Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Problem z ASB


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
39 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 26 lutego 2013 - 20:11

problem ustapił po wywaleniu wiązki i założeniu jej z powrotem.. :pokoj:


Czyli problem leży w kablach. Może powrócić gdyż jeden z kabli może być naderwany i póki co się trzyma.

#22 OFFLINE   omega222

omega222
  • 101 postów
  • Dołączył: 25-11-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 27 lutego 2013 - 15:59

nie będę zakładał nowego tematu mam pytanie Zalepiłem w selektorze odpowiecznik co możne się stać

#23 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 lutego 2013 - 18:17

odpowiecznik?

A po coś zalepiał to coś?

#24 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lutego 2013 - 18:35

nie będę zakładał nowego tematu mam pytanie Zalepiłem w selektorze odpowiecznik co możne się stać


Prawa fizyki kolego zmana temperatury bedzie w środku parowało

Wysłane z mojego GT-I9300

#25 OFFLINE   omega222

omega222
  • 101 postów
  • Dołączył: 25-11-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 27 lutego 2013 - 19:54

bo zalewało mi selekcjoner chyba przez ten odpowietrznik i szalały kontrolki a teraz mam spokój

#26 OFFLINE   maras5004

maras5004

    Pretty much amazing!

  • 37 postów
  • Dołączył: 14-06-2012
  • Skąd: Kotuń k. Piły

Napisany 04 marca 2013 - 20:16

Czyli problem leży w kablach. Może powrócić gdyż jeden z kabli może być naderwany i póki co się trzyma.


każdy przewód był sprawdzany, także na moje oko nic przerwanego, przetartego nie widziałem.. miejmy nadzieję że nie wróci. :D

#27 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 marca 2013 - 20:27

każdy przewód był sprawdzany, także na moje oko nic przerwanego, przetartego nie widziałem.. miejmy nadzieję że nie wróci. :D


Mogłeś nie zauważyć bo może być przewód naderwany w kostce a tego się nie widzi.

#28 OFFLINE   omegaoka

omegaoka
  • 1 postów
  • Dołączył: 15-01-2014

Napisany 15 stycznia 2014 - 18:46

Witam
Jestem tu po raz pierwszy dlatego sory je zeli ktoś już taki temat zakładał
Mam problem w 2,0 16 v
Mianowicie przy włącząnym D i 123 auto rozpędza się do ok 60 a następnie rosną tylko obroty natomiast prędkość już nie.
O co tu chodzi?

#29 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 stycznia 2014 - 19:29

u mnie było to
http://forum.omegakl...ead.php?t=12325

ale najpierw podepnij kompa i sczytaj błędy

#30 OFFLINE   bili1

bili1
  • 23 postów
  • Dołączył: 31-10-2011

Napisany 18 stycznia 2014 - 00:27

Hey, to może i ja się podepnę z moim problemem

w zeszłym tygodniu podczas postoju na światłach po prostu zgasły wszystkie diody na skrzyni, pojawił się na komputerze komunikat automatic gearbox
ze 2 lata temu włączył mi się tryb awaryjny, komunikat ten sam , tyle że świeciły diody przynajmniej
ponoć była wina wybieraka

teraz się niepokoję bo w ogóle nic nie świeci, wymieniłem bezpiecznik od skrzyni, dosłownie nic nie pomogło i odrazu sie przepalił

i jeszcze inny objaw, który dzisiaj zauważyłem
auto kręci się do 3 tys obrotów , ale chodzi równo, ładnie się zbiera do tych 3k i ani trochę więcej
żarówka wsteczna również nie świeci
na d się ledwo toczy, na 1,2,3, R,P raczej działa poprawnie

podrzućcie mi co mam robić, ostatnio trochę
włożyłem w auto
rozrząd, filtry, cewka zapłonowa, po prostu chcę wiedzieć czy to coś poważniejszego czy lepiej się rozglądać za innym autem powoli ?
aaa i olej na skrzyni i filtr wymieniałem chyba w zeszłym roku, albo i krócej

co do jeszcze jednej usterki która mogła by mieć jakieś powiązanie ewentualnie to chyba jest delikatne pocenie się uszczelki pod głowicą, bo woda lekko kapie


mogli byście mi coś podrzucić ?
miałem sprawdzić selektor, ale nie wydaję mi się, że to ma jakieś powiązanie np z tymi obrotami, które wcześniej działały

#31 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 stycznia 2014 - 01:10

Jeżeli pali Ci bezpiecznik to znaczy, że gdzieś jest zwarcie. Zobacz czy nie masz mokrych kabli, gdzieś je woda zwiera tak jak piszesz, że Ci ucieka. Bezpiecznik numer 9 odpowiada za to, że gdy odpalisz auto to po kilku sekundach masz tryb awaryjny skrzyni. Podłącz się na włączonym zapłonie do ECU skrzyni i sczytaj błędy.

#32 OFFLINE   bili1

bili1
  • 23 postów
  • Dołączył: 31-10-2011

Napisany 18 stycznia 2014 - 08:51

to postaram się w przyszłym tygodniu tam zerknąć

a co do tych obrotów to czujnik wałka ?
i to musi być jakoś ze sobą połączone w takim razie :)

#33 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 stycznia 2014 - 15:41

a co do tych obrotów to czujnik wałka ?


O którym czujniku piszesz?

#34 OFFLINE   bili1

bili1
  • 23 postów
  • Dołączył: 31-10-2011

Napisany 20 stycznia 2014 - 05:17

chodziło mi o to że auto nie chciało się wkręcić podczas jazdy na powyżej 3 tys obrotów, ale na P oraz N się wkręca do końca

#35 OFFLINE   denyplprw

denyplprw

    ddddd

  • 33 postów
  • Dołączył: 28-09-2013
  • Skąd: Parczew

Napisany 11 lutego 2014 - 14:46

Automacik dziwnie chodzi :D Temat dotyczy zmiany biogów : 1 wchodzi gładko 2 też gładko 3. jest takie stukniecie i szarpniecie lekie samochodem do tylu w czasie jazdy do przodu. 4 tez gładko. pod sumujad Biegi 1,2,4 wchodza pieknie nawet nie czuc nic istna poezja a Bieg 3 no zle nie podoba mi sie to. Sprawdziłem olej w skrzyni weszlo do normy okolo 200ml. W trybie manualnym tak samo jak na D. Mial ktos takie cos u siebie ?

#36 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2014 - 15:00

Na kompa i sprawdzić czy jest blad elektrozaworu 2-3.

#37 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 11 lutego 2014 - 15:12

Na kompa i sprawdzić

Przedtem zmienić tytuł,bo ten dotyczy UFO :masakra:

#38 OFFLINE   bili1

bili1
  • 23 postów
  • Dołączył: 31-10-2011

Napisany 09 marca 2014 - 21:25

kable od skrzyni jakoś zleciały na tłumik i się popaliły :)
naprawa mnie nawet nic nie kosztowała :D

#39 OFFLINE   kamnie

kamnie
  • 36 postów
  • Dołączył: 22-02-2012
  • Skąd: szczecin

Napisany 06 maja 2014 - 08:29

Witam, szukałem już wszędzie i brakuje mi sił. Mianowicie ostatnio oddałem ome do warsztatu wymienili uszczelki pod głowicą, pod kolektorem, pod pokrywami ogólnie wszystkie możliwe chyba jakie są w silniku + planowanie i uszczelnienie głowic . Przy okazji miałem wyciek na łączeniu skrzyni z silnikiem i skrzynia była wyciągana wymieniono uszczelkę oraz olej i filtr w ASB. Po odebraniu autka było ok po czasie zaczeły się zapalć lampki TC, ABS i silnika. Silnik zaczął lekko falować na wolnych obrotach. Ogólnie lampka TC pali się cały czas czasem dołączy do niej ABS i silnik i tak na przemian. Ostatnio gdy pocisnełem zapaliła mi się śnieżynka od ASB i muł po ponownym odpaleniu ok i tak za każdym razem jak mocniej pocisne ale tak naprawde fest:), skrzynia chodzi normalnie biegi ładnie zmienia nieszarpie. Wyjełem i przeczyściłem selektor skrzyni dalej tak samo przy normalnej jeździe jest ok. Części do skrzyni kupiłem w firmie MID PARTS czekam teraz na olej bo wyszło mi na styk i myślę że może trza dolać. A teraz w piątek jade na kompa bo spłukałem się już tak przez Ome i cały czas coś już brak mi sił. HELP

#40 OFFLINE   kamnie

kamnie
  • 36 postów
  • Dołączył: 22-02-2012
  • Skąd: szczecin

Napisany 16 maja 2014 - 07:21

A więc doszedłem już co się działo z moją kluską z lampkami skrzynią i obrotami okazało się że niemiałem podłączonej masy po remoncie silnika i wyrzucało błąd z każdego chyba możliwego czujnika po podłączeniu jak ręką odjął śmiga aż miło tylko jedno mnie zastanawia jak on wogóle odpalał ale to tak na marginesie :)