007 - 18:49
krzywienie tarcz może dopaść każdą tarcze (oprócz ceramicznej) nawet najlepszej firmy wystarczy tylko na rozgrzanej tarczy zaliczyć parę razy kałuże i w końcu sie skrzywi, tak że reguły niema ale lepsza firma stosuje lepsze, odporniejsze materiałyChodzilo mi bardziej o to czy jak wymienie juz na nowe to czy ponownie sie nie pokrzywia, skracajac czy jest to wina tarcz czy moze byc inna tego przyczyna.
#10
OFFLINE
Napisany 08 października 2007 - 16:56
Sorry ale kto przetacza tarcze w takim aucie, w kanciaku (125p) mogłes sobie przetoczyc bo po pierwsz nie rozpedzal sie powyzej 110 km/h i nie bylo tarcz w sklepach . Ale w omesi gdzie sie pędzi 200 na godzine, szalenstwo.
Dla Twej wiadomosci to ta omega nie osiaga 200 km/h, a Fiat 125p ktorego mialem jezdzil z max predkoscia 160 km/h
a tak przy okazji to napisz co masz przeciw profesjonalnemu przetoczeniu lub przeszlifowaniu tarcz
#11
OFFLINE
Napisany 08 października 2007 - 17:56
chcesz przetaczać tarcze totwoja sprawa...
ja tego nigdy nie zrobie i juz...
w tym miejscu ludzie wyrażają swoje opinie na ten temat... zreszta temat twoje posta jest odpowiedzią na pytanie...
przetoczenie doprowadziło do zdeformowanie tarczy w trakcie normalnej eksploatacji a to z kolei powoduje bicia na kole i już...
#12
OFFLINE
Napisany 15 października 2007 - 14:45
Tarcze juz wymienione na Brembo mam nadzieje ze zostana juz do konca samochodu
Pozdrawiam
#13
OFFLINE
Napisany 15 października 2007 - 15:33
#14
OFFLINE
Napisany 15 października 2007 - 15:41
#15
OFFLINE
Napisany 16 października 2007 - 18:19

#16
OFFLINE
Napisany 16 października 2007 - 18:46
[B]
#17
OFFLINE
Napisany 16 października 2007 - 22:22
#18
OFFLINE
Napisany 17 października 2007 - 08:28
[B]
#19
OFFLINE
Napisany 17 października 2007 - 20:48
#20
OFFLINE
Napisany 17 października 2007 - 21:01